Auteur Topic: .  (gelezen 1030 keer)

Girlscene_anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 juni 2019, 21:11:51 »
.
« Laatst bewerkt op: 02 oktober 2019, 09:49:00 door Girlscene_anoniem »

Turangawaewae

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2019, 08:01:15 »
ik ben nog gegroeid tussen mijn 17-19 (oke maar cm of 3) maar je groeit echt nog wel na je 15e hoor zo uitzonderlijk ben ik ook weer niet namelijk daarin  :blink:   zeker als je genoeg gaat eten...
Just go and go and go.

Girlscene_anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 juni 2019, 16:06:39 »
Bedankt voor je reactie! Ik drukte per ongeluk op vriendschapsverzoek, was niet de bedoeling :)

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 juni 2019, 22:18:02 »
Je diƫtiste weet echt wel waar ze over praat joh, een garantie is het natuurlijk nooit maar ik zou wat ze zegt niet teveel in twijfel trekken. Het zou mij niks verbazen als je zomenteen een groeispurt krijgt en je lichaam in een keer alles 'inhaalt' wat achter is gebleven door je ondergewicht. Ik heb op youtube ook filmpjes gezien van workouts die je een klein beetje langer (beweren te) kunnen maken door veel te stretchen. Ik weet niet of het echt werkt maar je kan het proberen!

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 juni 2019, 17:59:25 »
Als je nog niet ongesteld bent en weinig puberteitsverschijnselen hebt, groei je sowieso nog wel. Je hebt alleen een verhoogde kans om vroegtijdig te stoppen met groeien (rond je 15e dus) als je ook super vroeg in de puberteit bent gekomen en vroeg ongesteld bent geworden.
la vie est belle