Hoi allemaal,
Ik ben pas een blog begonnen, waar (nog) niks op staat. Ik ben al helemaal met de lay-out aan het sleutelen, en ik dacht: dit topic is wat voor mij! Ik ben al een aantal prachtige headers tegen gekomen, dus ik vroeg me af of iemand er eentje voor mij wilde maken (ook al is zijn voor mijn gevoel niet meer zo voel mensen actief in dit topic).
Mijn blog:
http://voorbijdesterren.blogspot.nl/ (hij is nog onder constructie, haha)
Mijn blog heet Voorbij de sterren. Er komen dingen op te staan over lifestyle, creatieve dingen en gewoon dingen die mij bezig houden.
Op de header: ik wil het liefst een donkerpaarse header. En dan met gele sterretjes op de achtergrond (misschien met een touwtje eraan om het 'creatieve' te weergeven? Ik heb het dan over zoiets (wit mag ook qua sterretjes):

) En dan dacht ik dat de titel in gele (of grijs) letters, op een sierlijk lettertype op de voorgrond kon staan?
Dit is in ieder geval wat ik in mijn hoofd heb, als je zelf iets in gedachten heb mag je er natuurlijk ook helemaal op los gaan!

Natuurlijk geef ik je de credits voor de header (volledige naam of girlscenenaam, wat jij wilt). Eventueel wil ik verwijzen naar jouw blog, als je die hebt, of een andere internetpagina van je. En je krijgt natuurlijk mijn eeuwige dankbaarheid

Het is een lang bericht, haha. hopelijk is het nu wel allemaal een beetje duidelijk. Ik hoor het wel als er mensen zijn die een header voor me willen maken