Auteur Topic: hoe ga ik weer een niveau omhoog met hockey  (gelezen 310 keer)

Sophie33

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 januari 2019, 22:41:06 »
hee,

ik zit al 10 jaar op hockey bij een niet zo'n hele grote club uit Noord-Holland en eigenlijk altijd vrij hoog gespeeld (denk aan subtop en topklasse). Had een blessure, waardoor ik nu in een lager team ben geplaatst van de C2 naar de B2. Flink genaaid ook door mijn coaches want ze zeiden alleen maar dat ik in de B1 kwam, maar dat terzijde hahah. Alleen nu weet ik echt niet hoe ik weer terug kom bij de B1, ik doe echt 400% mijn best en hoe arrogant het klinkt spring er ook wel bovenuit met mijn team. Ik stress hem nu al voor de selectie van volgend jaar, want ik denk gewoon niet dat ik er weer in kom. maar vind het hockeyen nu gewoon niet leuk. Het niveau is laag en het team niet leuk. Hebben jullie tips hoe ik weer hoger kan komen? Thanks alvast!
xx Sophie

Sophie33

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 januari 2019, 22:45:25 »
en alle tips helpen trouwens dus pleaseee reageer want word echt gek nu en mis echt het plezier in hockey. Wat trouwens denk ik ook heeft meegespeeld vorig jaar is mijn motivatie, die was heel ver te zoeken haha. Nu ben ik heel erg gemotiveerd dus hoe kan ik dat overbrengen aan mijn oude coaches. Ik spreek 1 van hun wel nog wel, ik spreek hem zeker 1x per week.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 januari 2019, 09:51:03 »
Klinkt ergens lullig, zo hard bedoel ik het niet, maar doe normaal. Ik denk oprecht dat dat je gaat helpen. Wees gewoon gemotiveerd, doe je best en blijf een teamplayer (in plaats van je adittude: ‘ik steek ver boven m’n team uit en ben véúl beter!!!’). Mocht je daadwerkelijk goed spelen, zien zij dat ook vanzelf en heb je geen spotlight nodig.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 januari 2019, 18:19:52 »
Ik zou voorzichtig peilen wat je coaches van je vinden. Niet direct zeggen van "Hè ik wil naar het volgende niveau, ik ben te goed voor dit team" maar meer van "Wat kan ik doen om beter te worden" "Hoe kan ik mezelf verbeteren, ik wil graag mijn oude niveau weer bereiken". Dan heb je hun aandacht en krijg je zelf ook te horen wat zij van jou vinden.