Ik volg Personal Body Plan, dus ik moet me aan een bepaald (gezond) aantal kcal en voedingswaarden houden. Het is de bedoeling dat ik 5 keer op een dag eet. Dit is wat ik gister heb gegeten:
O: 110 gram Magere kwark Campina 'vleugje aardbei', 4 gram gepoft spelt, 10 gram muesli Zonnatura rijkgevuld, 14 gram Whey Perfection vanille (proteinepoeder) Body & Fit, 2 gram chiazaad
L: 2 volkoren crackers bolletje = 30 gram, 1 volkoren wrap = 40 gram, 1 gekookt ei = 54 gram, 3 gram boter goed begin, 30 gram hüttenkäse danone, 40 gram komkommer, 10 gram notenpasta
T: 1 proteine koek double chocolate chip Body & Fit = 50 gram, 10 gram ongezouten notenmix, 30 gram blauwe bessen
A: 2 volkoren wraps = 80 gram, 30 gram pastasaus, 30 gram 20+ kaas jong belegen, 40 gram snoeptomaatjes, 30 gram komkommer, 20 gram ijsbergsla, 15 gram magere kwark naturel, 60 gram maïs, 40 gram avocado
T: proteine pudding chocolade Ehrmann (SUPERLEKKER) 200 gram, 1 sinaasappel, 1 banaan
Ik ben overigens net begonnen met mijn eigen online magazine, dus als jullie een kijkje zouden willen nemen of de Instagram willen volgen zou ik je enorm dankbaar zijn! THANKS
www.sylque.nl Insta:
www.instagram.com/sylque.nl