Auteur Topic: Sport voor meisjes  (gelezen 80044 keer)

NAAMLOOSx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 januari 2008, 23:08:05 »
Haaaii !

Ik zit nu al heel lang op dansen !
En daar wil ik vanaf , maar ik weet niet waarop ik dan kan gaan !
Weten jullie misschien iets?

NAAMLOOSx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 januari 2008, 23:16:46 »
Niemand ?

Manonsterr

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 januari 2008, 23:21:30 »
je kan op vanalles gaan.. hockey, voetbal, tennis, kickboxen, taiboxen, fitness, handbal, paardrijden, ijshockey, kunstschaatsen, zwemmen....
like a bird in the sky..

plastic_zakje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 januari 2008, 23:21:40 »
(kunst)schaatsen
(ijs)hockey
paardrijden
zwemmen
honkbal/softbal
basketbal
etc.

Robijn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 januari 2008, 23:21:43 »
de sportschoool.

plastic_zakje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 januari 2008, 23:25:13 »
woow.. dat komt wel heel erg overeen met het lijstje van manonsterr :huh:
ff wat toevoegen
-turnen
-korfbal
-surfen
-zeilen
-squash

NAAMLOOSx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 januari 2008, 23:27:23 »
Okee bedankt , t zijn hele leuk ideën :D

sidVICIOUS

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 03 januari 2008, 23:35:20 »
Waarom is de titel eigenlijk sport voor meisje?
Meisjes kunnen toch elke sport doen die jongens ook doen?
Anyways: skateborden, inlineskaten, surfen, snowboarden vind ik leuke sporten :] en de rest is zowat allemaal opgenoemd

NAAMLOOSx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 03 januari 2008, 23:36:28 »
Ja oke , maar je hebt ook jongens sporten waar meisjes niet opkunnen !

NAAMLOOSx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 03 januari 2008, 23:48:05 »
Weet iemand nog iets, iets aparts ofz?

S

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 03 januari 2008, 23:56:08 »
Voetbal & volleybal :angel:
xoxo

Sara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 03 januari 2008, 23:59:09 »
Ik wil ook graag op een sport. Maar ik vind eigelijk nix écht leuk.
BOEM is HO

Eefje92

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 04 januari 2008, 00:38:31 »
american football, acrogym, atletiek, autosport, baanwielrennen, backpacken, badminton, ballet, basketbal, beachsoccer, beachvolleybal, buikschuiven, biathlon, biljarten, boksen, boogschieten, bowlen, breakdance, cricket, croquet, curling, dammen, dansen, darten, duiken, ezelrijden, fierljeppen, fitness, floorball, freefighting, freerunning, golf, gymnastiek, handbal, handbiken, hardlopen, hockey, honkbal, ijshockey, jazzdansen, jiu jiutsu, judo, k-1, kaatsen, kanoën, karate, karten, kegelen, kickboksen, kitesurfen, klimmen, klootschieten, korfbal, kung fu, kunstschaatsen, lacrosse, longbowl, marjorette, midgetgolf, motorsport, mountainbiken, nordicwalking, paardrijden, parkour, reddend zwemmen, rhonradturnen, ritmische gymnastiek, roeien, rolstoeltennis, rotsklimmen, rugby, schaatsen, schaken, schermen, sjoelen, skateboarden, skeeleren, skiën, snowboarden, softbal, squash, streetdance, stijldansen, surfen, synchroonzwemmen, taekwondo, tafeltennis, tennis, touwtrekken, trampolinespringen triathlon, turnen, twirlen, vinzwemmen, voetbal, volleybal, wakeboarden, wandelen, waterpolo, waterskien, wielrennen, windsurfen, worstelen, zaalvoetbal, zeilen, yoga, zwemmen

kvootje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 04 januari 2008, 10:47:07 »
WATERBALLET ( synchro) !!!!! het is nu mijn achtste jaar en ben het nog niet beuuuuu  x

Imkuh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 04 januari 2008, 11:23:48 »

american football, acrogym, atletiek, autosport, baanwielrennen, backpacken, badminton, ballet, basketbal, beachsoccer, beachvolleybal, buikschuiven, biathlon, biljarten, boksen, boogschieten, bowlen, breakdance, cricket, croquet, curling, dammen, dansen, darten, duiken, ezelrijden, fierljeppen, fitness, floorball, freefighting, freerunning, golf, gymnastiek, handbal, handbiken, hardlopen, hockey, honkbal, ijshockey, jazzdansen, jiu jiutsu, judo, k-1, kaatsen, kanoën, karate, karten, kegelen, kickboksen, kitesurfen, klimmen, klootschieten, korfbal, kung fu, kunstschaatsen, lacrosse, longbowl, marjorette, midgetgolf, motorsport, mountainbiken, nordicwalking, paardrijden, parkour, reddend zwemmen, rhonradturnen, ritmische gymnastiek, roeien, rolstoeltennis, rotsklimmen, rugby, schaatsen, schaken, schermen, sjoelen, skateboarden, skeeleren, skiën, snowboarden, softbal, squash, streetdance, stijldansen, surfen, synchroonzwemmen, taekwondo, tafeltennis, tennis, touwtrekken, trampolinespringen triathlon, turnen, twirlen, vinzwemmen, voetbal, volleybal, wakeboarden, wandelen, waterpolo, waterskien, wielrennen, windsurfen, worstelen, zaalvoetbal, zeilen, yoga, zwemmen

ik denk dat hier vast wel iets leuks tussen staat (:
Say What You Need To Say !

Clueless

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 04 januari 2008, 14:09:13 »
Er zijn superveel sporten. Je kan voor jezelf het beste bepalen wat je wilt.
I have a pocket full of sunshine (:

Ninnerd

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 04 januari 2008, 14:13:53 »
Wat vind jij leuk? Een teamsport of iets dat je alleen wilt doen? Hou je meer van balsporten of van sporten zoals turnen ofzo.
« Laatst bewerkt op: 07 mei 2008, 18:13:37 door Ninnerd »

Randa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 04 januari 2008, 14:36:34 »

Hier zal vast wel iets leuks tussen staan;)

Stefanie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 04 januari 2008, 15:10:31 »
tafeltennis!!!

ik speel zelf al 7 jaar

IRIS00x

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 04 januari 2008, 15:12:12 »
ja dat probleem heb ik ook :P

Ik wil ook graag op een sport. Maar ik vind eigelijk nix écht leuk.

JeWeetZeluuf

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 04 januari 2008, 15:18:46 »
ga anders gewoon op atletiek. dat is kracht en contitie training. en het is ook nog eens leuk als je vrienden er ook op zitten!

xx maikemaike

tessa17

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 04 januari 2008, 15:32:16 »
ja zoals maikemaike zegt, atletiek. Daar heb ik zelf 8 jaar op gezeten en ik vond het echt super leuk. Jammer genoeg moest ik er mee stoppen vanwege meerdere blessures...

pieceofgum

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 04 januari 2008, 15:35:19 »
Ja atletiek, dat is best leuk, ik heb eens een proefles mee gedaan, maar ik ben er maar niet aan begonnen omdat ik niet zo'n sportiemand ben xD
het is rood en het is een aardbei

CHMCL

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 04 januari 2008, 15:39:44 »
Ja, ik zat op majorette, is wel leuk ben ook een keer Miss geweest. En het is echt geen straatlopen wat iedereen denk :P
Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA!

Kimmeding

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 04 januari 2008, 15:47:33 »
alle leuke dingen kan je hier niet doen :x
dus ik zit ook op geen sport.
hier doen bijna alle meisjes handbal, baaaaaah
Jij ziet mij en ik zie jou jij ziet liefde en ik schrik van jou