Auteur Topic: Ouch Pouch voor spitzen  (gelezen 3063 keer)

WernerDeWalvis

• Bekijk profiel
« Gepost op: 06 februari 2012, 21:45:33 »
Hee, hopelijk kan iemand me helpen.
Ik doe ballet en ben ook op spitzen.
Nu had ik teenbeschermers van mijn danslerares, maar die zijn te dik en vind ik niet fijn meer. (en helemaal versleten)
Deze:

Maar nu ben ik op zoek naar Ouch Pouches (sorry als ik iets verkeerd typ ofzo) Maar iig zulke:

Ik had op de site van papillon gekeken of ze daar zoiets hadden. Maar heb het niet gezien. Weet iemand misschien een winkel waar ik ze wel kan halen of op internet waar ik ze kan bestellen. Ik woon in noord brabant dus  helemaal naar amsterdam naar een winkel gaat niet lukken..

Rozepinguinx

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 februari 2012, 21:49:16 »
Ik zag dat ze op internet wel meerdere bestel sites hebben. Verkopen ze bij je dansschool geen ouch pouches? Bij mij wel. Ik heb trouwens blauwe van gel, vind ik veel fijner;)
En anders een grote sportzaak in de buurt?

WernerDeWalvis

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 februari 2012, 21:54:44 »
@Rozepinguinx
Kun je link van die bestelsites misschien sturen? Want om een of andere reden kan ik die niet vinden :')
Nope, alleen die andere.
 heb jij deze dan?

Nope, we hebben wel 2 grote sportwinkels maar die verkopen geen dansspullen. Wel een klein winkeltje dat dansspullen verkoopt. Maar niks voor spitzen..

realitea

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 februari 2012, 22:11:13 »
is er geen site online? ik heb zelf ook heel lang op stoffen gedanst, dus ik weet niet waar je die ouch pouch dingen kunt kopen. ik wilde zeggen; kijk bij papillon! maar dat heb je dus al gedaan haha. upje voor jou dus!
We see eye to eye, heart to heart.

WernerDeWalvis

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 februari 2012, 22:11:42 »
Ik kan echt geen online bestelding vinden :')

Rozepinguinx

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 februari 2012, 22:42:36 »
http://www.dance-shoes.nl...nheads-ouch-pouch-jr.html
die van mij zijn blauw, ik kan alleen geen plaatje vinden

Rozepinguinx

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 06 februari 2012, 22:50:26 »

Hmmm bij ons in het dorp zit een danswinkel, die hoort bij mijn dansschool, en die raadden die ouch pouch dingen (ik wist niet eens dat die zo heetten) juist aan. Ik wist niet eens dat er anderen bestonden.
Maar je zal ze vast wel online kunnen bestellen.

Ik weet niet of je zelf ook spitzt maar het is een beetje een algemene regel dat je eerst die ruberen dingen krijgt omdat je daar echt alles in voelt en dan precies voelt wat je doet en die ouch pouche en gelbeschermers raden ze pas aan als je al iets gevorderer bent. En er zit ook een verschil in de vorm van je voeten enzo, en de spizten die je hebt

WernerDeWalvis

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 07 februari 2012, 16:21:39 »
up :blush:

Emb

• Concentratievermogen van een goudvis
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 07 februari 2012, 16:31:17 »
Ik heb siliconen teenbeschermers, en ook geregeld via de dansschool. Anders kan je gewoon bij je dansschool vragen waar je accesoires voor je spitzen kan kopen :)
brb crying

WernerDeWalvis

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 07 februari 2012, 17:43:23 »
Hmm, ik zoek nog wel even verder dan :')

Rozepinguinx

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 07 februari 2012, 20:53:50 »
heeft je danslerares geen tips waar je ze kan kopen of misschien kan ze zre zelfs voor je bestellen?

Rozepinguinx

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 07 februari 2012, 20:53:51 »
heeft je danslerares geen tips waar je ze kan kopen of misschien kan ze zre zelfs voor je bestellen?

WernerDeWalvis

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 07 februari 2012, 21:35:22 »
Ik heb  het er niet zo op om het aan mijn danslerares te vragen :blush: Maar ik heb besloten naar het kleine danswinkeltje hier te gaan en kijken of zij ze voor me kunnen bestellen. Of op internet dan..

coconut

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 08 februari 2012, 02:35:10 »
bij edmundvangroningen.nl hebben ze ze ook volgens mij. Maar de verzendkosten zijn daar best hoog..

coconut

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 08 februari 2012, 02:38:10 »
bij edmundvangroningen.nl kun je ze bestellen. Ze hebben daar veel danskleding en dingen voor spitzen. Maar de verzendkosten zijn daar wel best hoog dacht ik..a

coconut

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 08 februari 2012, 02:35:26 »
bij edmundvangroningen.nl hebben ze ze ook. Maar de verzendkosten zijn daar best hoog..

coconut

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 09 februari 2012, 17:00:16 »
^^ excuus voor de dubbelposts. Ik kreeg telkens een error dus ik dacht dat ze niet werden geplaatst, dus heb het meerdere keren geprobeerd. Blijkbaar zijn ze dus wel gepost.

Nienke

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 09 februari 2012, 20:36:19 »
Die in het starttopic gevraagt worden heb ik ooit wel bij de papilion gehaald maar das alweer 10 jaar terug.
Die andere in de 3e post ofzo, heb ik ook bij de papilion gehaald. Bijde vond ik niet fijn. Heb het geleerd met alleen wat syntetische wol. Heb nu wollen teenbeschremers en die vind ik ehct heel fijn!

WernerDeWalvis

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 09 februari 2012, 20:46:52 »
Ik heb het zelf eerst altijd met wcpapier gedaan :')

@MonaLisa
Er staat dan beperkt op voorraad bel even, moet je dan persé bellen als je ze wil bestellen? Want ik faal zo hard aan de telefoon :$

WernerDeWalvis

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 09 februari 2012, 20:48:42 »
@Demien
Nog een bepaalde reden waarom die wollen fijner zijn dan die andere? Of doet het gewoon minder pijn.

VintageROCKS

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 09 februari 2012, 21:08:07 »

@Rozepinguinx
Kun je link van die bestelsites misschien sturen? Want om een of andere reden kan ik die niet vinden :')
Nope, alleen die andere.
 heb jij deze dan?
[afbeelding]

Nope, we hebben wel 2 grote sportwinkels maar die verkopen geen dansspullen. Wel een klein winkeltje dat dansspullen verkoopt. Maar niks voor spitzen..

Ik heb deze van het plaatje en vind die veel fijner zitten dan die eerste. Maar zoiets is persoonlijk natuurlijk. (:

Anyway, is er geen balletwinkel in de buurt?

Ik ging altijd naar deze balletwinkel: http://www.maillots-pavlova.com/index.html
Is wel in België, maar ben er heel tevreden van. Als je niet ver van de grens woont kan je anders daar eens kijken? In Gent heb je ook veel balletwinkels, maar heb even gegoogled voor je en je kan er niet online bestellen.

En waar haalt de rest van je balletgroep hun Ouch Pouches dan?

WernerDeWalvis

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 12 februari 2012, 22:09:51 »

[...]

Ik heb deze van het plaatje en vind die veel fijner zitten dan die eerste. Maar zoiets is persoonlijk natuurlijk. (:

Anyway, is er geen balletwinkel in de buurt?

Ik ging altijd naar deze balletwinkel: http://www.maillots-pavlova.com/index.html
Is wel in België, maar ben er heel tevreden van. Als je niet ver van de grens woont kan je anders daar eens kijken? In Gent heb je ook veel balletwinkels, maar heb even gegoogled voor je en je kan er niet online bestellen.

En waar haalt de rest van je balletgroep hun Ouch Pouches dan?

Veel hebben dezelfde als die ik nu heb. Maar die kunnen ermee leven :')
Ik heb wel iemand in de groep die die roze op dat plaatje heeft, ik ga wel even vragen of ik die kan proberen. Misschien zijn die ook wel fijn. Verder is er maar een iemand die ik ken met ouch pouch en die heeft ze ergens ver weg gehaald :').
En anders is belgië voor mij niet eens zo heeel ver weg. Ik ga nog even testen dan voor die silliconen dingen. Heel erg bedankt!

sofie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 31 maart 2020, 13:25:14 »
op deze site kan je er kopen: https://www.lamariposa.be/webshop/nl/