Auteur Topic: Beginners fotografie|| post je gemaakte foto's  (gelezen 135753 keer)

Covas

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1225 Gepost op: 07 mei 2021, 09:17:37 »
Ik ben al heel lang gepassioneerd door fotografie en nu ben ik geïnteresseerd in het maken van een diavoorstelling. Ik heb het een keer gezien en vond het geweldig.

Resa1uyt

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1226 Gepost op: 29 mei 2021, 23:31:49 »
Als u van fotografie houdt, kunt u een interessante diavoorstelling maken en niet alleen van de beste foto's. Maar er zijn veel makers van diavoorstellingen, maar ze werken niet allemaal effectief. Ik kwam onlangs Movavi tegen. Het heeft genoeg sjablonen om in je diavoorstelling te gebruiken, je kunt meer leren door naar https://www.movavi.com/nl/slideshow-maker/  nieuw te gaan. Bij het maken van de diavoorstelling heb ik sjablonen gebruikt die betrekking hebben op gelukkige verjaardag, familie, bruiloft, enz. U kunt ook foto's, muziek en video's toevoegen en diavoorstellingen van hoge kwaliteit maken.
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2021, 08:48:32 door Resa1uyt »

Resa1uyt

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1227 Gepost op: 29 mei 2021, 23:33:00 »
Ik wil er ook aan toevoegen dat ik This Movavi Slideshow Manufacturer al twee jaar gebruik en dat alles bij mij past. Het belangrijkste voordeel van het programma voor mij is een duidelijke interface en alle benodigde functies.
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2021, 08:51:15 door Resa1uyt »