Auteur Topic: Project sixpack/strakke buik!  (gelezen 889296 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #18250 Gepost op: 21 april 2018, 11:06:50 »
Is dat Myfitnesspal een beetje betrouwbaar? Hij zegt dat ik 1322 calorieën, 120 gram proteine, 65 gram vet en 65 gram koolhydraten moet innemen maar is dat niet een beetje weinig?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #18251 Gepost op: 21 april 2018, 11:08:22 »
Nee, dat is allemaal te weinig.
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18252 Gepost op: 21 april 2018, 20:58:06 »
^1322 calorieën is echt weinig. Is je doel afvallen of spieren trainen? Ik gebruikte deze app ook, hij gaf bij mij ook te weinig calorieën aan. Ik was namelijk bezig met krachttrainen en de app gaf aan dat ik maximaal 1800 calorieën mocht eten. Hierdoor was ik meer bezig met mijn calorie-inname dan met goede voeding haha... 

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #18253 Gepost op: 22 april 2018, 07:39:20 »
^1322 calorieën is echt weinig. Is je doel afvallen of spieren trainen? Ik gebruikte deze app ook, hij gaf bij mij ook te weinig calorieën aan. Ik was namelijk bezig met krachttrainen en de app gaf aan dat ik maximaal 1800 calorieën mocht eten. Hierdoor was ik meer bezig met mijn calorie-inname dan met goede voeding haha...

Ja afvallen en lager vetpercentage.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

chococravingss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18254 Gepost op: 25 april 2018, 18:58:51 »
Yess dit is mijn topic! Ik heb een halfjaar geleden m'n sportschool abonnement opgezegd en mis het nu sinds 2 maandjes weer heel erg. Daarom heb ik een gewicht voor thuis aangeschaft en sport ik nu thuis daarmee. Verder, ik tennis veel en moet het hardlopen ook maar weer is op gaan pakken. Volgens mij kan ik nu nog geen 5 km hardlopen terwijl ik een jaar geleden met gemak 20 km liep  :fieuw: 
Hoe hebben jullie berekent wat je calorie inname per dag zou moeten zijn? Struggle daar soms nog mee haha

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #18255 Gepost op: 25 april 2018, 19:14:38 »
Ja ik probeerde het dus te berekenen maar dan kom je zo laag uit. Dus ik kan je daar helaas niet mee helpen.

Mijn probleem is denk ik toch vooral frisdrank en daar ben ik nu al 2 dagen meegestopt. :P
« Laatst bewerkt op: 27 april 2018, 18:05:05 door kopjechino »

Juno

• Bekijk profiel
« Reactie #18256 Gepost op: 25 april 2018, 21:29:51 »
--
« Laatst bewerkt op: 19 september 2018, 21:40:06 door Juno »

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #18257 Gepost op: 25 april 2018, 21:48:39 »
https://www.iamafoodie.nl/energiebehoefte-berekenen-hoeveel-kilocalorieen-heb-jij-nodig/

Super betrouwbaar en überhaupt een hele fijne site voor goede informatie (de boeken zijn ook écht goed en betrouwbaar).

chococravingss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18258 Gepost op: 27 april 2018, 17:03:30 »
Zijn er hier ook mensen die supplementen gebruiken? Zo ja, waar kopen jullie die? Ik zoek een andere site dan myprotein of body en fit  :fieuw:

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #18259 Gepost op: 27 april 2018, 18:04:54 »
http://www.1percentedge.com/ifcalc/

Thanks! Dat is idd wel een goeie. Ik heb dagen dat ik letterlijk niks doe en ik heb nu een blessure waardoor ik even niet kan sporten. In complete rust moet ik tussen de 1500 en 1800 calorieën binnenkrijgen.

https://www.iamafoodie.nl/energiebehoefte-berekenen-hoeveel-kilocalorieen-heb-jij-nodig/

Deze site doet het niet bij mij. :(

EliosaDoll

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18260 Gepost op: 06 juli 2018, 20:38:34 »
Hoi,

ben in 8 maanden van heel erg veel ondergewicht naar nog ietsjes te dun gegaan (+12)
Ik doe al 2.5 krachttraining in mn sportschool, gaat heel goed en ik heb al best hoge gewichten voor een vrouw. Na de vakantie ga ik beginnen met bench press en deadlift.

Ik heb wel moeite met voeding en genoeg eten, wat heel jammer is. Ik heb een best rare stofwisseling dus als ik een weekje te weinig eet val ik meteen af en is het zichtbaar voor mijn familieleden.
Mijn doel is een hele strakke buik met abs (ben er bijna) en eigenlijk overal strak met gespierde armen en benen.
❤︎  ''I just want to be a perfect mix of Audrey Hepburn, Blair Waldorf, Kate Middleton, Elle Woods and a Disney Princess.'' ❤︎

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #18261 Gepost op: 07 juli 2018, 09:43:50 »
Wat bedoel je met +12?

EliosaDoll

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18262 Gepost op: 09 juli 2018, 11:56:21 »
Wat bedoel je met +12?

Ik ben 12 kg aangekomen en had dus daarvoor ernstig ondergewicht. Nu ben ik gewoon een beetje te dun.
❤︎  ''I just want to be a perfect mix of Audrey Hepburn, Blair Waldorf, Kate Middleton, Elle Woods and a Disney Princess.'' ❤︎

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #18263 Gepost op: 09 juli 2018, 12:21:18 »
Oooh dan snap ik het.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #18264 Gepost op: 01 oktober 2018, 19:11:24 »
Noo, ben in september 3,5 kilo aangekomen... Wil ik er echt weer vanaf hebben en mn buik moet ook weer strakker.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!