Auteur Topic: Het algemene danstopic  (gelezen 127381 keer)

Annmrnn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 18 juni 2012, 14:45:24 »

Ik ben tweede geworden bij het NK jazz-ballet! <3
Wat een geweldige dag!

Filmpjes:
Voorronde in Waalwijk:
https://www.youtube.com/w...ture=youtube_gdata_player

NK Jazz in Ahoy Rotterdam:
http://www.facebook.com/photo.php?v=317093381710167
(ik weet niet of jullie de laatste kunnen zien; laat maar even horen)

Waaauw wat een mooie dans!!!
Art is the only way to run away without leaving home.

Emb

• Concentratievermogen van een goudvis
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 18 juni 2012, 16:15:59 »

brb crying

Emb

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 18 juni 2012, 16:36:21 »
Ik vind die gifjes zo mooi he.
brb crying

Loes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 18 juni 2012, 16:52:18 »

[...]

Waaauw wat een mooie dans!!!

Dankjewel! :D We zijn er ontzettend trots op , hihi :)

Marjolein

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 18 juni 2012, 17:12:09 »
@xEndlessLove, super mooi! Terecht tweede. Is dat met een dansgroep van je dansschool of iets anders?
There is no remedy for love but to love more...

Joyce

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 18 juni 2012, 19:44:14 »
http://www.youtube.com/watch?v=UaO7bS5Ky6M
dit vind ik echt zo mooi!

Life isn't about waiting for the storm to pass,it's about learning to dance in the rain.

Marjolein

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 21 juni 2012, 13:55:59 »
Ik ben trouwens Marjolein, 17 jaar (december word ik 18)
Ik doe al 2 jaar jazzballet en 2 jaar streetdance, daarnaast heb ik een aantal lessen modern gevolgd en vroeger heb ik 1 á 2 jaar streetdance gedanst.

Ik wil volgend jaar misschien op ballet, ik vroeg me af als ik dan een aantal jaren op balletles zit, of het nog mogelijk is om op spitzen te dansen..
There is no remedy for love but to love more...

onbekend12345

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 21 juni 2012, 15:20:53 »
Leuk topic, ga ik volgen! Ik dans zelf ook, echt ik vind het zo leuk!

Loes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 21 juni 2012, 17:08:32 »

@xEndlessLove, super mooi! Terecht tweede. Is dat met een dansgroep van je dansschool of iets anders?

Dankje! :D Ik zit bij een sportvereniging (SVH). Hier worden verschillende sporten beoefend (volleybal, acro, turnen, gym, jazz, streetdance, enz.) Wij hebben elk jaar een testdag en dan word je ingedeeld in een groep op jouw niveau.

Designed

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 21 juni 2012, 17:55:54 »
Ik heb de dansschoenen bij Bouts-in weg.

Ik ben Rachel, 14 jaar en ik dans sinds groep 3. Ik doe aan freestyle, van jazz ballet. (:

realitea

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 22 juni 2012, 15:38:11 »

[...]

Ah wat jammer zeg! Uuh nieuwe films: streetdance 2 3D, en Step Up 4 lijken me in ieder geval heel leuk :)

ja, ik baal zo! gelukkig gaat het alweer een stuk beter en ik heb ook mijn laatste toetsweek overleefd, nu eventjes afwachten of ik over ben. alles is goed behalve wiskunde, dat is mijn slechte vak en ik moet er minstens een 3.5 voor halen .. ik heb de films gekeken en ze zijn zo leuk! footloose is ook echt een aanrader trouwens. niet súperveel dans, maar wel een leuke film. (:
We see eye to eye, heart to heart.

Beyourselfx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 22 juni 2012, 22:13:17 »
ik hou echt super veel van dansen! Jammer dat ik maar 1 keer in de week dans..
« Laatst bewerkt op: 23 juni 2012, 15:08:55 door Beyourselfx »

SwennyIzzy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 22 juni 2012, 23:17:38 »
Iemand nog leuke jazz ballet liedjes?

Emb

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 23 juni 2012, 14:27:52 »
Morgen uitvoering! Ik vind het zo leuk altijd, die sfeer backstage, geweldig gewoon!
brb crying

LastChance

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 23 juni 2012, 14:30:10 »
Wauw, door dit topic mis ik het dansen weer super erg

Emb

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 23 juni 2012, 15:14:59 »

Gestopt? Whyyyy?
brb crying

CookiexMonster

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 23 juni 2012, 20:37:01 »
Ik ga stoppen met dansen, maar daar baal ik best wel van, hebben jullie ook tips zodat ik thuis wat kan trainen enzo? ik heb alle just dance voor de wii enzo.
Hou me vast, hou me stevig vast Herinnering

About the boy

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 23 juni 2012, 20:38:03 »
Ik ga na de zomer vakantie op streetdance :). 1 x per week. Ben er niet erg goed in, maar vind het wel erg leuk. Heb wel bij theater ( zit ik ong. 6 jaar op) wel elke week een uurtje gedanst, maar dat was niet echt één bepaalde stijl.
Three grand essentials to happiness in this life are something to do, something to love, and something to hope for.

About the boy

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 23 juni 2012, 20:38:45 »

Ik ga stoppen met dansen, maar daar baal ik best wel van, hebben jullie ook tips zodat ik thuis wat kan trainen enzo? ik heb alle just dance voor de wii enzo.

misschien wat filmpjes opzoeken op youtube? Of xbox kinect?
Three grand essentials to happiness in this life are something to do, something to love, and something to hope for.

Magnificence

• nothing safe is worth the drive
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 23 juni 2012, 20:41:21 »

Same Here!
ik was trouwens gestopt omdat iedere dansschool in de omgeving niet prettig voelde. Toen ik weg ging bij de dansschool waar ik zat kreeg de docent tranen in haar ogen. Maar het voelde gewoon nergens goed. En nu mis ik het.
Don't let bitterness become you.

About the boy

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 23 juni 2012, 20:51:45 »

Ik ga na de zomer vakantie op streetdance :). 1 x per week. Ben er niet erg goed in, maar vind het wel erg leuk. Heb wel bij theater ( zit ik ong. 6 jaar op) wel elke week een uurtje gedanst, maar dat was niet echt één bepaalde stijl.

Kan ik trouwens gewoon op vans dansen? Of moet ik al van die danssneakers aanschaffen?

Emb

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 23 juni 2012, 21:01:52 »

[...]

Kan ik trouwens gewoon op vans dansen? Of moet ik al van die danssneakers aanschaffen?

Je kan het beste gewoon een lesje meedoen op je Vans, als je dan ziet dat iedereen danssneakers draagt kan je die wel kopen. Je kan het dan ook het beste even aan je docent vragen, wat die het liefste heeft. Ik kan me ook goed voorstellen dat je gewoon op Vans mag, en dan heb je danssneakers voor niks gekocht!
brb crying

Emb

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 23 juni 2012, 21:03:02 »

[...]

Same Here!
ik was trouwens gestopt omdat iedere dansschool in de omgeving niet prettig voelde. Toen ik weg ging bij de dansschool waar ik zat kreeg de docent tranen in haar ogen. Maar het voelde gewoon nergens goed. En nu mis ik het.

Ach dat is echt vervelend! Zo jammer dat je nergens goed terecht kan!
brb crying

About the boy

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 23 juni 2012, 21:05:56 »

[...]

Je kan het beste gewoon een lesje meedoen op je Vans, als je dan ziet dat iedereen danssneakers draagt kan je die wel kopen. Je kan het dan ook het beste even aan je docent vragen, wat die het liefste heeft. Ik kan me ook goed voorstellen dat je gewoon op Vans mag, en dan heb je danssneakers voor niks gekocht!

Ik heb al een proefles gedaan. Op vans en een paar mensen hadden danssneakers. Maar ik ga pas na de zomervakantie omdat er in de zomervakantie niet erg veel lessen worden gegeven.

EstherAdriana

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 24 juni 2012, 13:30:53 »
Hoi meiden!

Mijn naam is Esther en ik ben 19. Ik dans op het moment niet, maar ben wel van plan om te gaan beginnen. Ik verhuis in Oktober voor minstens een jaar naatr San Fransisco en ben van plan om wel iets van een sport te gaan doen. Ik denk er al jaren aan om te gaan dansen, maar het  kwam er steeds maar niet van, dus het leek me goed om daar te beginnen, aangezien alles toch al nieuw is kan dat er ook wel bij.

Maar eigenlijk heb ik geen idee met wat voor dans ik het best kan beginnen. Ik heb vroeger toen ik een jaar of 6 was wel ballet gedaan (als je het dat al kon noemen), later heb ik toen ik een jaar of twaalf was ook een jaar of twee jazz ballet gedaan. Toen stopte die dansgroep en ben ik ook niet meer echt ergens anders gaan kijken.

Ik weet wel dat als ik nu begin de meiden die al in de groep zitten waarschijnlijk al jaren dansen, maar ik weet gewoon niet zo goed met wat voor soort dans ik moet beginnen, hebben jullie misschien tips?