Auteur Topic: Het grote longboard topic  (gelezen 3559109 keer)

EDM❤️

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2825 Gepost op: 07 september 2016, 23:09:40 »
2 maanden geleden van m'n pennyboard gevallen en een enkel gebroken. Operatie ondergegaan en ben nu aan het revalideren. Maar na dat alles weerhoud het mij echt niet om te stoppen met longboarden😊

California

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2826 Gepost op: 18 oktober 2016, 12:25:52 »
Hoii ik studeer sinds dit jaar aan de universiteit en nu wil ik eigenlijk graag een penny kopen om me ern beetje rond te bewegen van station naar college enzo. Weet een van jullie of skateboards zijn toegestaan op de uni? Tot nu toe heb ik nog bijna niemand gezien met een board.

Skydancer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2827 Gepost op: 19 februari 2017, 12:06:00 »
Ik ben gisteren voor het eerst echt verliefd geworden op een longboard, dus nu maar ervoor gaan sparen en hopelijk voor de zomer kopen  :bounce:
IG: Aboutthatsaskia.
"I am forever more than just surviving. This is my life and this life is my diamond." - STYG

Floep

• Bekijk profiel
« Reactie #2828 Gepost op: 20 april 2017, 20:39:16 »
Hoii ik studeer sinds dit jaar aan de universiteit en nu wil ik eigenlijk graag een penny kopen om me ern beetje rond te bewegen van station naar college enzo. Weet een van jullie of skateboards zijn toegestaan op de uni? Tot nu toe heb ik nog bijna niemand gezien met een board.

Iedere stad/uni gaat daar anders mee om. Denk dat als je niet in een lokaal gekke dingen doet en dingen stukmaakt het prima moet kunnen. Zou het dan echt gebruikt voor vervoer: dat het dan gewoon prima kan.

Turn it insideout

• Bekijk profiel
« Reactie #2829 Gepost op: 05 juni 2017, 18:30:34 »
Girlsss, wordt er nog gelongboard? ik mis dit topic  :bounce:

Je volerai

• **
  • Adventure is out there
    • Bekijk profiel
« Reactie #2830 Gepost op: 06 juni 2017, 21:10:17 »
Girlsss, wordt er nog gelongboard? ik mis dit topic  :bounce: