Auteur Topic: Vegetariërs  (gelezen 164904 keer)

Juno

• Bekijk profiel
« Reactie #1750 Gepost op: 08 februari 2018, 22:38:10 »
--
« Laatst bewerkt op: 19 september 2018, 22:14:55 door Juno »

Tessa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1751 Gepost op: 02 februari 2019, 20:08:44 »
Dit topic is al bijna 1 jaar niet meer gebruikt. Is er een nieuw topic of wilde gewoon niemand reageren?

Ik wil vanaf donderdag (ben woensdag jarig) vegetariër worden, ik ben 14 (bijna 15 dus) mijn ouders en broertje en zusje zijn niet vegetarisch oid.

Ik vertelde dat dus net tijdens bet avondeten maar mijn ouders hadden niet zo veel zin om alleen voor mij apart te gaan koken en ze hadden ook geen zin in vegetarisch vlees.

Hoe doen jullie dit?

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #1752 Gepost op: 02 februari 2019, 20:15:53 »
Dit topic is al bijna 1 jaar niet meer gebruikt. Is er een nieuw topic of wilde gewoon niemand reageren?

Ik wil vanaf donderdag (ben woensdag jarig) vegetariër worden, ik ben 14 (bijna 15 dus) mijn ouders en broertje en zusje zijn niet vegetarisch oid.

Ik vertelde dat dus net tijdens bet avondeten maar mijn ouders hadden niet zo veel zin om alleen voor mij apart te gaan koken en ze hadden ook geen zin in vegetarisch vlees.

Hoe doen jullie dit?

Aanbieden om een keer voor ze te koken. Gelukkig wilden mijn ouders rekening met me houden, en de eerste keer vega schnitzel zei mijn zusje verbaasd: "maar Eef was toch vega?!" Bij veel dingen merk je zo weinig verschil. Desnoods prop je zelf even een aantal pakjes vleesvervangers in de vriezer. En bied dus aan om een keer te koken. Dan zullen ze ook inzien dat het niet zo vreselijk moeilijk is

Rrrr-Meeuwtje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1753 Gepost op: 01 mei 2019, 19:52:05 »
Ik ben geen vegetariër en al helemaal geen veganist, maar dit leek me het meest geschikte topic hiervoor?

Ik vind de "visburgers" van SoFine echt superlekker, en ze smaken écht naar vis! Ik neem ze vaak omdat ik altijd al dol ben geweest op vis, maar jaren geleden ineens een allergie heb ontwikkeld voor schaaldieren (ik durf dus helemaal geen vis meer te eten). Toen dat in de winkels kwam leek het wel een wonder, na zeven jaar eindelijk weer "vis", yes! :D Nu hebben ze ook "zalm", en ik kon niet wachten om het te proberen, dus vandaag maar eens gedaan.

...Niet doen. Echt, ik vind het zo goor! Het smaakt naar nat brood waar véél teveel Hamka's-extract doorheen is gegooid.  :-X Veel te sterk en helemaal niet vissig. Zijn er hier meer die deze "zalm" al geprobeerd hebben? Wat vond je ervan?
"In overgave vind ik vrede en ongewapend ga ik de weg. Vrede wens ik vriend en vijand."

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #1754 Gepost op: 02 mei 2019, 10:33:11 »
^
Die visburgers zijn echt super lekker! De structuur is ook precies als vis.

Ik kan niet goed tegen meerdere soorten vlees, dus ik eet nu eigenlijk nauwelijks nog vlees.
Ben er wel bewuster mee bezig, dus niet alleen vanuit allergie.
• 生きている  •  'Nog Bezig Te Ontwaken' •  'But I have promises to keep, and miles to go, before I sleep' •

Paprika

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1755 Gepost op: 13 juli 2019, 20:45:38 »
De visvarianten eet ik niet, omdat ik voordat ik vegetariër werd sowieso al niet van vis hield.
Vandaag las ik dat unox ook vegetarische knakworst heeft. Iemand al geproefd? :)

Tessa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1756 Gepost op: 14 juli 2019, 13:22:16 »
Ik heb de vegetarische knakworst van Unox nog niet gehad maar de vegetarische rookworst van Unox vond ik niet lekker.

Amy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1757 Gepost op: 20 september 2019, 12:01:52 »
just for a two weeks..cant't help eating meaty food..especially, fastfood

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1758 Gepost op: 21 september 2019, 08:44:59 »
Hoe kijken jullie aan tegen echt leer dragen? Heb gisteren schoenen gekocht maar werd me thuis pas bewust dat het echt leer is. Ik denk dat ik ze terug ga brengen, wat zouden jullie doen?

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #1759 Gepost op: 21 september 2019, 18:23:04 »
Hoe kijken jullie aan tegen echt leer dragen? Heb gisteren schoenen gekocht maar werd me thuis pas bewust dat het echt leer is. Ik denk dat ik ze terug ga brengen, wat zouden jullie doen?

Ik draag wel leer, maar het gaat net om wat ik denk of doe, maar wat jij fijn vindt. Voel je je er echt fijn bij om leren schoenen te dragen? Gaat het een doorn in het oog worden? Kun je je eroverheen zetten dat ze van leer zijn?

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1760 Gepost op: 22 september 2019, 10:03:52 »
^
Als ik er echt over na ga denken, dan voelt het als een slechte keuze. Maarja, ik denk dat ik ze ook vaak zou dragen zonder erover na te denken.
Ik denk toch dat ik ze terug ga brengen, heb ook leuke andere gezien.