Auteur Topic: Het grote longboard topic  (gelezen 3559109 keer)

EDM❤️

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2825 Gepost op: 07 september 2016, 23:09:40 »
2 maanden geleden van m'n pennyboard gevallen en een enkel gebroken. Operatie ondergegaan en ben nu aan het revalideren. Maar na dat alles weerhoud het mij echt niet om te stoppen met longboarden😊

California

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2826 Gepost op: 18 oktober 2016, 12:25:52 »
Hoii ik studeer sinds dit jaar aan de universiteit en nu wil ik eigenlijk graag een penny kopen om me ern beetje rond te bewegen van station naar college enzo. Weet een van jullie of skateboards zijn toegestaan op de uni? Tot nu toe heb ik nog bijna niemand gezien met een board.

Skydancer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2827 Gepost op: 19 februari 2017, 12:06:00 »
Ik ben gisteren voor het eerst echt verliefd geworden op een longboard, dus nu maar ervoor gaan sparen en hopelijk voor de zomer kopen  :bounce:
IG: Aboutthatsaskia.
"I am forever more than just surviving. This is my life and this life is my diamond." - STYG

Floep

• Bekijk profiel
« Reactie #2828 Gepost op: 20 april 2017, 20:39:16 »
Hoii ik studeer sinds dit jaar aan de universiteit en nu wil ik eigenlijk graag een penny kopen om me ern beetje rond te bewegen van station naar college enzo. Weet een van jullie of skateboards zijn toegestaan op de uni? Tot nu toe heb ik nog bijna niemand gezien met een board.

Iedere stad/uni gaat daar anders mee om. Denk dat als je niet in een lokaal gekke dingen doet en dingen stukmaakt het prima moet kunnen. Zou het dan echt gebruikt voor vervoer: dat het dan gewoon prima kan.

Turn it insideout

• Bekijk profiel
« Reactie #2829 Gepost op: 05 juni 2017, 18:30:34 »
Girlsss, wordt er nog gelongboard? ik mis dit topic  :bounce:

Je volerai

• **
  • Adventure is out there
    • Bekijk profiel
« Reactie #2830 Gepost op: 06 juni 2017, 21:10:17 »
Girlsss, wordt er nog gelongboard? ik mis dit topic  :bounce:

Jaa, ik longboard nog regelmatig! Zeker nu het ook lekkerder weer is :)
Prove them wrong.

Amy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2831 Gepost op: 13 juni 2017, 20:33:28 »
Haaiihaaii,

Ik heb even een vraagje, ik wil graag gaan beginnen met longboarden, maar het liefst op zo'n kleine penny cruiser. Ik heb echter een studentenbudgetje, iemand met de gouden tip waar ik er goedkoop eentje vandaan kan halen? Ik wil hem alleen gebruiken om een beetje op rond te rijden, niet voor tricks ofzo.

Alvast bedankt!! :aanbid:

Dontworry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2832 Gepost op: 24 juni 2019, 11:40:18 »
Na jaren lang wachten, heb ik laatst eindelijk mijn eerste mini cruiser gekocht :D. Ik zag eerst niet in hoe ik hem zal gaan gebruiken, maar nu ik in een grote stad woon, denk ik dat hij ideaal is. Stukje tram en laatste stukje cruisen kan nu :) en als ik straks of vakantie ga kan hij misschien ook wel mee want hij is licht en klein! Zoals je ziet ben ik best enthousiast.

Wilde vooral dit topic even uppen, zodat mensen hier weer longboard (en cruiseboard) ervaringen met elkaar gaan delen.
You just use the future to escape the present

XcherrybabyX

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2833 Gepost op: 24 juni 2019, 19:11:09 »
Na jaren lang wachten, heb ik laatst eindelijk mijn eerste mini cruiser gekocht :D. Ik zag eerst niet in hoe ik hem zal gaan gebruiken, maar nu ik in een grote stad woon, denk ik dat hij ideaal is. Stukje tram en laatste stukje cruisen kan nu :) en als ik straks of vakantie ga kan hij misschien ook wel mee want hij is licht en klein! Zoals je ziet ben ik best enthousiast.

Wilde vooral dit topic even uppen, zodat mensen hier weer longboard (en cruiseboard) ervaringen met elkaar gaan delen.
ik gebruik zelf een pennyboard and I love it! ik heb hem van bol.com maar het was die 42 euro helemaal waard. fijn dat je er weer leven in blaast.

Dontworry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2834 Gepost op: 25 juni 2019, 12:16:10 »
ik gebruik zelf een pennyboard and I love it! ik heb hem van bol.com maar het was die 42 euro helemaal waard. fijn dat je er weer leven in blaast.

Ik heb er zelf een besteld van het merk Ridge Skateboards!
Hij komt vrijdag binnen, ben benieuwd. Het is de laatste tijd echt heerlijk weer om weer te gaan cruisen :)
You just use the future to escape the present