Auteur Topic: Voedingsdeskundige  (gelezen 571 keer)

JohsaWon

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 maart 2020, 13:36:46 »

Heb je ooit een voedingsdeskundige bezocht?

DeniseMK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 maart 2020, 13:41:34 »
Nee, maar zou het weleens willen! Zoveel diëten geprobeerd, maar val geen kilo af.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 maart 2020, 16:56:14 »
Nee, maar zou het weleens willen! Zoveel diëten geprobeerd, maar val geen kilo af.
dan eet je nog steeds te veel, je hebt geen voedingsdeskundige nodig om daar wat aan te doen

maar nee. Ik eet gezond en hoef niet af te vallen of aan te komen, dus ik heb geen voedingsdeskundige nodig.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 21 maart 2020, 07:10:30 »
dan eet je nog steeds te veel, je hebt geen voedingsdeskundige nodig om daar wat aan te doen
Oei. Zo makkelijk hoeft dit niet te zijn. Als je veel pogingen hebt gedaan, veranderd je hormoonhuishouding. En ja. Dan gaat het nog steeds over minder eten (en krachttraining gaan doen). Maar dan kan de hulp van een voedingsdeskundige zéker helpen.

Nee. Al zou ik wel willen. En niet perse om af te vallen, maar om een gezonde relatie met eten te ontwikkelen.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 21 maart 2020, 20:48:33 »

Dat is wel ietwat kort door de bocht. Als het zo simpel was dan was afvallen ook heel simpel ;)

Anyway, ik ben nog nooit naar een voedingsdeskundige geweest en heb daar ook geen behoefte aan. Ben tevreden met mijn voedingspatroon.
Hoi

JohsaWon

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 23 maart 2020, 01:53:55 »
Bedankt voor de antwoorden, het was interessant om je mening te kennen.