Auteur Topic: Oud verlaten gebouw, of loods  (gelezen 13403 keer)

MissRadcliffe

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 23 november 2011, 16:53:19 »
uhm ik ben belg :D en ik dnek dat ze doel voor zo goed als ik weet aan het slopen zijn :s de huizen die er nog staan wonen voor zover ik weet nog mensen in die niet weg willen :s
TUMBLR, Ze kunnen je gek noemen, maar diep vanbinnen ben je geniaal.

Svartdjup

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 23 november 2011, 17:01:09 »
Ik ken alleen maar illegale plaatsen :') Maar daar kun je echt de sickste foto's maken inderdaad. Dus ik volg dit topic een beetje.
Trouwens, gaat jouw model geen longontsteking krijgen?
[url=http://www.last.fm/Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary ..

Nadia

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 23 november 2011, 17:07:29 »
Haha het ging niet per se om nu foto's maken hoor, kan ook een keer in de zomer en eerst een keer verkennen kan ook geen kwaad ;)

illegale plaatsen is ook niet erg denk ik
Insert all Muse lyrics here

Svartdjup

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 23 november 2011, 17:15:58 »
Oh oke haha. Nou hier in eindhoven ken ik 2 kraakpanden, maar dat is een beetje leip maar wel echt heel vet :/ en een industrieterrein met super epische gebouwen, ook met groot licht enzo. sommige zijn aan het verbouwen, maar aan sommige gebouwen wordt en staan volgens mij gewoon leeg. Ik ga binnekort maar eens kijken want wij willen er ook graag in :p
[url=http://www.last.fm/Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary ..

utomjording

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 23 november 2011, 17:44:22 »

Haha het ging niet per se om nu foto's maken hoor, kan ook een keer in de zomer en eerst een keer verkennen kan ook geen kwaad ;)

illegale plaatsen is ook niet erg denk ik

hihih nadia wil je naakt op illegale plaatsen? (A)
TUMBLRIk ben een bos en er lopen bomen door mij heen

Steffi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 24 november 2011, 13:57:09 »
ik ben naar Psychiatrisch ziekenhuis bloemendaal 2x geweest laatst (:
Ligt in noord holland, ontzettend gaaf, alleen wel lastig om naar binnen te komen

faalhaasje

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 24 november 2011, 14:01:15 »
ik weet er wel 1 in utrecht waar je makkelijk kunt komen met OV, maar daar staan wel hekken om heen; dus of je er ook binnen komt is maar de vraag..

Judalla

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 24 november 2011, 14:06:56 »
Naast Rotterdam airport staat al een hele tijd een grote boerderij die leeg staat, echt een spooky bouwval, ramen liggen eruit, het ziet oud uit en het is eigenlijk een prima locatie om daar foto's te maken. Ik heb wel eens foto's gemaakt om als locatie te gebruiken dus als je die wilt zien of je wilt het adres hebben moet je me maar even een berichtje sturen.

Judalla

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 24 november 2011, 14:08:23 »

Naast Rotterdam airport staat al een hele tijd een grote boerderij die leeg staat, echt een spooky bouwval, ramen liggen eruit, het ziet oud uit en het is eigenlijk een prima locatie om daar foto's te maken. Ik heb wel eens foto's gemaakt om als locatie te gebruiken dus als je die wilt zien of je wilt het adres hebben moet je me maar even een berichtje sturen.

Je kunt er trouwens zo naar binnen, er staat geen hekken. Het ligt wel naast een grote weg maar zodra je niet bij de voordeur staat word je niet gezien.

iloveu2

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 24 november 2011, 21:04:33 »
weten jullie misschien dan ook plekken in limburg ?

Devira

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 25 november 2011, 12:47:49 »

ik ben naar Psychiatrisch ziekenhuis bloemendaal 2x geweest laatst (:
Ligt in noord holland, ontzettend gaaf, alleen wel lastig om naar binnen te komen

Die staat ook nog steeds op mijn to-do lijstje, heeeeele mooie en inspirerende locatie naar wat ik er van gezien heb! (:
Maar je bent er pas nog geweest? Staat er dan nog wel genoeg? Ik heb namelijk gehoord dat ze het aan het afbreken zijn en dat er nog maar een gedeelte staat.. :\
|| I'm not an artist, I'm a fucking work of art || Website || Blog || Facebook || Flickr ||

xitsyourlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 25 november 2011, 19:46:28 »
http://www.martintb.nl/vg/

op deze site staan die leegstaande gebouwen, kan je daar ook echt naar binnen of is het verboden toegang? want het lijkt me zo vet om op sommige locaties daar te fotoshooten.
x

xitsyourlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 02 december 2011, 17:31:58 »
up

Casckett

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 02 december 2011, 17:42:56 »
up (ik weet niet echt iets ) sorry en nog veel succes <3
365project