Auteur Topic: (muziek) oordopjes tijdens sporten  (gelezen 306 keer)

awkohawkoh

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 december 2018, 16:13:42 »
Welke (muziek)oordopjes dragen jullie tijdens het sporten?

Ik wil binnenkort graag vaker thuis gaan sporten, maar kan muziek niet hardop zetten in verband met huisgenoten/buren. Daarom wil ik graag draadloze oordopjes gebruiken die ik kan koppelen met Spotify op mijn telefoon. Hebben jullie aanraders?

- Budget maakt op dit moment niet uit
- Oordopjes die in blijven tijdens springen

krulpatat

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2018, 16:26:12 »
Misschien goed om naar een koptelefoon te gaan zoeken,

draadloze oordopjes kom je snel bij die van Apple uit, volgensmij zijn die niet ideaal voor het sporten.

Ik zit er over na te denken om de Beat Solo3 wireless te halen. voor sporten, omdat ik denk dat dit beter bij mij blijft zitten, maar ook voor reizen naar school etc.

Hij is wel prijzig, maar mijn zusje heeft een draadloze koptelefoon van JPL, is ook heel goed en rond de 30/40 euro.

krulpatat

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2018, 16:27:26 »
Trouwens, mijn vriend heeft neppe draadloze oortjes gekocht van Apple. zijn zo goed als het zelfde alleen geluid iets minder.
Misschien kun je eerst zoiets proberen voor dat je de echte duren aanschaft

awkohawkoh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 27 december 2018, 19:55:19 »
Misschien goed om naar een koptelefoon te gaan zoeken,

draadloze oordopjes kom je snel bij die van Apple uit, volgensmij zijn die niet ideaal voor het sporten.

Ik zit er over na te denken om de Beat Solo3 wireless te halen. voor sporten, omdat ik denk dat dit beter bij mij blijft zitten, maar ook voor reizen naar school etc.

Hij is wel prijzig, maar mijn zusje heeft een draadloze koptelefoon van JPL, is ook heel goed en rond de 30/40 euro.

Draadloze oordoppen van Apple worden hem helaas niet aangezien ik een Android heb. Ik vind oordopjes met een kort snoer wat niet in de telefoon hoeft ook prima als alternatief.

Mystery girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 27 december 2018, 20:06:52 »
Ik heb zelf https://www.jbl.nl/hoofdtelefoons-draadloze/JBL+T450BT.html ik vind hem prima. Ik zou zelf niet voor oortjes gaan, het lijkt mij dat deze tijdens het springen (aangezien je specifiek noemt) uitgaan. Ik gebruik hem niet alleen tijdens het sporten (ik zit op hockey en train dus met mn team).

Ik hem hem nu sinds kerst 2017m toen was ie €50 en nu vgm €40.

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 december 2018, 03:12:18 »
Ik heb Jaybird freedom die zijn gemaakt voor sporten. Kunnen tegen zweet. Ik vind ze fijn met hardlopen, Bluetooth werkt goed.
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 28 december 2018, 09:59:49 »
Ik heb de draadloze Teufel move bt oortjes. Ben er erg blij mee! Ik heb specifiek die gekozen omdat ze een lange accuduur hebben. Tot 12 uur, in werkelijkheid gaan ze zo'n 9 uur onafgebroken mee. Verder blijven ze ook goed zitten tijdens het sporten en kunnen ze met Android. Ik heb het voor je uitgeprobeerd; met springen blijven ze zitten :')

Edit: trouwens dat je 'al snel' bij apple oortjes uitkomt is echt onzin, ik heb uitgebreid gekeken naar wat er beschikbaar was voordat ik mijn oortjes aanschafte en er is echt meer dan zat te krijgen op de Nederlandse markt.
« Laatst bewerkt op: 28 december 2018, 10:04:46 door Oceaan »

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 28 december 2018, 11:34:18 »
Ik heb momenteel JVC Draadloze oortjes Gumy Zwart (HA-FX9BT-B-E).

Ze zijn niet zo duur en ze gaan nu toch al enkele maanden mee. Het is handig, omdat er een geluidsknopje aan zit. Ook lopen ze echt goed, omdat er geen draad voor je slingert. De verbinding van de oortjes zit gewoon in mijn nek en daar heb ik geen last van. De bluetooth werkt gemakkelijk tot 5m en valt nooit uit. De geluidskwaliteit is cava, maar zeker genoeg voor het lopen! :D

ro123

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 13 januari 2019, 11:49:31 »
Draadloze oordoppen van Apple worden hem helaas niet aangezien ik een Android heb. Ik vind oordopjes met een kort snoer wat niet in de telefoon hoeft ook prima als alternatief.

bij de action hebben ze zoiets, niet de beste kwaliteit natuurlijk maar voor sporten vind ik het zelf wel prima en lekker budget

awkohawkoh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 13 januari 2019, 15:19:29 »
bij de action hebben ze zoiets, niet de beste kwaliteit natuurlijk maar voor sporten vind ik het zelf wel prima en lekker budget

Ik heb inderdaad eerst die van de Action gekocht zodat ik kan uittesten of het iets voor mij is.