Auteur Topic: Overwin die eetstoornis!  (gelezen 1787567 keer)

Nikkiii

• Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 01 september 2010, 22:28:48 »
@ControlGirl, tuurlijk ben je hier wel welkom, het kwam gewoon een beetje hard over, maar dat kan gebeuren.

@loceetc, ja dat weet ik ook wel, maar ik vind het gewoon zo moeilijk en dan ook nog het liegen tegen m'n vriend, en de jongen die ik altijd in vertrouwen kon nemen met dit soort dingen heeft vorige week alles op straat rond gelult, dus die durf ik niet meer te vertrouwen
Dol op beauty? Neem even een kijkje op beautyliefde.nl!

youalwayswant

• Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 01 september 2010, 22:31:30 »

@ControlGirl, tuurlijk ben je hier wel welkom, het kwam gewoon een beetje hard over, maar dat kan gebeuren.

@loceetc, ja dat weet ik ook wel, maar ik vind het gewoon zo moeilijk en dan ook nog het liegen tegen m'n vriend, en de jongen die ik altijd in vertrouwen kon nemen met dit soort dingen heeft vorige week alles op straat rond gelult, dus die durf ik niet meer te vertrouwen

Weet iedereen nou van je eetstoornis af?

Maar weetje wat ik raar vind? Op foto's vind ik mezelf dun maar in het echt vind ik mezelf dik. Ik snap mezelf niet.

Nikkiii

• Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 01 september 2010, 22:34:27 »
Nou, nee dat niet echt. Hij heeft alles aan m'n vriend vertelt die alleen maar wist dat ik moeite had met eten, ik wilde m'n vriend niet ongerust en alles maken, die maakt al genoeg mee. Dus die was teleurgesteld want hij dacht dat ik hem na 18 maanden nog niet vertrouwde, wat dus niet het geval was. En ik ben bang dat hij het aan nog meer mensen heeft vertelt, maar hij laat er zelf niet veel over los.

Dat is bij mij juist andersom. Ik kan soms in de spiegel kijken en dan denken ik ben best mooi, maar dan op foto's vind ik mezelf zo ontzettend dik. Misschien ligt dat gewoon aan je zelfbeeld, ik weet het niet.

youalwayswant

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 01 september 2010, 22:36:44 »

Nou, nee dat niet echt. Hij heeft alles aan m'n vriend vertelt die alleen maar wist dat ik moeite had met eten, ik wilde m'n vriend niet ongerust en alles maken, die maakt al genoeg mee. Dus die was teleurgesteld want hij dacht dat ik hem na 18 maanden nog niet vertrouwde, wat dus niet het geval was. En ik ben bang dat hij het aan nog meer mensen heeft vertelt, maar hij laat er zelf niet veel over los.

Dat is bij mij juist andersom. Ik kan soms in de spiegel kijken en dan denken ik ben best mooi, maar dan op foto's vind ik mezelf zo ontzettend dik. Misschien ligt dat gewoon aan je zelfbeeld, ik weet het niet.

Hmm, ja ik denk het.

Maar ik ben alsnog niet tevreden met mezelf.

Nikkiii

• Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 01 september 2010, 22:39:07 »
ik ook niet, en dat zal ook nog wel even duren. Ik vind m'n bovenkant best mooi, m'n schouwders, borsten en taille zijn mooi, net als m'n armen, handen en vingers, maar de rest.. Ik kan daar gewoon niet naar kijken

youalwayswant

• Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 01 september 2010, 22:42:23 »

ik ook niet, en dat zal ook nog wel even duren. Ik vind m'n bovenkant best mooi, m'n schouwders, borsten en taille zijn mooi, net als m'n armen, handen en vingers, maar de rest.. Ik kan daar gewoon niet naar kijken

Ik vind m'n armen mooi en that's it. En m'n benen vind ik echt verschrikkelijk terwijl ik altijd complimentjes krijg van mensen dat ik zo'n mooie lange dunnen benen heb. :S

Nikkiii

• Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 01 september 2010, 22:43:41 »
ja, dat is het, en dat heb ik zelf ook maar ik besef wel dat het onzin is. JIJ vind je benen te dik, maar dat zijn ze niet in werkelijkheid. Maar je kan alleen maar zo naar jezelf kijken, en dat heb ik met m'n buik. en het voelt zo machteloos, ik ken het.

ik ga even naar beneden, tot strakjes, kuss

youalwayswant

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 01 september 2010, 22:50:20 »
oke :) ik ben ook eventje beneden.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #83 Gepost op: 01 september 2010, 23:10:06 »

ja, dat heb ik ook. soms kijk ik in de spiegel en denk ik; ow, ik ben niet heel lelijk en dan op foto's vind ik mezelf zo afschuwelijk dik en lelijk en noem 't maar op.. dat is ook de reden dat ik niet meer foto's plaats op hyves/fb (als ik wel foto's plaats krijg ik leuke complimenten, maar soms heb ik t gevoel dat dat niet gemeend is) :(

Nikkiii

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 01 september 2010, 23:18:24 »
oo, zo irritant he! Ik heb nu als profielfoto op hyves deze foto: http://nicoletjehh.hyves.nl omdat er tegen mij werd gezegd dat ik daar een ontzettend mooi lichaam heb*enmnvriendjeeenschatis* maar bij elke foto die ik maak of word gemaakt denk ik, blehh wat lijk ik dik en wat ben ik lelijk

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #85 Gepost op: 01 september 2010, 23:24:28 »

oo, zo irritant he! Ik heb nu als profielfoto op hyves deze foto: http://nicoletjehh.hyves.nl omdat er tegen mij werd gezegd dat ik daar een ontzettend mooi lichaam heb*enmnvriendjeeenschatis* maar bij elke foto die ik maak of word gemaakt denk ik, blehh wat lijk ik dik en wat ben ik lelijk

idd, als ik lach denk ik: ieuw, ik heb dikke wangen en als ik niet lach denk ik: ieuw, ik heb dikke lippen, etc! ik word zo gek van mezelf.. ik zie soms meisjes met echt zo'n leuke uitrstraling en dan denk ik: ik wil dat óók en dan maak ik een foto (van mezelf of met vriendinnen) en dan als ik 't beter bekijk, denk ik: gatver.
ik maak mezelf he-le-maal gek. en wat die foto betreft: ik vind 'm zeer leuk! en schattig :D

Nikkiii

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 01 september 2010, 23:26:32 »
haha, en dat te bedenken dat we toen ruzie hadden, en hij  het wilde goedpraten! Ik heb dus precies het zelfde als jij, dan denk ik, ow leuke foto! En dan kijk ik goed en dan zie ik over vet vet en vet.

Bootlegs

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 01 september 2010, 23:38:08 »

Ow, sorry dan, ik heb niets gezegd!
Ja, dat is misschien ook wel zo..

Ik moet even iets kwijt, ik voel me ZO schuldig..
Ik liep vandaag de trekpleister in, en ik zag ze liggen.. afslankpillen voor 3 euro..
Ik zei tegen m'n vriend dat ik een leuk cadeautje voor hem had gezien dus die reed alvast naar de winkel van z'n oma, heb ik die tabletten gekocht, ze liggen nu in m'n lade verborgen en ik voel me zo schuldig.. Ik wil ze graag innemen maar ik durf het niet, als ik er mee stop kom ik ineens weer heel veel aan denk ik, en ik wil ook geen skelet worden, maar wel afvallen, het is zo moeilijk en ik voel me zo rot nu..

Afslankpillen zorgen voor hartkloppingen en kunnen je lichaam ècht beschadigen en je komt natuurlijk het dubbele bij van wat je ermee afviel.. Dus begin daar echt niet mee, wees sterk en gooi ze weg.
You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter          http://courageinred.blogspot.com

Bootlegs

• Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 01 september 2010, 23:45:51 »

[...]

idd, als ik lach denk ik: ieuw, ik heb dikke wangen en als ik niet lach denk ik: ieuw, ik heb dikke lippen, etc! ik word zo gek van mezelf.. ik zie soms meisjes met echt zo'n leuke uitrstraling en dan denk ik: ik wil dat óók en dan maak ik een foto (van mezelf of met vriendinnen) en dan als ik 't beter bekijk, denk ik: gatver.
ik maak mezelf he-le-maal gek. en wat die foto betreft: ik vind 'm zeer leuk! en schattig :D

Dat heb ik ook altijd!
Maar op foto's èn in de spiegel. Vandaag keek ik een aantal keer in de spiegel tijdens het winkelen en dacht ik echt.. God, wat ben ik brééd en dat buikje.. Ik vond iedereen om me heen véél slanker en mooier. Het rare was natuurlijk dat ik in een XS paste en andere meiden niet. Mijn grote ergernis is m'n buik. Ik vind m'n schouders, benen, armen& heupen mooi maar m'n buik is verschrikkelijk. Laatst zag ik een foto van mezelf, ik zat op een stoel en had zo'n klein buikje, heb toen zooo hard gehuild. Maar iedereen heeft een klein buikje als je zo zit xD Te erg. Zelfvertrouwen is laag deze week.
You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter          http://courageinred.blogspot.com

Ordinary

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 01 september 2010, 23:51:31 »

[...]

Weet iedereen nou van je eetstoornis af?

Maar weetje wat ik raar vind? Op foto's vind ik mezelf dun maar in het echt vind ik mezelf dik. Ik snap mezelf niet.

dat heb ik ook echt heel raar. dan vind ik mn buik nog steeds dik en toen zag ik n foto van op vakantie en daar was ie echt heel plat (van de zijkant zelfs) zo raar.
nu niet meer want ben echt aangekomen op vakantie.. (of tis omdat ik ongesteld moet worden maar ik weet niet)
liever geleefd en bedorven dan niet geleefd en toch gestorven!

Bootlegs

• Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 02 september 2010, 00:08:45 »
Ohja ik heb trouwens gemerkt dat heel veel meiden uit dit en het vorige topic afval-topics bezoeken. Ik ben het even gaan bekijken en het zijn altijd dezelfde meiden. Als je ècht wil genezen van je eetstoornis moet je niet naar afvaltopics gaan! Zij motiveren je om te willen afvallen omdat die meiden elkaar motiveren om door te bijten, daar horen jullie niet bij! Ik raad alleen het 'gezond eten'-topic aan voor de lijstjes. Ik vind het echt teleurstellend dat ik zoveel meiden tegenkwam in die topics...

Nikkiii

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 02 september 2010, 00:10:43 »
@Charlotte, dat komt misschien, en nu spreek ik uit eigen ervaring, omdat ik die afval topics lijstjes staan met 1000 tot 1400 kcal. En dat is heel veel, voor ons dan, maar ook weer niet zoveel als je eigenlijk nodig zal hebben, dus is het voor mij dan motiverender om die lijstjes na de streven dan die gezond eten lijstjes met wel 1600 kcal. Snap je wat ik bedoel? en ik denk dat dat ook wel voor meerdere hier geldt.

Sofie

• Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 02 september 2010, 09:10:35 »
Gister:

O: 2 boterhammen met jam
M: -
T: appel
A: bonen
T: yoghurt :[

Mn ouders weten het nog niet, dus ik houd de schijn op en ga gwn eten...
 http://beautysparkles.nl Beauty | Fashion | Lifestyle  Insta @Sofievwinkel

Sofie

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 02 september 2010, 09:11:47 »

Ik liep vandaag de trekpleister in, en ik zag ze liggen.. afslankpillen voor 3 euro..
Ik zei tegen m'n vriend dat ik een leuk cadeautje voor hem had gezien dus die reed alvast naar de winkel van z'n oma, heb ik die tabletten gekocht, ze liggen nu in m'n lade verborgen en ik voel me zo schuldig.. Ik wil ze graag innemen maar ik durf het niet, als ik er mee stop kom ik ineens weer heel veel aan denk ik, en ik wil ook geen skelet worden, maar wel afvallen, het is zo moeilijk en ik voel me zo rot nu..

Wow, niet doen!
Gooi ze weg! Je voelt je nu ook al schuldig, moet je je bedenken hoe je je dan voelt als je ze inneemt..

-

• Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 02 september 2010, 09:15:19 »
I'm in.
Voor de zoveelste keer probeer ik het..
Iedere dag weer moet ik me volop concentreren op het feit dat ik móét eten. Ik vind het ook zo vreselijk als mensen tegen je gaan praten als je eet, dan komt het nooit binnen..
Why don't the Cullens attack Bella when she's on her period?

Sofie

• Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 02 september 2010, 09:16:13 »

I'm in.
Voor de zoveelste keer probeer ik het..
Iedere dag weer moet ik me volop concentreren op het feit dat ik móét eten. Ik vind het ook zo vreselijk als mensen tegen je gaan praten als je eet, dan komt het nooit binnen..

Ja idd, ik heb precies hetzelfde!

-

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 02 september 2010, 09:22:27 »

Neem ze niet in, doe het niet! Het enige wat ze doen is je lichaam verkloten, en als je ze even niet slikt, dan kom je weer aan. En als je wil afvallen moet dat door wilskracht, doorzettingsvermogen, maar niet zo'n stomme pil!
Neem hem niet, je kan het. Gooi ze gewoon in de prullebak, ergens waar je ze nooit meer perongeluk kan tegenkomen of kan vinden.. Je kan het!

^^ En dat was mijn zwaar falende motivatie om die pil niet te slikken :3
Mm.. ik denk dat de motivatie voor mij zou werken, misschien is hij een beetje hard, maar, tja, het werkt bij mij >.<, harde aanpak. *Zucht* Al 3 jaar pro .____. Maar nu wil ik er echt vanaf, ik word helemaal gek. Ik kan me nergens anders op focussen, etc. .______.
« Laatst bewerkt op: 02 september 2010, 09:23:22 door FUCKxFAILURE »

Sofie

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 02 september 2010, 09:33:35 »
Toen het tot me doordrong dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen als ik zo doorging, was ik me echt bewust dat ik moest veranderen. Toen deed ik daar ook me best voor. Maar toen ik weer aankwam toen viel me motivatie in 1 keer weg..

-

• Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 02 september 2010, 09:36:10 »

Toen het tot me doordrong dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen als ik zo doorging, was ik me echt bewust dat ik moest veranderen. Toen deed ik daar ook me best voor. Maar toen ik weer aankwam toen viel me motivatie in 1 keer weg..

Dat heb ik dus ook, alleen niet omdat ik dan geen kinderen kan krijgen, daar denk ik nog niet overna, ik ben pas 14 XD
Bedenk het anders zo, je doet het voor je kind. Je komt niet aan, nee, je zet gewoon steeds een stapje verder naar een gezond gewicht, en je kind.
« Laatst bewerkt op: 02 september 2010, 09:37:31 door FUCKxFAILURE »

Sofie

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 02 september 2010, 09:39:14 »

[...]

Dat heb ik dus ook, alleen niet omdat ik dan geen kinderen kan krijgen, daar denk ik nog niet overna, ik ben pas 14 XD
Bedenk het anders zo, je doet het voor je kind. Je komt niet aan, nee, je zet gewoon steeds een stapje verder naar een gezond gewicht, en je kind.

ja das waar :]
« Laatst bewerkt op: 02 september 2010, 09:40:05 door HumanNature »