Auteur Topic: Het Paardrijden-topic!  (gelezen 186042 keer)

Goku

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 23 juni 2013, 22:18:39 »
Ik rij al 8 jaar western :)
En vind het nogsteeds erg leuk!!

En ff vraagje! Hebben jullie ook van die gespierde bovenbenen? Ik weet npu niet of het komt door het paardeijden of dat het komt door het dansen of hardlopen hahah

Nee ik niet! Ik heb eerder gespierde bovenarmen :')

Infinity♥

• A freak like me, just needs infinity.
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 24 juni 2013, 12:21:29 »
Ik rij al 8 jaar western :)
En vind het nogsteeds erg leuk!!

En ff vraagje! Hebben jullie ook van die gespierde bovenbenen? Ik weet npu niet of het komt door het paardeijden of dat het komt door het dansen of hardlopen hahah

Nee eerder vette bovenbenen :P Maar ze zijn wel heel sterk hoor. Maar ik heb gespierde kuiten, althans volgens een klasgenootje van me. Maar kan ook door het zwemmen komen.
My dream is to fly, over the rainbow so high.

itsme'

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 24 juni 2013, 20:05:01 »
hello, dit is nu een leuk topic haha.
ik rij nu zo'n 12 jaar bijna (:
I said goodbye and I know you're alright now, but when the leaves start falling down I still cry'

missGibbyx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 24 juni 2013, 20:17:38 »
leuk topic!
Ik rij al heel lang, al 6 jaar, maar eerst zat ik op een manege die helemaal niet goed les gaf dus ik ben helemaal niet zo goed! :p

Boomshakalaka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 24 juni 2013, 21:43:35 »
Wel leuk zo dat er nu een paardrij-topic is :)

Infinity♥

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 29 juni 2013, 11:57:35 »
Upje

Oversized

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 29 juni 2013, 12:00:50 »