Auteur Topic: Thuis sporten  (gelezen 397 keer)

Huomata

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 januari 2021, 16:48:23 »
Heyhey!

Sinds 'vorig jaar':') ben ik voor mijn gevoel toch wat aangekomen. Ik merk aan mezelf dat ik de afgelopen maanden meer neig naar ongezond eten dan gezond eten, en dat begint ook wat zichtbaar te worden aan mijn lichaam. Inmiddels ben ik al aan het proberen om minder ongezonde snacks te eten, dus dat gaat al de betere kant op. Maar eigenlijk zit ik al een tijdje met het idee om thuis te gaan sporten. Alleen heb ik geen flauw idee waar ik precies moet beginnen. Er zijn wel een aantal sites te vinden op het internet, maar sommige hebben geen geweldige reviews of je moet ervoor betalen. Voordat ik ergens voor betaal, wil ik wel weten of het echt wat is etc.. Daarbij weet ik niet goed wat voor attributen ik zou kunnen aanschaffen of dat dat überhaupt nodig is.

Afgelopen jaar heb ik meerdere pogingen gedaan tot hardlopen. In het begin gaat dat goed, maar de motivatie daalt al snel. In mijn buurt zijn er niet enorm veel verschillende plekken om te hardlopen en daardoor neemt het plezier ook wat af. Daarom zou ik het graag willen combineren met iets anders qua beweging.

Hebben jullie ervaringen met thuis sporten? Of met bepaalde sites die jullie aanraden om eens een kijkje op te nemen?

Let me know! :aanbid:

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 januari 2021, 14:13:04 »
Ik heb inspiratie opgedaan van Chloe Ting! Zij heeft een website en ook een youtube account
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞