Auteur Topic: Instagram Pod  (gelezen 457 keer)

kusxmelissa

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 augustus 2018, 13:00:30 »
Hi meiden,

Ik wil zelf weer wat actiever worden op Instagram en ik was benieuwd of er toevallig meiden zijn, die geïnteresseerd zijn in een Instagram Pod?

Wat is een Instagram Pod?
Het algoritme van Instagram is vorig jaar volledig op de schop gegaan waardoor je posts veel minder bereik hebben. Door veel interactie te genereren, is de kans groot dat je bericht beter scoort en dus een hogere engagement genereert. Daar komt een de POD om te hoek kijken. Een Instagram POD is een privé groep van 10 tot 15 instagrammers, die allemaal dezelfde doelgroep hebben en daarom willen samenwerken om hun bereik te vergroten. In zo’n POD is het de bedoeling dat je op elkaar bericht reageert en liked. Dus hoe meer reacties je krijgt, hoe beter je bericht rankt in het algoritme.

Om zoveel mogelijk bereik te creëren met je post, is reageren op het bericht belangrijk. Om het optimale uit je reacties te halen, zijn er een paar tips, waar je rekening mee moet houden.
- Reageer altijd met meer dan vier woorden.
- Maak geen gebruik dan de standaard woorden zoals awesome, love it, geweldig etc. Alleen emoticons gebruiken is ook geen optie want die tellen niet mee in het algoritme.
- Wees origineel dus gebruik niet steeds dezelfde reactie.
- Ben jij degene die een post hebt geplaatst? Reageer dan op alle reacties die je hebt ontvangen.
(Bron: Elivado)

Laat maar weten, als je interesse hebt!

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things