Auteur Topic: Project sixpack/strakke buik!  (gelezen 877569 keer)

leoneforte

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 06 februari 2013, 22:44:54 »
I'm in!

Ik doe vooral squats & ga lopen & fitnessen, maar ben nog maar net begonnen.
Ik probeer elke dag of elke week wat op te bouwen, te zien hoe hard het is.  :aanbid:

Motivaties:

Anna

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 06 februari 2013, 22:50:12 »
Ja ik doe mee! Ben toevallig van de week weer begonnen dus dit is een goeie timing :) Zo nog ff trainen en dan naar bed

AMORFATI

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 06 februari 2013, 22:50:59 »
Ik kan serieus niet 1 enkele sit-up doen, maar wil wel graag een strakkere buik.
Hoe kan ik toch buikspieroefeningen doen? :')
And all I want is an endless summer..

leoneforte

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 06 februari 2013, 22:58:50 »
Ik kan serieus niet 1 enkele sit-up doen, maar wil wel graag een strakkere buik.
Hoe kan ik toch buikspieroefeningen doen? :')
Er zijn heel veel andere oefeningen die ook je buikspieren trainen! Maar als je nog een laagje 'bellyfat' hebt, zullen buikspieren je buik niet strakker maken. Alleen je spieren trainen en sterker maken, maar dat laagje vet blijft erboven op liggen zodat je deze niet ziet. Als je dit hebt, denk dan niet dat alleen buikspieroefeningen je buik helemaal strak zullen maken, maar lopen/fietsen/... kunnen dat laagje wel wat verbranden zodat je nadien je buikspieren wel ziet!
Als je dit niet hebt, zoek dan gewoon andere oefeningen op op internet,zoals squats (helpen zowel bij gewichtsverlies als een mooie ronde poep als strakkere buik! voor heel veel spieren goed!) Of probeer elke dag op te bouwen met je situps; sets van 1 - 30 sec pauze - 2 - 30 sec pauze - 1 - pauze - 2 - pauze (kies zelf de aantallen die je in het begin aankan en de seconden pauze)
Hopelijk help ik je hiermee een béétje mee!

neneche

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 07 februari 2013, 13:58:59 »
Aaah ik ga ook meedoen!  Ik heb niet echt buikvet, maar mijn buik lijkt soms na het eten aan de onderkant wat 'bollig'.. dus ik wil het echt gaan definiëren m'n buik

Nee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 07 februari 2013, 14:13:53 »
I'm in!!
Eerst nog 30 daagjes shredden (net begonnen) zodat de vetjes beetje weggaan. Daarna weer verder gaan met hardlopen + buikje.

The Pink Polish

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 07 februari 2013, 14:36:29 »
Hoi iedereen,
Ik doe super graag mee. Ik ben al een paar daagjes bezig met gezond eten en ik ga vanaf nu ook lekker sporten (:
X

Ignorance

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 07 februari 2013, 14:48:15 »
Voor de mensen die twitter hebben, volg @BeFitMotivation.
Het werkt echt motiverend!!

Nightwish_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 07 februari 2013, 15:02:26 »
Dit ga ik even volgen! Wil zelf ook proberen om weer een strakke buik te krijgen. Ik eet wel gezond, ben gek op groente en fruit ;D
Maar ik hou niet van hardlopen enzo, en nu heb ik gelezen dat touwtje springen ook helpt.. Klopt dat? Buikspieroefeningen doe ik ook =)

Raawr

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 07 februari 2013, 15:43:46 »
Touwtje springen helpt ook heel goed! Maar dan moet je het wel heel lang volhouden en weinig pauzes houden, dan werkt het het beste!

Nightwish_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 07 februari 2013, 16:01:56 »
Ik heb op internet wat goede tips gevonden, ik ga vanaf vandaag beginnen met touwtje springen (:

Raawr

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 07 februari 2013, 16:03:55 »
Kun je de tips hier neerzetten?

Ik heb ook een hoepel gekocht haha, vind ik ook nog leuk om te doen! Gewoon als ik een programma van een half uur kijk ofzo, het is best makkelijk vol te houden.

Flamoes

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 07 februari 2013, 16:05:53 »
Ik houd te veel van eten.. Haha.
You know what is beautiful? Read the first word again. | http://weheartit.com/wennnnn

taar96

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 07 februari 2013, 16:13:52 »
Ik heb mijn cardio voor vandaag weer gedaan! :) 26minuten hardgelopen (4,8km) maar helaas kreeg ik last van mijn knie dus moest ik rustiger lopen, anders had ik wel sneller gelopen denk ik. En ik heb al mijn plankoefeningen voor vandaag gedaan, waarschijnlijk vanavond nog ab ripper x! :)

En ik heb chia seeds &pompoenpitzaden ofzo gekocht:)

Runninglau

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 07 februari 2013, 16:16:00 »
Ik wil ook meedoen! :) Ik ben al zo een 3 maanden bezig met om de dag 100 situps, en 4x per week hardlopen. Ik zie al erg verschil, maar hoeveel situps zijn nodig per dag voor echt een soort sixpack?
http://www.runninglau.com - Sportsblog: Love, run, eat, discover!

Flamoes

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 07 februari 2013, 16:17:58 »
Misschien een idee om meer workoutfilmpjes neer te zetten? Ik heb echt geen inspiratie.
You know what is beautiful? Read the first word again. | http://weheartit.com/wennnnn

taar96

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 07 februari 2013, 16:19:02 »
@Emily situps zullen daar niet voor zorgen! Het hardlopen wat je doet is wel al heel erg goed! Mijn ervaring is alleen dat je meer complexere oefeningen moet doen voor een soort sixpack (niet zoals mannen, maar meer mooie strakke buik met lijntjes). Dus bijvoorbeeld ab ripper x van p90x. Daar gebruik je al je buikspieren bij en bij situps maar 1 groep.

Sunflowers

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 07 februari 2013, 16:35:01 »
Yay! Leuk dat ik toch mee mag doen haha (: Ik ga zo eens even op zoek naar wat inspiratie plaatjes
What would you do, if you weren't afraid?

Anouk

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 07 februari 2013, 16:38:28 »
Ik probeer mee te doen!
Maar dat wordt moeilijk, want ik hou gewoon te veel van eten...

ABRACADABRA.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 07 februari 2013, 17:19:50 »
Ik doe zelf 1x in de week spinning 1x fitniss & 1uur yoga, omdat ik een halfjaar lang geblesseerd ben geweest & toen dus ontzettend ben aan gekomen, ik probeer dus nu minstens 3uur in de week te sporten & thuis ook sit-ups te doen met m'n benen in een hoek van 90 graden in de lucht (zonder bank ofzo) zo train je die spier groep namelijk ook, maar ik sport veel & let op wat ik eet maar ik val niet af, iemand tips?
Everything happens for a reason.

Centaur

• **
  • For Narnia, and for Aslan!
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 07 februari 2013, 17:44:25 »
Ik wil ook wel graag een plattere buik. Ik ben verder niet dik, maar mijn buik mag wel wat gespierder. Dus ik doe ook mee met project 'sixpack'!

SilverLining

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 07 februari 2013, 17:58:34 »
Ik zou ook graag meedoen! Moet wel eerst wat afvallen, maar ondertussen spieren opbouwen lijkt me geen probleem toch?

Lovexbug

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 07 februari 2013, 18:23:13 »
Ik sluit me hier ook graag bij aan! Ik loop ook hard en fiets bijna dagelijks. Ik probeer veel water te drinken en 2 stuks fruit eten per dag lukt me makkelijk. Nu nog een mooie strakke buik krijgen!
♥♥

Lovexbug

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 07 februari 2013, 18:25:14 »
Ik doe mee!

Trouwens dit ab filmpje is echt heel handig! Aangezien ik liggende workouts echt bagger vind.

http://www.youtube.com/watch?v=PxfTvsucsp0 dit is het filmpje!

Aah die is fijn! Ik ga hem meteen doen! Ik vind liggende workouts ook echt vreselijk.
♥♥

kiwi_hiwi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 07 februari 2013, 18:26:39 »
Hee zo'n topic zat ik nou op te wachten. Eens even alles doorlezen :)
jord krigare~ You are perfect , you are free, you're as happy as you want to be  ~ earth warrior ♥