Auteur Topic: ONDERBROEK tijdens sporten  (gelezen 590 keer)

Pandabeertje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 december 2018, 15:53:36 »
aangepast
Hoi!
Ik vroeg me af welke onderbroek jullie dragen onder een strakke sport legging/broekje. Bij mij zie je nml altijd een lijn en vind dat erug lelijk.
Hebben jullie tips?
Alvast bedankt :)

OUD BERICHT
Hoi!
Ik vind het altijd heel lelijk als je een onderbroeklijn ziet bij de volleybal omdat je dan zo'n strak broekje draagt. Welke onderbroek en broek dragen jullie en wat zijn jullie ervaringen?
Ik draag een broekje van de decathlon en meestal een string of een boxer van hema.
Tips?

Ik wil btw niet teveel geld uitgeven.
« Laatst bewerkt op: 27 december 2018, 12:04:34 door Pandabeertje »

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 december 2018, 16:07:01 »
Ik heb broekjes van GI&DI en Erima en bij mij zie je eigenlijk nooit de onderbroek erdoorheen. Ik draag normale onderbroeken, geen strings o.i.d.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 december 2018, 16:20:49 »
Ik snap dat probleem nooit met sporten, vind het belangrijker dat het gewoon lekker zit Maargoed, je hebt ook naadloosondergoed wat je niet ziet onder kleding.
Hoi

Pandabeertje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 december 2018, 17:59:37 »
Thanks voor de tips!
Nog meer tips zijn altijd welkom!

alosje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 december 2018, 21:08:06 »
bij sporten ga ik toch echt voor een onderbroek. bijvoorbeeld bij honkemoller heb je 'invisible brazilian' die echt niet aftekenen op een normaal broekje. een string gaat alle kanten op en irriteren bij mij tijdens het sporten (fitnes klasjes).

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 17 december 2018, 21:16:21 »
Een katoenen string in de juiste maat. Ik loop er mee hard, train intensief in de sportschool, Pilates en droeg ze ook toen ik nog wekelijks op een paard zat. Werkt prima, zit fijn en je ziet niets.

Pandabeertje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 27 december 2018, 12:04:57 »
upje

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 27 december 2018, 13:22:13 »
Je hebt toch genoeg tips nu?

Ik zou ook een simpele katoenen string doen.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 28 december 2018, 22:11:38 »
Wat doe je toch moeilijk, koop gewoon een onderbroek en probeer het uit. Dat je je überhaupt al druk maakt om iets anders tijdens het sporten dan het sporten zelf.
Hoi