Auteur Topic: Tips voor een goede blog??  (gelezen 2535 keer)

Noeltjelovehockey

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 maart 2019, 21:00:04 »
Hallo allemaal, ik heb deze site gisteren ontdekt en het leek mij erg leuk om een blog te starten, maar ik heb geen flauw idee waar ik dat over zou moeten doen.

Iemand ideetjes???

Dank jullie wel alvast!!

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 maart 2019, 07:44:15 »
Op pinterest, bloglovin en facebook-groepen over bloggen vind je tal val inspiratie!
Wat altijd helpt is over je passie schrijven, je moet het immers graag doen!
Ook tutorials trekken wel de aandacht bij mensen.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 maart 2019, 10:17:02 »
Probeer eerst te ontdekken wat jij leuk vindt om te delen met anderen en kijk dan hoe je dat onder de aandacht van anderen brengt.
Je kan ook de volgorde omdraaien; eerst kijken naar wat anderen interessant vinden en dan kijken wat jou aanspreekt. Dan komt het schrijven vanzelf.

Stel dat je mode leuk vindt. Dan kan je kijken naar wat er nu in de winkels hangt (online), maak je een collage/moodboard van een bepaalde trend. Eventueel kijk je wat jij hebt hangen in je kast, dan kan je daar ook een foto van maken. Geef je mogelijk nog tips aan je lezers en klaar is kees.

Of je hebt een passie voor eten? Plaats een recept, vergelijk verschillende producten, schrijf een recensie, etc.

Schrijf op wat jij interessant vindt, wat je eventueel met dit onderwerp kan en breidt het uit naar werkbare concepten.