Auteur Topic: Algemeen: Modellen aangeboden en gezocht.  (gelezen 142942 keer)

ilserxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #750 Gepost op: 13 maart 2018, 11:45:55 »
Graag zou ik mij hiervoor ook willen aanmelden.
Ik ben Ilse en ik ben al meerdere keren gescout voor modellenbureau's, echter zat er geen een bij die matchte met mijn normen en waarden.
Ik ben 1.76
Haarkleur: Goud, oranje, blond
Oogkleur: Bruin
Kledingmaat: 34/36
Ik val binnen alle maten en sport zeker 4 keer per week.
Lijkt het je leuk om contact met mij te zoeken,stuur me dan een berichtje! :goodman:

Sbkr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #751 Gepost op: 06 april 2018, 20:59:34 »
Hi, ik ben een jonge fotografe uit Leeuwarden, en ben altijd op zoek naar modellen, als je in de regio Friesland woont en het lijkt je leuk om een fotoshoot te doen stuur mij dan een DM naar @bysilkebakker op insta of gewoon op GS. Ik stuur je de foto's gewoon op en je mag ze natuurlijk op je insta zetten als je mij tagt.
Je moet er geen bezwaar tegen hebben dat ik de foto's ook op mijn insta plaats.
Xxx sbkr

Fractures

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #752 Gepost op: 21 mei 2018, 20:42:27 »
Hoi meiden!

Ik ben op zoek naar een model die wil lopen voor mijn eindexamen van mijn Fashion design opleiding. Het is de bedoeling dat je in enkele setjes kleding die ik heb gemaakt over een catwalk loopt gedurende de show. De show valt gedurende eind juli plaats.

Ideaal zou zijn maatje 36 en 175cm+, maar als je iets korter bent/iets dunner bent/een beetje tussen maat 36-38 hangt, vind ik ook prima. Het belangrijkste is dat je de kleding past.

Je hoeft absoluut geen ervaring te hebben! Ik ben al heel blij als ik iemand vind die wil lopen: ivm. met de vakantieperiode zijn mijn eigen vriendinnen of op vakantie of willen/kunnen niet. Reiskosten krijg je uiteraard van mij terug. Ik moet nog even navragen of er een fotograaf aanwezig is zodat je er foto's van kan krijgen (mocht je er iets voor je portfolio aan over willen houden).

Als je interesse hebt of vragen, stuur me maar even een note, dan laat ik je de exacte data en plaats enzo weten! Als je dan nog interesse hebt en ook kan kunnen we eventueel nummers uitwisselen om het verder te bespreken. (Ik heb even een anoniem account gemaakt omdat ik niet zomaar op GS wil gooien wie ik precies ben enzo met mn 'echte' account)

lindaxh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #753 Gepost op: 22 mei 2018, 17:34:50 »
HoiHoi,

Ik ben Linda. 18 jaar en ik kom uit de buurt van Amsterdam en Utrecht.

Ik ben beginnend  amateur fotografe. Ik vind het gewoon erg leuk om foto's van anderen te maken. Ik heb mijn eigen spiegelreflex camera en statief. Maar ik ben wel opzoek naar modellen. En met modellen bedoel ik gewoon meiden of jongens die graag eens een paar leuke foto's van zich gemaakt hebben. Het maakt mij niet uit hoe je eruit ziet en hoe je op de foto's wilt staan.

Je mag mij altijd een berichtje sturen om meer informatie te krijgen.

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Linda 

Sacha

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #754 Gepost op: 27 mei 2018, 12:29:47 »
Hoi meiden,

Ik maak al een tijdje reisfoto's, maar nu zou ik het erg leuk vinden ook te oefenen met het fotograferen van modellen!

Ik ben dus gewoon een amateur fotograaf en ben daarom niet per se opzoek naar echte modellen, maar meer gewoon mensen die het leuk vinden om wat mooie foto's van zichzelf te krijgen. (Kan bijv. zijn voor instagram etc)

Als jij dit ook wel ziet zitten kan je me een berichtje sturen. PS: als jij ook een amateur fotograaf bent kunnen we wellicht foto's van elkaar maken?

Ik kom trouwens uit Utrecht!

N° Julia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #755 Gepost op: 27 mei 2018, 14:11:50 »
.
« Laatst bewerkt op: 27 juni 2018, 22:41:34 door N° Julia »
Garrixer.

Daphne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #756 Gepost op: 05 juni 2018, 21:12:06 »
Ik meld me ook graag aan!
Ik ben 17, 1m74, 55 kg, profile picture is me  :blush:

Fractures

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #757 Gepost op: 06 juni 2018, 21:06:39 »
Hoi meiden!

Ik ben op zoek naar een model die wil lopen voor mijn eindexamen van mijn Fashion design opleiding. Het is de bedoeling dat je in enkele setjes kleding die ik heb gemaakt over een catwalk loopt gedurende de show. De show valt gedurende eind juli plaats.

Ideaal zou zijn maatje 36 en 175cm+, maar als je iets korter bent/iets dunner bent/een beetje tussen maat 36-38 hangt, vind ik ook prima. Het belangrijkste is dat je de kleding past.

Je hoeft absoluut geen ervaring te hebben! Ik ben al heel blij als ik iemand vind die wil lopen: ivm. met de vakantieperiode zijn mijn eigen vriendinnen of op vakantie of willen/kunnen niet. Reiskosten krijg je uiteraard van mij terug. Ik moet nog even navragen of er een fotograaf aanwezig is zodat je er foto's van kan krijgen (mocht je er iets voor je portfolio aan over willen houden).

Als je interesse hebt of vragen, stuur me maar even een note, dan laat ik je de exacte data en plaats enzo weten! Als je dan nog interesse hebt en ook kan kunnen we eventueel nummers uitwisselen om het verder te bespreken. (Ik heb even een anoniem account gemaakt omdat ik niet zomaar op GS wil gooien wie ik precies ben enzo met mn 'echte' account)
Ik ben nog steeds opzoek! Heeft er iemand interesse? Je zou me enorm uit de brand helpen! Ik vind het geen probleem om je te betalen voor je tijd (naast de vergoeding van de reiskosten). ^^'

Fractures

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #758 Gepost op: 07 juni 2018, 21:33:00 »
Ik heb meerdere meiden hier een note gestuurd en niemand heeft geantwoord! Echt mega vervelend. Je hoeft niet op m'n aanbod in te gaan, maar een berichtje van 'Bedankt maar ik heb geen interesse' kost je niet meer dan 10 seconden! Je bied jezelf hier toch vrijwillig aan, reageer dan ook gewoon op eventuele reacties. :|

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #759 Gepost op: 10 juni 2018, 01:01:56 »
^ Heb je al in facebookgroepen geprobeerd? Er is zo'n groep modellen gezocht oid! Misschien werkt dat!
Oh, the places we'll see.

Fractures

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #760 Gepost op: 10 juni 2018, 14:40:38 »
^ Heb je al in facebookgroepen geprobeerd? Er is zo'n groep modellen gezocht oid! Misschien werkt dat!
Goed idee, ga ik proberen! Dankje (:

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #761 Gepost op: 10 juni 2018, 19:07:14 »
Goed idee, ga ik proberen! Dankje (:
Hopelijk lukt het, succes! :D
Oh, the places we'll see.

Daphne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #762 Gepost op: 10 juni 2018, 23:10:50 »
Ik had wel gereageerd hoor  :bounce:
Ik ben alleen meer op zoek naar fotoshoots :-)

Fractures

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #763 Gepost op: 11 juni 2018, 05:57:34 »
Echt? Ik heb helemaal geen notes gehad.. maar dat is goed, snap ik :p

ilserxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #764 Gepost op: 11 juni 2018, 18:35:53 »
Echt? Ik heb helemaal geen notes gehad.. maar dat is goed, snap ik :p

Ik heb ook al privé gereageerd

Fractures

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #765 Gepost op: 11 juni 2018, 20:47:19 »
Ik heb ook al privé gereageerd
Ik zie het nu ja, had geen notification gehad, raar :fieuw:

Daisy

• Bekijk profiel
« Reactie #766 Gepost op: 27 juni 2018, 20:25:37 »
Hoi! Ik ben een jonge hobbyfotografe uit de omgeving Utrecht, en ik ben op zoek naar meiden die een gratis 'shoot' willen. Ik wil graag oefenen en een portfolio opbouwen, en ik vind mensen fotograferen erg leuk. Voor de geinteressseerde link ik mijn facebook pagina hier, hier staan een aantal van mijn foto's.

https://www.facebook.com/daisylaufferphotography/

Sandeenni

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #767 Gepost op: 04 november 2018, 12:59:29 »
Hoi meiden!
Ik ben een beginnende fotografe en ik wil me vooral richten op portretfotografie. Ik ben op zoek naar heel veel verschillende mensen, dus mocht je het leuk vinden om me te helpen, of zelfs vrienden kennen die dat leuk zouden vinden, laat me maar weten!
Noord- en Zuid-Holland, maar een stukje reizen vind ik niet erg:)

Soulsister

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #768 Gepost op: 09 november 2018, 16:04:23 »
Hoi,

Ik ben in juli begonnen met fotografie en zou graag meer willen oefenen met het maken van portretten, omdat ik dat het leukst vind om te doen. Daarom ben ik op zoek naar mensen die model willen staan, in ruil voor mooie foto's en gezelligheid. Dat mogen ook foto's voor je (mode)blog zijn!

Als je zelf ook wilt oefenen met portretfotografie zouden we foto's van elkaar kunnen maken.

Ik ben 23, woon in Rotterdam en heb helaas geen gratis OV meer dus ik spreek graag in Rotterdam af. Stuur een PM of een berichtje op instagram als je interesse hebt instagram

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #769 Gepost op: 11 december 2018, 17:37:02 »
Hey allemaal!

Ik ben eigenlijk opzoek voor mensen die willen poseren voor boek covers!
Ik maak namelijk zelf boekcovers en wil heel graag mijn eigen stock foto's gaan maken,
dus ben je rond de 17/18 of ouder en wil je een keer poseren en misschien wel op een boek cover eindigen? (Ik kan eventueel je hoofd vervangen met het hoofd van iemand anders) dan kan je me een berichtje sturen!

Ook ga ik de stock foto's niet alleen zelf gebruiken maar wil ik ze ook aan anderen verkopen, daarom wil ik de winsten daarvan best met je delen. Voor elke foto waar jij op staat die verkocht wordt, krijg je 50% van de verkoopprijs.

Dus als je interesse hebt kan je me een berichtje sturen!
Hier beneden zijn wat voorbeelden van mijn werk:
https://imgur.com/Xxo3j1z

Pardon my french but watch le fuck out.

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #770 Gepost op: 14 december 2018, 11:28:59 »
Hey allemaal!

Ik maak namelijk zelf boekcovers en wil heel graag mijn eigen stock foto's gaan maken,
dus ben je rond de 17/18 of ouder en wil je een keer poseren en misschien wel op een boek cover eindigen? (Ik kan eventueel je hoofd vervangen met het hoofd van iemand anders) dan kan je me een berichtje sturen!

Ook ga ik de stock foto's niet alleen zelf gebruiken maar wil ik ze ook aan anderen verkopen, daarom wil ik de winsten daarvan best met je delen. Voor elke foto waar jij op staat die verkocht wordt, krijg je 50% van de verkoopprijs.

In welke omgeving?

sinem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #771 Gepost op: 06 februari 2019, 11:55:55 »
Edit mod: reclame
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2019, 13:36:39 door Roses »

Carmenbubble

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #772 Gepost op: 16 februari 2019, 10:20:07 »
Lijkt me super om eens model te staan, maar hoe vind ik iemand hiervoor en hoe gaat dat allemaal. Ik heb kilo's extra en dat willen de meesten niet.
Ik hoop snel wat te horen want wil het echt graag
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2019, 11:12:05 door Carmenbubble »

Sandeenni

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #773 Gepost op: 13 maart 2019, 21:48:46 »
Hey allemaal!

Ik weet niet meer of ik je al een bericht had gestuurd, dus dan maar zo XD.
Het lijkt me super leuk om je hiermee te helpen! In welke omgeving zit je? Ik ben enorm enthousiast! Neem maar contact met me op als je nog iemand zoekt!