Auteur Topic: Tips voor bloggen  (gelezen 2178 keer)

thetryingbaker

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 december 2018, 22:09:48 »
Hey,
1000x bedankt dat je mij wilt helpen. Helpen. Ik ben eindelijk mijn eigen blog begonnen. Zou iemabd mij feed back willen geven? ik zoek ook en goede:
Fotocamera
Vlogcamera
weet iemand een goeie? alvast bedankt!
Liefst,
The Trying Baker :bounce:

thetryingbaker

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2018, 22:10:26 »
Hey,
1000x bedankt dat je mij wilt helpen. Helpen. Ik ben eindelijk mijn eigen blog begonnen. Zou iemabd mij feed back willen geven? ik zoek ook en goede:
Fotocamera
Vlogcamera
weet iemand een goeie? alvast bedankt!
Liefst,
The Trying Baker :bounce:

thetryingbaker

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2018, 22:13:13 »
Dit is trouwens mijn website:thetryingbaker.wordpress.com

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 29 december 2018, 19:39:28 »
Ik heb even kort op je blog gekeken, wat me het meest opviel is dat je blog The Trying Baker (bakker) heet, wat impliceert dat je blog voornamelijk over bakken gaat. Vervolgens staat er in je eerste blog dat je ook make-up en verzorgingsproducten gaat uitproberen, in je about heb je het naast bakken ook over beauty, reviews en lifestyle en in je banner/logo zie ik dat je blog ook nog eens gaat over boeken, acrobatiek/dansen(?) en liefde/relaties (dat hartje). Je blog is all over the place, waar blog je nou echt over?

Iemand die geïntreseert is in make-up en beauty of boeken gaat niet op thetryingbaker kijken. Ik denk dat je je beter kan concentreren op 1 niche: bakken (of iets anders maar dan moet je je url aanpassen) en alles wat je er verder nog bijhaalt laten vallen. Je hoeft geen blog te maken die voor iedereen 'wat' heeft, daar word je blog rommelig en doelloos van.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 29 december 2018, 20:03:08 »
Je naam impliceert inderdaad dat het om bakken gaat en dat kan verwarring veroorzaken. Probeer goed duidelijk te maken dat je blog of allround is of zich richt op één segment (bijv. bakken).

Op wie richt je je? Soms helpt het om een bepaalde doelgroep voor ogen te hebben (weten voor wie je schrijft).

Ik zou daarbij vertrouwen hebben in jezelf (niet mensen beloven dat je ze terug zal volgen, uit oprechte interesse volgen ze je toch op Instagram).

Mijn andere tip is om altijd een dubbelcheck te doen bij je artikelen/stukken tekst; in je ondertitel staat bijv. een meisje die, maar het is een meisje dat.

Ik vind je concept heel leuk, van fouten leer je inderdaad en dat maakt je blog menselijk/persoonlijk.

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 29 december 2018, 20:23:23 »
Woow :o Je blog is echt al keimooi! En dat op je 15de. Ik ben 20 en die van mij is lang niet zo mooi!