Auteur Topic: Wie kan mij helpen?  (gelezen 358 keer)

Anna

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 december 2019, 20:05:58 »
Hee, ik ben een meisje van 13 jaar! Ik vind me zelf te dik en heb ook wat overgewicht. Ik ben 1,61 en 67kg! Ik zou graag wat afvallen! Ik zit ook op turnen en wil graag nog op dansen. Ik heb wat op internet gezocht maar ik kon niet echt goede tips gevonden, heeft iemand ervaring met afvallen als 13jarige? 💋💋💋

Noukkii

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 december 2019, 15:13:17 »
Hee, het is belangrijk dat je gezond eet en veel beweegt. Probeer elke dag minimaal 30 minuten intensief te bewegen door bijvoorbeeld te turnen, dansen, fietsen of hardlopen dan beweeg je al genoeg. Het belangrijkste is je voeding. Begin niet aan diëten, dat is niet gezond op jouw leeftijd maar eet veel gezonde dingen zoals groenten en fruit. Ik zou sowieso dit met je ouders bespreken zodat zij je kunnen helpen met bijvoorbeeld gezond avond eten. Slaap ook genoeg want slecht slapen is niet bevorderlijk voor het afvallen. Ik had ook overgewicht op jouw leeftijd en toen ben ik naar de dokter gegaan die mij heeft doorverwezen naar een diëtist. Daar heb ik heel veel geleerd over eten, wat gezond is en wat niet en hoe je op een veilige manier kan afvallen. Dit raad ik dan ook het meeste aan. Veel succes! x

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2019, 13:42:54 »
Gezond eten inderdaad. Vervang je koekjes, chips, nootjes e.d. door fruit en je frisdrank door water en thee.
Daarnaast sporten maar daar ben je al mee bezig.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!