Auteur Topic: Sportmaatje gezocht Utrecht  (gelezen 394 keer)

Blue.Lady

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 januari 2020, 13:43:38 »
- Heyy! Ik zoek een sportmaatje voor in Utrecht -

Sportervaring: atletiek (6 t/m 12 jaar), fitness (12 t/m 13 jaar) en volleybal (15 t/m 17 jaar)
Huidige situatie: Ik ben nu 20 jaar en ik heb al 3-4 jaar niet gesport  :fieuw:.
Conditie en spierkracht: beginnersniveau
Doel: Ik zou graag weer met iemand samen willen sporten, zodat we elkaar kunnen motiveren en hopelijk sporten leuker kunnen maken voor elkaar.

Als je interesse hebt, hoor ik het graag! :)
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2020, 14:47:18 door Blue.Lady »

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2020, 13:08:36 »
Hoi, ik ben 26 en woon in Utrecht. Ook echt net weer begonnen bij Basic-fit. Als je mee wil (ben nog maar 4 keer geweest ofzo) mag het gerust.
Mooier kan het niet --- Wil jij ├ęcht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Blue.Lady

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2020, 11:49:27 »
Hoi, ik ben 26 en woon in Utrecht. Ook echt net weer begonnen bij Basic-fit. Als je mee wil (ben nog maar 4 keer geweest ofzo) mag het gerust.

Heyy! Wat doe je vooral in de sportschool? Groepslessen of individueel sporten in de fitnesszaal?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 februari 2020, 21:00:48 »
Sorry, was hier al een tijdje niet meer geweest. Ik sport individueel eigenlijk. Volg een schema maar moet altijd motivatie vinden om te gaan.
Mooier kan het niet --- Wil jij ├ęcht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!