Download zelf een progamma. Gimp bijvoorbeeld. Tadaa.
Bewerken jullie allemaal met CS5? volgens mij doen dat er veel, en waar kan je dat dan downloaden? En Alerion waar heb jij in godsnaam zo mooi leren photoshoppen.
[...]Haha goh dank je! Ik werk sinds ik 13 ben met bewerkprogramma's, eerst Paint Shop Pro en daarna ben ik overgegaan op Photoshop 7, maar was er echt AL-TIJD mee bezig en aan het zoeken naar nieuwe mogelijkheden, dus gewoon heel lang heel veel mee doen, zo heb ik het geleerd.
[message=6554803,noline]xframboosje schreef op 21 November 2010 @ 14:55[/message]:[afbeelding]voor mn vakantievriendin, die is verschrikkelijk mis <3
[...]Je kan het echt heel goed, ik ga der ook eens mee beginnen want het lijkt me heel leuk (:& waar kan je CS5 downloaden ? of CS4 maakt niet uit.
Thanks!Hoe download je normaal andere dingen? Want als je torrents gebruikt, kan ik je wel helpen, anders moet ik je dat eerst even uitleggen.
[afbeelding]Kan iemand die voor mij bewerken ? (A) het liefst met zo'n soort kleur dinges:[afbeelding]en, of:[afbeelding]Sorry voor als de foto's te groot zijn, heb geprobeerd ze te verkleinen! Alvast bedankt
kan misschien iemand deze foto bewerken ? thanks.<3 [afbeelding]
[...]Als je een lokaal pad gebruikt kunnen wij er niet bij, je moet je foto eerst uploaden.