Auteur Topic: Wat heb jij vandaag al gegeten #3 Lees de beginpost!  (gelezen 2015734 keer)

D

  • **
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
« Reactie #36025 Gepost op: 03 januari 2020, 21:44:45 »
O: havermout met amandelmelk, een halve banaan, wat kaneel en 100% pindakaas
T: 1 kiwi
L: 2 Wasa roggecrackers met hummus en komkommer en 2 Wasa roggecrackers met hüttenkäse en komkommer
A: volkoren penne met courgette, champignon, pesto en wat geraspte kaas


B: HIIT lesje
D: water en thee

D

  • **
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
« Reactie #36026 Gepost op: 04 januari 2020, 16:59:47 »
O: havermout met amandelmelk, een halve banaan, wat kaneel en 100% pindakaas
L: 2 Wasa roggecrackers met hummus en komkommer, 2 Wasa roggecrackers met hüttenkäse en komkommer en 2 tomaten
T: 1 appel
A: volkoren penne met rundergehakt, champignon, gezeefde tomaten en ui


B: 20 min hardlopen
D: water, koffie en thee

Stan Van Eyk

  • *
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
« Reactie #36027 Gepost op: 07 januari 2020, 13:48:22 »
Hey Mede-Veganisten/Vegetariërs,

Voor een schoolproject ben ik samen met een groepje bezig met het opzetten van een online noten abonnement voor veganisten en vegetariërs. Het noten abonnement focust zich op bieden van vlees vervangende noten voor veganisten en vegetariërs. Niet alleen het product wordt geleverd maar ook veel waardevolle informatie over de nutritions. Echter moet dit gedeelte nog opgezet worden. We zijn nog bezig met het onderzoek en daarom wil ik jullie vragen om deze in te vullen. Jullie mening wordt erg gewaardeerd en zal er voor zorgen dat ik en mijn groep een beter passende oplossing kunnen aanbieden.

Groetjes,

Stan

De link naar Survey:  https://www.survio.com/survey/d/W1N2F6S0D6A2B3B5D?fbclid=IwAR2y5eLb9gyhqowQ6Dyywd27lkj6D4aK-LbAjgZ0WWVkrzZUL0V_KP8wPAM

Semicolon

  • ***
  • Berichten: 1.110
    • Bekijk profiel
« Reactie #36028 Gepost op: 09 januari 2020, 18:13:57 »
O : glutenvrije ontbijtkoekjes
T : stukje tony choco karamel zeezout
L : ah biologische tomatensoep met griekse fetakaas, 3 glutenvrije crackers met zalmsalade
A : zelfgemaakte courgette soep met glutenvrij meergranenbroodje met zongedroogd tomatentapenade
T : grote schaal met druiven

B : 8 uur staand werken
D : 2 liter water en 1 glas groene ice tea

ro123

  • *
  • Berichten: 43
    • Bekijk profiel
« Reactie #36029 Gepost op: 14 januari 2020, 17:49:54 »
O: 250 gram magere kwark, een banaan, handje walnoten en kaneel
T: een banaan/choco mueslireep
L: een speltbroodje, ene helft met avocado en hummus, andere helft met pindakaas en een volkoren broodje, beide helften met magere filet americain + 3 kleine mandarijnen
T: flinke lepel pindakaas, 3 mandarijnen, twee rijstwafels met filet americain, blikje cola light
A: waarschijnlijk spruitjes en een duitse biefstuk
T: misschien nog wat kwark en/of fruit


1 uur fietsen en 1 uur bokstraining

D

  • **
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
« Reactie #36030 Gepost op: 31 januari 2020, 18:00:59 »
O: overnight oats (45 gr havermout, 120 ml havermelk, 70 gr Griekse yoghurt, 1 el chia zaden, 65 gr aardbeien, 1 scoop vanille eiwitpoeder en wat kokossnippers)
T: 1 peer
L: wrap met 30 gr paprika-chili hummus, 50 gr kipfilet en wat gemengde sla
T: Nature Valley reep (caramel nut)
T: eiwitshake
A: curry met kikkererwten, aubergine en rijst

Uurtje gewandeld

1563 kcal en helemaal binnen m'n macro's  :bounce:

Atosenzosja

  • ***
  • Berichten: 1.790
    • Bekijk profiel
« Reactie #36031 Gepost op: 02 maart 2020, 15:48:18 »
O: Griekse yoghurt met een halve banaan
T: een komkommer, een rode paprika en een gekookt ei
L: 2 boterhammen met smeerleverworst en twee met kipfilet
T: een kwart van een mini appeltaart met slagroom
T/‘A’: 3 volkoren knäckebröd, waarvan één met Paturain, één met gekookt ei en één met kaas
T: een reepje pure chocolade

D: Ruim 2 liter aan water en thee

JohsaWon

  • *
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
« Reactie #36032 Gepost op: 20 maart 2020, 13:26:39 »
avocado

Voldemort.

  • ******
  • Berichten: 33.166
  • Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #36033 Gepost op: 20 maart 2020, 21:35:54 »
O: Vanille proteïne yoghurt met gebakken ananas
L: Soep
D: Omelet met tomaat, mozzarella en basilicum
T: Kaasblokjes

flyingmind

  • **
  • Berichten: 381
    • Bekijk profiel
« Reactie #36034 Gepost op: 04 april 2020, 16:28:02 »
O: 400 gram Alpro yoghurt perzik met chocolade muesli
T: knoflookolijven en een cupcake
L: twee volkoren boterhammen met 1 avocado, tomaatjes, vegan cream cheese, sriracha en zwarte sesamsaadjes
A: krieltjes, zelfgemaakte coleslaw en een vegaburger


D: water, 2 blikjes cola light
B: half uur gefietst

SYLQUE

  • *
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
« Reactie #36035 Gepost op: 05 april 2020, 13:42:05 »

 Ik volg Personal Body Plan, dus ik moet me aan een bepaald (gezond) aantal kcal en voedingswaarden houden. Het is de bedoeling dat ik 5 keer op een dag eet. Dit is wat ik gister heb gegeten:

O: 110 gram Magere kwark Campina 'vleugje aardbei', 4 gram gepoft spelt, 10 gram muesli Zonnatura rijkgevuld, 14 gram Whey Perfection vanille (proteinepoeder) Body & Fit, 2 gram chiazaad
L: 2 volkoren crackers bolletje = 30 gram, 1 volkoren wrap = 40 gram, 1 gekookt ei = 54 gram, 3 gram boter goed begin, 30 gram hüttenkäse danone, 40 gram komkommer, 10 gram notenpasta
T: 1 proteine koek double chocolate chip Body & Fit = 50 gram, 10 gram ongezouten notenmix, 30 gram blauwe bessen
A: 2 volkoren wraps = 80 gram, 30 gram pastasaus, 30 gram 20+ kaas jong belegen, 40 gram snoeptomaatjes, 30 gram komkommer, 20 gram ijsbergsla, 15 gram magere kwark naturel, 60 gram maïs, 40 gram avocado
T: proteine pudding chocolade Ehrmann (SUPERLEKKER) 200 gram, 1 sinaasappel, 1 banaan
Ik ben overigens net begonnen met mijn eigen online magazine, dus als jullie een kijkje zouden willen nemen of de Instagram willen volgen zou ik je enorm dankbaar zijn! THANKS  :blush:  www.sylque.nl Insta: www.instagram.com/sylque.nl

Ilse

  • *
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
« Reactie #36036 Gepost op: 07 mei 2020, 20:06:53 »
O: (niet, werd mega laat wakker en voordat ik ging lunchen was het al +-11:30)
T: /
L: 1 XL wrap met philedelphia, 2 gekookte eitjes & gemenge salade
T: appel met kaneel
A: 1 XL wrap met pizzakaas, ham, tomatenpuree (blikje) gemengde groenten > zelf gemaakte pizza. love it!

D: 12 glazen water
B: 20 min full body workout & 40 minuten wandelen
Onbewust verliefd op de onjuiste persoon.

Atosenzosja

  • ***
  • Berichten: 1.790
    • Bekijk profiel
« Reactie #36037 Gepost op: 01 juni 2020, 17:48:36 »
O: 150 gram volle yoghurt met een banaan
Beweging: een uur PT in de sportschool
L: omelet van 2 eieren met een halve bol mozzarella, tomaat en verse basilicum
T: 1 volkoren knäckebröd met een halve tomaat, wat plakjes komkommer en 2 eetlepels Huttekase
D: andijvie overschotel
T: een reepje pure chocolade

D: 3 liter aan water en thee

Atosenzosja

  • ***
  • Berichten: 1.790
    • Bekijk profiel
« Reactie #36038 Gepost op: 03 juni 2020, 16:24:53 »
O: een grote/dikke snee zelfgebakken brood (op basis van bloem) met een plak Old Amsterdam 35+, een volkoren knäckebröd met een gekookt ei en een bakje fruit met een halve peer, 3/4 banaan en 10 druiven
L: 2 volkoren knäckebröd met komkommer/tomaat en in totaal 2 eetlepels Huttekase + 285 ml AH geboden paddenstoelen soep
D: Aardappels, witlof en een half stukje vlees
T: een blokje pure chocolade

Drinken: 1,5/2 liter aan water en thee

Atosenzosja

  • ***
  • Berichten: 1.790
    • Bekijk profiel
« Reactie #36039 Gepost op: 05 juni 2020, 22:34:48 »
O/L: een meergranen triangel broodje met op één helft Paturain en een plak Old Amsterdam 35+, op de andere helft Paturain en 3 plakjes kipfilet met een bakje groente (een rode paprika en een hele komkommer)
T: een bak zoute popcorn
Beweging: half uurtje hardlopen
D: poffertjes met boter, poedersuiker en stroop + een glas cola
T: een Bastogne koekje
T: een bakje aardbeien

Drinken: 1,5/2 liter aan water en thee

Atosenzosja

  • ***
  • Berichten: 1.790
    • Bekijk profiel
« Reactie #36040 Gepost op: 06 juni 2020, 22:15:01 »
O: een bakje aardbeien met 3/4 banaan
Beweging: 10 minuten krachttraining gericht op hardlopen en 10 minuten stretchen
L: een salade met sla, komkommer, augurk, 1,5 plak Old Amsterdam 35+ kaas, ei, kip, handje croutons en een eetlepel olijfolie + een klein glas cola
T: een halve bak zoete popcorn
D: tagliatelle met paddenstoelen roomsaus, parmezaan en een heel klein beetje spek + een groot glas cola
Beweging: 20 minuten Runners yoga

Drinken: 1,5/2 liter aan water en thee