Auteur Topic: Kerstpakketen  (gelezen 482 keer)

GeheimeZiel

• Bekijk profiel
« Gepost op: 21 december 2018, 12:42:58 »
Nou, de kerstdagen komen eraan en ik ben bezig met een 2 kerstpakketen voor arme gezinnen. Alleen weet ik echt niet wat ik allemaal erin zou kunnen zetten? Allebei gezinnen hebben 3 kinderen en de oudste is 16 een dame. Ze houden van koken!

Wat ik al heb voor beide pakketen:
halve kilo kalkoenfilet
halve kilo gehakt
3 verschillende soorten drinken
4 verschillende soorten sausjes

Hopelijk kunnen jullie mij helpen en heb ik deze kerstpakketen zondagavond af!
not smiling makes me smile

GeheimeZiel

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2018, 14:12:47 »
Niemand? Oke
not smiling makes me smile

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 december 2018, 15:17:54 »
Rustig, er zijn niet veel mensen online midden op een werkdag :')

Maar ik zou er zelf ook wat verzorgingsproducten (shampoo, douchegel, scrub etc) bij doen, maakt het ook leuker voor de tienerdochter.

The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 21 december 2018, 16:17:43 »
Rustig, er zijn niet veel mensen online midden op een werkdag :')

Maar ik zou er zelf ook wat verzorgingsproducten (shampoo, douchegel, scrub etc) bij doen, maakt het ook leuker voor de tienerdochter.

+
Niet iedereen weet wat

Maar je kan ook wat kleine, leuke hebbedingetjes doen, zoals een notitieboekje, pennen, soort van kleine cadeautjes. Of wat zoetigheden, kerstkransjes, zuurtjes, etc.
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 21 december 2018, 17:30:14 »
Je bent eigenlijk al veel te laat begonnen met het project. Er zullen weinig mensen zijn die op het laatste moment nog wat dingen op willen sturen en daarbij ook het risico lopen dat de producten te laat geleverd worden.

Verder vind ik die toon die je aanslaat een beetje raar. Niet iedereen zit de hele dag op Girlscene of heeft zin in dit project. Dat is hen goed recht.
God of sexual desire

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 23 december 2018, 01:34:44 »
Ik vind het ook wat aan de late kant om dit nog te organiseren. Ik zou vooral middelen geven die iets langer houdbaar zijn zodat de mensen het langer kunnen gebruiken. Pasta bijvoorbeeld. Misschien nog iets van wasmiddel? Dat komt altijd van pas en is nog best duur vind ik. En dan inderdaad nog wat verzorgende spullen (shampoo, douchegel), ook altijd fijn om te krijgen!

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 23 december 2018, 16:49:05 »
Persoonlijk zou ik er geen rommeltjes zoals pennen e.d. in doen. Ik weet niet hoe arm deze gezinnen zijn, maar als ze het echt heel schaars hebben, hebben ze denk ik meer aan een extra fles shampoo of tandpasta oid. dan een pen en notitieboekje. En verder langhoudbare dingen inderdaad.