Auteur Topic: Algemeen polaroid topic.  (gelezen 39871 keer)

silverlinings

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 12 november 2015, 15:53:54 »
hoe werkt dat? heb je dan een kortingscode nodig of iets dergelijks?
oh grapje ik kan natuurlijk zelf ook even Googlen maar het is niet geldig op de camera's

de 15% extra korting is niet geldig op gordijnmaakservice, de online gebakservice, fotoservice, albumprintserviceproducten, ontwerp-het-zelf-artikelen, fietsen, cadeaukaarten, iTunes-kaarten, iTunes tegoed, instax camera’s, instax colorfilm,  e-cadeaus, NS-cadeaukaarten, boeken, dvd's en cd's, staatsloten, verzekeringen, telecomproducten, lekker weg-producten, ontwerp-het-zelf-foto- artikelen, HEMA academie, HEMA tickets, staatsloten, Selected by HEMA artikelen en notarisservice

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: 25 november 2015, 12:12:39 »
Vind ik nog meevallen, 79 euro voor de camera + 20 foto's. :)
Hij is 119 euro hoor ;)
• 生きている  •  'Nog Bezig Te Ontwaken' •  'But I have promises to keep, and miles to go, before I sleep' •

Living with Mar

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: 12 december 2015, 12:57:27 »
Hij is 119 euro hoor ;)

Op het moment dat ik het plaatste kon je bij de HEMA voor 79 euro Fujifilm Instax Camera mini 8 + een pakje met 20 foto's kopen. Er was toen een bepaalde korting, nu betaal je 75 euro voor de camera en 16 euro voor 20 foto's.

Shari Meeus

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: 23 december 2015, 18:12:26 »
Ik heb een Polaroid supercolor 635CL.
Daarvoor heb ik twee cassettes, namelijk de PX 680 color shade en de PX 600 silver shade. Deze moeten echter koel bewaard worden.
Is het dan een probleem als je deze in de camera plaatst, maar ze dan een eindje niet gebruikt? Eens ze in de camera zitten, worden ze niet meer koel bewaard.

Sari7

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: 26 september 2016, 13:51:35 »
Shari zou het niet weten, denk dat je gewoon bij de verkoper moet vragen. Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat het geen probleem iss..

Nisaraya

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: 29 september 2016, 17:35:06 »
Lijkt mij ook sterk ja, anders is het wel heel onhandig...

Serafijn

• Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: 25 oktober 2016, 13:17:45 »
-
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2016, 13:25:28 door Serafijn »

Serafijn

• Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 15 december 2016, 15:54:12 »
Hallo, ik heb wat problemen met mijn Polaroids.

Ten eerste, mijn PolaSonic AutoFocus 5000 + bijhorende Polatronic 5 flash. Deze had ik tweedehands gratis gekregen omdat de eigenaar niet zeker was of hij nog werkte. Ik heb er een nieuwe cassette ingestoken maar er komt helemaal niets uit bij het duwen op de knop.. Bovendien lijkt ook de flash niet te werken, aangezien die niet afgaat en het rode lampje bij de aan/uit-knop niet aangaat, ondanks dat ik er dus nieuwe batterijen heb ingestoken.

Daarnaast heb ik nog een tweede camera, de Polaroid Land Camera 1000. Deze heb ik ook tweedehands. Hierin heb ik een oude cassette die er nog bijzat ingestoken om even uit te proberen, maar ook hierbij komt er niks uit wanneer ik op de knop duw. Zou uiteraard kunnen dat het aan de ouderdom van die cassette ligt maar er komt dus ook geen zwarte 'lege' polaroid o.i.d. uit..

Iemand enig idee wat er mis kan zijn? Kan ik iets verkeerd gedaan hebben bij het laden van de cassettes? De flash maakt me minder uit, als één van de  toestellen op zich al zou werken :(

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: 02 juni 2017, 12:08:16 »
Ik zou ook heel graag een polaroid camera willen kopen, maar nu heb ik even op bol.com gekeken en er zijn best veel verschillende. Zit er heel veel verschil tussen of zijn ze qua kwaliteit allemaal goed? Welke zouden jullie aanbevelen?
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

PizzaAapSanne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: 20 juni 2017, 16:36:07 »
Ik zou ook heel graag een polaroid camera willen kopen, maar nu heb ik even op bol.com gekeken en er zijn best veel verschillende. Zit er heel veel verschil tussen of zijn ze qua kwaliteit allemaal goed? Welke zouden jullie aanbevelen?

Geen idee hoe het bij andere zit. maar ik heb de fujufilm instax mini 8 en ben helemaal verliefd op dat ding.
Heb hem bij de hema voor 65 euro gekocht. samen met een tasje en de films. maar doordat de verkoper de vorige dag niet zo slim was geweest kregen we toch nog 15% korting haha. dus dat was wel fijn.

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #135 Gepost op: 20 juni 2017, 17:22:39 »
Geen idee hoe het bij andere zit. maar ik heb de fujufilm instax mini 8 en ben helemaal verliefd op dat ding.
Heb hem bij de hema voor 65 euro gekocht. samen met een tasje en de films. maar doordat de verkoper de vorige dag niet zo slim was geweest kregen we toch nog 15% korting haha. dus dat was wel fijn.

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik die ook ga kopen.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

PizzaAapSanne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: 20 juni 2017, 18:01:16 »
Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik die ook ga kopen.

Ik zou het echt doen. het kost best wel wat, maar vind het het wel waard.

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: 02 juli 2017, 20:01:21 »
Ben ik weer met een vraag haha. Ik wilde dus een instax mini 8 kopen, maar ik zag dat er nu ook de instax mini 9 is. Nu wil ik die graag, maar ik vroeg me af of die ook in het tasje van de instax mini 8 past. (Deze: https://www.bol.com/nl/p/fujifilm-instax-mini-8-case-blauw-draagband/9200000035037325/?promo=unknown_818_recentbekeken-MCM-slot_D1_product_2_) Ik kan namelijk geen apart tasje voor de instax mini 9 vinden en het staat er niet bij vermeld.

_loveisintheair

• Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: 02 november 2017, 16:10:01 »
Whieee ik heb ook eindelijk de Instax mini 9 gekocht! :) Ik wilde al zo lang een Instax camera, maar steeds vond ik het toch weer zonde van mijn geld (niet de aanschaf zelf, maar steeds weer die €16,50 voor 20 foto's)... Nu heb ik mezelf toch maar een camera cadeau gedaan. ;) Ben benieuwd hoe dit me gaat bevallen!

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: 02 november 2017, 16:16:51 »
Ik vind het echt leuk! Ik heb tot nu toe nog maar 5 foto's gemaakt, maar dat maakt het eigenlijk juist des te leuker. Het is echt iets speciaals op die manier.

Saphir

• Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: 05 november 2017, 17:41:46 »
Ik heb mijn fujifilm 8 al bijna 2 jaar en ben er nog steeds blij. Ik maak er alleen 'speciale' foto's mee zoals bij een concert, iets speciaals met vriendinnen ofzo. Vervolgens plak ik ze aan mn muur boven mn bed. Vind het zonde om ze weg te stoppen in een fotoboek,  kun je net zogoed normale foto's maken vind ik.