Auteur Topic: Online dansen/dansschool??  (gelezen 324 keer)

« Gepost op: 26 mei 2020, 18:14:41 »
Hai! Ik wil heel graag dansen, maar toen ik dat op school zei deed iemand uit mijn klas dat ze me daar helemaal geen type voor vond... Ik durf nu echt niet meer op dansen. Ik vroeg me dus af of iemand een leuke online dansschool kent, dat ik thuis op mijn kamer kan dansen. Ik heb op YouTube gezocht maar niet echt iets gevonden...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
-Xx-

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 mei 2020, 22:08:12 »
Gewoon gaan doen joh, het is zonde om iets niet te doen omdat iemand anders daar misschien iets van vind terwijl die persoon over een paar jaar waarschijnlijk er helemaal niet meer toe doet in je leven. En dan ga je spijt hebben dat je het niet gewoon gedaan hebt. Wat mij betreft ben je het "dans type" als je dansen leuk vindt. :)

Isischrauwen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2020, 19:02:30 »
Ik weet toevallig dat een Youtube channel "STEEZY" ook online danslessen aanbied, maar daar moet je ook voor betalen, net zoals bij normale danslessen.

Verder ken ik alleen een Koreaanse dansschool/studio die ook soms tutorials geeft van bepaalde dansvideos die ze geĂĽpload hebben, dus misschien zit daar iets tussen.
Misschien dat wat andere dansstudios op youtube dit ook wel doen, maar dat weet ik niet.