Auteur Topic: Project sixpack/strakke buik!  (gelezen 917612 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #18275 Gepost op: 05 juli 2019, 20:01:07 »
Waarom niet?

Ik heb echt een veel erger buikje.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

ForeverFriends

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18276 Gepost op: 08 juli 2019, 15:35:44 »
Ik heb echt een veel erger buikje.

Wat is er erg aan je buik dan? Als ik vragen mag?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #18277 Gepost op: 14 juli 2019, 16:12:30 »
Haha ForeverFriends, je zit op die tweede foto, dan is het bij iedereen iets dikker dan wanneer je staat. Je hebt echt een dunne buik hoor. Die van mij staat echt uit.
Mooier kan het niet --- Wil jij ├ęcht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

NieuwAccount

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18278 Gepost op: 09 augustus 2019, 23:56:49 »

Hoe hebben jullie berekent wat je calorie inname per dag zou moeten zijn? Struggle daar soms nog mee haha
Ik heb de berekeningen uit dit artikel gebruikt. Heel handig! Als ik je moet helpen moet je het maar zeggen :)
Voor recensies van goede series: https://schrijversblock.infoteur.nl/specials/recensies-tv-series.html
Voor andere goede artikelen over afvallen, sport en meer: schrijversblock.infoteur.nl

zonnestralen123

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18279 Gepost op: 02 oktober 2019, 21:26:54 »
ik zou ook zo graag een strakke buik willen. Ik ben nu wel sinds deze week bezig met gezonder eten. Ik ga ook proberen om iedere avond buikspieren te doen.