Auteur Topic: Overwin die eetstoornis!  (gelezen 1759097 keer)

Sandeenni

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5525 Gepost op: 23 maart 2019, 16:16:52 »
Oke nu voel ik me vreselijk.. ik heb dan wel ondergewicht en ik moet aankomen, maar door alle reacties die ik krijg eet ik nu nog steeds niet gezond. Gisteren als lunch 3/4 chocoladeletter, terwijl ik die in december niet aan durfde te raken, en als avondeten drie borden vegetarische lasagne. Vandaag als onbijt een heel pak griekse yoghurt en als lunch de rest van de chocoladeletter en paaseitjes. Als ik nu geen hartproblemen krijg weet ik het ook niet meer! Bah, ik kan mezelf gewoon niet inhouden ofzo. Aan de ene kant ben ik blij dat ik het weer aan durf om zoetigheid te eten, maar aan de andere kant voel ik me zo verschikkelijk vies! Voor mijn gevoel is mijn hele weekend nu verpest.
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2019, 16:20:06 door Sandeenni »

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #5526 Gepost op: 24 maart 2019, 13:10:19 »
Je krijgt echt geen hartproblemen van 2 dagen chocolade eten hoor.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Sandeenni

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5527 Gepost op: 26 maart 2019, 16:38:11 »
Je krijgt echt geen hartproblemen van 2 dagen chocolade eten hoor.

Je hebt gelijk, ik was een beetje overdreven hiero. Maar het was wel de eerste van 5 mini-eetbuien die ik de afgelopen dagen heb gehad. Blijkbaar heb ik het nodig in mijn herstel, maar het was wel beangstigend...

Rosaline97

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5528 Gepost op: 29 maart 2019, 20:36:08 »
Hoi meiden,

Zijn er meiden die het fijn zouden vinden samen een groepschat te starten om elkaar te steunen?

Problemen waar ik zelf mee kamp zijn: calorie├źn tellen, overmatig sporten, braken, en af en toe eetbuien.

ik sta momenteel op de wachtlijst bij een GGZ-instelling voor hulp.

Ik hoor het graag!

Ps. de chat is wel bedoeld voor als je wilt herstellen, niet om elkaar 'zieker' te maken ;-)
When you miss a bus, you were probably not meant to take it.

Sandeenni

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5529 Gepost op: 29 maart 2019, 22:06:14 »
Hoi meiden,

Zijn er meiden die het fijn zouden vinden samen een groepschat te starten om elkaar te steunen?

Problemen waar ik zelf mee kamp zijn: calorie├źn tellen, overmatig sporten, braken, en af en toe eetbuien.

ik sta momenteel op de wachtlijst bij een GGZ-instelling voor hulp.

Ik hoor het graag!

Ps. de chat is wel bedoeld voor als je wilt herstellen, niet om elkaar 'zieker' te maken ;-)

Goed idee, dat lijkt mij heel fijn!