Auteur Topic: Sonja Bakker dieet  (gelezen 4995 keer)

lieviheersbeestje

• Gast
« Gepost op: 17 maart 2014, 14:22:56 »
Hi ladies!

Ik heb gezocht naar een topic zoals deze, maar kon er geen vinden.. Als ik verkeerd heb gekeken vergeef me :)

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 'lieviheersbeestje', ik ben 18 jaar, 168cm en ik weeg 78kg. Ik ben al een lange tijd bezig met afvallen, omdat ik me niet lekker voel in dit lichaam. Ik heb van alles geprobeerd, diëtistes, abonnementen op de sportschool en mezelf uithongeren. Al dit heeft geen resultaat geleverd maar nu ben ik begonnen aan het Sonja Bakker dieet. Je hoort verschillende dingen hier over dus ik dacht laat ik het eens uitproberen. Tot mijn verbazing werkt het echt, welliswaar niet snel maar toch! Ik heb nu 1 keer het boek uitgewerkt (8 weken) en ben 4kg afgevallen. Dat is dus 1 pond per week. Helaas ging het niet zo snel als ik gehoopt had dus ben ik nog een keer begonnen! Ik ga door tot het bittere einde maar mijn hoop wordt zeer op de proef gesteld.

Nu vroeg ik me dus af of er meer meiden zijn die een beetje in het zelfde schuitje zitten. Ik heb echt de motivatie nodig, en jullie misschien ook! Met dit topic wil ik dus bereiken dat we elkaar dingen kunnen vertellen over de voortgang, hoe erg je een hekel hebt aan Sonja soms en gewoon elkaar lekker motiveren. Waar ik niet op zit te wachten is alleen maar negativiteit zoals dat dit dieet slecht of dom is of niet werkt. Voor iedereen werkt iets anders dus laat iedereen in haar waarde. Kortom, heb je hier niets te zoeken, zoek hier dan ook niets :)

Kom maar op met die reacties!

ugly

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2014, 14:37:49 »
Dit topic ga ik volgen!
Ik ga voor me examen het onderwerp Sonja bakker kiezen als discussie namelijk. Dus benieuwd wat andere er van vinden :)

Metrobate

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2014, 14:41:24 »
Misschien een beetje een rare vraag hoor, maar waarom 'een hekel hebben aan Sonja Bakker?'

Ik snap heel goed dat je gezonder wilt eten, maar door ergens een hekel aan te krijgen gaat het averechts werken. Ik ben uit mezelf gezonder gaan eten en heb er absoluut geen hekel aan, vind het juist heerlijk. Als ik gezond eten niet leuk en lekker zou vinden, zou ik het niet vol houden. Vind je het dan niet lastiger als je er dan een 'hekel aan hebt'?

-

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2014, 14:46:35 »
onzin zooi die diëten :')
heb gewoon een beetje discipline en verander je levensstijl.
I think that loneliness can be romantic

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 maart 2014, 15:24:20 »
Moeilijk hè lezen? Wanneer je hier niks te zoeken hebt, reageer dan ook niet!
Nou, een beetje aardiger kan ook wel nietwaar?

Anyway, ik ken een meisje die heeft dat dieet gedaan (al lang geleden) en die is er echt veel mee afgevallen. Dus ja, als je je er echt aan houd dan werkt het wel. Maar ik denk dat je je niet alleen moest vasthouden aan dat dieet. Sporten is ook erg belangrijk en ook inderdaad 's avonds niets meer eten en dat soort dingen.
Hoi

flowerchild

• Don't hate what you don't understand.
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 17 maart 2014, 15:33:56 »

Ze heeft wel gelijk. Al had ze het wel iets aardiger mogen zeggen..

-

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 17 maart 2014, 15:36:07 »
Whatever joh :')
Je snapt wel dat je dan voor de rest van je leven de dingen uit dat boek moet blijven eten? Alles wat er in staat kan dan nooit meer want dan kom je meteen 3 kilo aan.
Eens in de zoveel tijd moet je gewoon lekker kunnen eten. Doe je dat niet dan krijg je vanzelf wel binge aanvallen.
I think that loneliness can be romantic

Saarzel

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 17 maart 2014, 16:32:48 »
Ik denk dat als je dat boek goed volgt, je echt wel soms mag cheaten hoor. Als je klaar bent met sonja bakkeren ga je waarschijnelijk ook soms wat lekkers eten, dus is het ook wel beter als je lichaam daar aan went toch?

Megane

• Opperhoofd Ramptoerisme
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 17 maart 2014, 16:35:01 »
Je krijgt een ander eetpatroon waardoor je gewoon niet te veel ongezonde dingen eet, dus je hoeft heus niet altijd uit zo'n boek te eten. En je hebt idd gelijk, af en toe moet je iets eten wat je lekker vind en dat doe ik ook :)
Heh maar dat is dan toch precies hetzelfde als Hemmings zei? Alleen heb jij daar een boek voor nodig en zij niet...
Lekker boeiend trouwens
Get out of the way world. I've got my sassy pants on today.

allicansee

• **
  • like the moon
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 03 juli 2014, 13:02:14 »
ik doe het boek ook maar ik verander de tussendoortjes wel is en ook wat ik voor beleg heb, en omdat mn ouders het niet doen eet ik savonds met hun mee en dan gewoon 225 gram ongv. dit hielp bij mij heel erg want ik ben ik 10 weken ongeveer 10 kilo afgevallen (:
it's okay to be a glowstick; sometimes we need to break before we shine http://drinkinability.tumblr.comhttp:// paulive.weebly.com

misspositivo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 12 januari 2015, 15:13:40 »
ik ben net begonnen!

Nightingale

• In a world like this, I've got you.
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 12 januari 2015, 15:28:29 »
Oke oud topic, maar ik ben hier vorige week mee begonnen. Ik vind het erg fijn dat er precies staat wat je moet eten. Ik kan uit mezelf ook wel wat gezonder eten, maar dan ga ik al snel veel van het zelfde eten en dat verveelt na een tijdje. Ook vind ik het fijn dat je ook af en toe nog wat lekker mag.

Ben nu in een week 1,3 kilo kwijt, erg blij mee :)
But I got you this rose and I need to know.. Will you let it die or let it grow?

misspositivo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 13 januari 2015, 13:29:19 »
enige wat ik heb is dat je volgens mij je al een beetje niet aan het dieet houd dat je al haast niks afvalt.

Nightingale

• In a world like this, I've got you.
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 13 januari 2015, 19:34:41 »
Je kunt je er het beste wel gewoon aan houden ja.. Maar je kan gelukkig wel de wissellijstjes gebruiken. Ik list bijvoorbeeld geen peer, dan neem ik een ander stuk fruit.
But I got you this rose and I need to know.. Will you let it die or let it grow?

allicansee

• **
  • like the moon
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 13 januari 2015, 19:43:46 »
Als je erbij sport dan blijft het afvallen vet weg
it's okay to be a glowstick; sometimes we need to break before we shine http://drinkinability.tumblr.comhttp:// paulive.weebly.com

misspositivo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 16 januari 2015, 17:39:22 »
zijn hier niet meer mensen die het nu volgen? :blush: