Auteur Topic: help inspiratie nodig. probleem: NEDERLAND  (gelezen 573 keer)

ellesbelles

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 november 2019, 19:24:17 »
nou kijk.. ik vind het echt super leuk om te fotograferen maar er is één probleem genaamd: NEDERLAND.
er is hier gewoon niks leuks te fotograferen behalve mezelf  ( :aanbid: ) dus dat is het ook gelijk, het enige wat ik doe zijn zelfportretten.. DUS HELP.. wat kan ik fotograferen in de buurt wat leuk is... ik vind het zo zonde want het is zo leuk en mijn camera staat hier maar een beetje te verstoffen :saai:

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 november 2019, 18:03:57 »
Er is echt meer dan zat om te fotograferen in Nederland maar je zult er soms naar op zoek moeten gezien niet alles in je eigen woonplaats te vinden is.
Ga na bij jezelf wat je leuk vind om te fotograferen of probeer eens wat nieuws uit. Natuur, architectuur, macro, mensen, dieren. Echt genoeg keuze, ook in Nederland.
Hoi

famier disizo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 26 maart 2020, 23:53:20 »
As i have also finded some graphics photographics for the spotify premium layout and the thats really user much friendly.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2020, 17:15:15 »
Er is echt meer dan zat om te fotograferen in Nederland maar je zult er soms naar op zoek moeten gezien niet alles in je eigen woonplaats te vinden is.
Ga na bij jezelf wat je leuk vind om te fotograferen of probeer eens wat nieuws uit. Natuur, architectuur, macro, mensen, dieren. Echt genoeg keuze, ook in Nederland.

Precies dit! Vraag andere mensen model te staan, dieren, close-up, bloemen
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

jokesie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 30 maart 2020, 19:38:16 »
Hey!

Ik heb net eens ingetypt op het internet: fotoplaatsen Nederland en kwam op heel veel uit. Zelf ben ik van België dus ben niet zo thuis in Nederland, als je ooit naar België komt is Doel een plaats waar veel fotografen foto's gaan trekken.

Succes!

annie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 29 mei 2020, 16:57:37 »
Misschien kun je naar een andere stad/dorp die je nog niet kent? Meestal zie je dan, net als op reis, zoveel mooie nieuwe dingen. Voor mij werkt dat iig wel zo!