Auteur Topic: motocross groep  (gelezen 233 keer)

Nori Van Der Donk

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 juli 2019, 22:50:46 »
hoi hoi,
ik ben een meisje van 15 jaar en ben net begonnen met motorcrossen en ben benieuwd ofdat er nog andere meiden motorcrossen of gewoon van motoren houden en die miss samen met mij in een groep wil om bijvoorbeeld ervaringen te delen, truckjes, om gewoon te kletsen enz. . ik weet niet ofdat er al zo'n groep is en als ie er is zou ik er graag bij willen komen :wink2:  . ik weet ook niet of hier al een topic ofz over is gemaakt want ik kon er geen vinden.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2019, 09:13:08 »
Ik rij wel gewoon motor ja, maar ik denk dat je beter op Facebook kan zoeken naar groepen. Dit is denk ik niet echt een forum waar je veel motorrijders/crossers gaat vinden.
Hoi

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2019, 12:34:44 »
Ik zit niet op motorcross, maar zou er wel graag meer te weten over komen/ik ben erg geïnteresseerd. Als er ergens een groep wordt aangemaakt, zou ik het super vinden om er ook in te zitten.

Nori Van Der Donk

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 juli 2019, 12:18:01 »
Ik rij wel gewoon motor ja, maar ik denk dat je beter op Facebook kan zoeken naar groepen. Dit is denk ik niet echt een forum waar je veel motorrijders/crossers gaat vinden.

ik heb al een beetje op facebook gekeken maar ik kan daar niet echt iets op vinden alleen groepen die in 2015 zijn gemaakt en voor het laatst iets in is gepost