Auteur Topic: Sportschoenen  (gelezen 2772 keer)

Pip

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 januari 2019, 18:10:11 »
Hallo iedereen,
Ik zit in de 2e klas van de middelbare en heb moeite met sportschoenen uitkiezen voor de gym. Graag jullie ervaring en tips!
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2019, 21:52:27 door Pip »

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2019, 18:17:05 »
Waar heb je moeite mee dan? Een gewoon paar sportschoenen die passen volstaat toch voor gewoon gymen.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2019, 18:40:11 »
Is dat serieus ook al een ding met gym? Ga naar de winkel, pas een paar schoen en koop ze. Ik zie het probleem niet?
Hoi

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 januari 2019, 19:28:16 »
Gewoon basic Nikes ofzo. Altijd goed.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Pip

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 20 januari 2019, 21:42:49 »
Is dat serieus ook al een ding met gym? Ga naar de winkel, pas een paar schoen en koop ze. Ik zie het probleem niet?
ik vraag alleen naar jullie ervaring, wil mijn geld namelijk niet verspillen aan een  prut schoen die ik een maand later weer kan weggooien.

Pip

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 20 januari 2019, 21:49:39 »
Waar heb je moeite mee dan? Een gewoon paar sportschoenen die passen volstaat toch voor gewoon gymen.
snap ik. Ik doe het altijd met schoenen van de Primark maar die kan ik telkens weggooien. Vind ik zonde van het geld en wil daarom goede schoenen kopen waar ik wel een tijdje mee kan doen. Alleen weet niet welke en vraag daarom naar jullie ervaring!

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 januari 2019, 22:00:07 »
snap ik. Ik doe het altijd met schoenen van de Primark maar die kan ik telkens weggooien. Vind ik zonde van het geld en wil daarom goede schoenen kopen waar ik wel een tijdje mee kan doen. Alleen weet niet welke en vraag daarom naar jullie ervaring!
Geef meer geld uit dan 8 euro en dan zal het niet heel lastig zijn. Kijk bij Scapino, actiesport en/of Bristol als je niet perse veel geld kwijt wil zijn. Maar voor Primark prijzen krijg je ook Primark kwaliteit.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 21 januari 2019, 11:52:13 »
Ik ging altijd naar de scapino oid en haalde dan een goedkoop paar sportschoenen van adidas ofzo, die gaan gerust een heel schooljaar mee. Als het maar van een sport/(sport)schoenen merk is zit je wel goed, niet zo'n ultra-goedkoop 'alles merk' als primark.

Flipflups

• **
  • Life is better in flipflops
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 26 januari 2019, 23:19:28 »
Ik werk in een sportwinkel en wij verkopen veel Asics indoor schoenen. Dat is echter een vrij prijzig merk (60/70 euro per paar). Vroeger gebruikte ik voor gewoon gym inderdaad vaak schoenen van de Scapino. Wel sportschoenen maar een iets goedkoper merk, bijvoorbeeld Dutchy ofzo hebben ze daar geloof ik, en daar kun je prima gewoon op gymmen.
The tans will fade, but the memories will last forever ♥

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 27 januari 2019, 13:43:34 »
Ga naar een sportwinkel en niet de Primark. In die winkel is alles zowat goed om na een week weg te gooien.