Auteur Topic: Fitbit??  (gelezen 299 keer)

Ronniethh

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 31 augustus 2020, 11:14:28 »
Hoihoi,

Ik wil binnenkort een fitbit of iets van een smartwatch aanschaffen. Ik vroeg mij nou af, welke fitbit/smartwatch is dan het beste?

Ik wil voornamelijk calorieën kunnen bijhouden en stappen. Ik zag dat er zoveel fitbits waren en ook verschillende prijzen. Ik vind het opzich wel waard om wat meer te betalen als hij echt heel fijn is.

Ik zag op https://bigshopper.nl/brand/fitbit/ wel een fijn overzicht van fitbits en prijzen, maar vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met fitbits?

Hanny

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2020, 11:25:04 »
Ik was zelf in het begin wel echt weg van de fitbit, maar hoe langer ik hem had hoe minder ik hem eigenlijk écht ging gebruiken. Vond de bandjes ook niet heel fijn voelen, beetje rubberachtig. Daarnaast zijn ze best prijzig tenzij je de goedkoopste versie doet, maarja dan mis je ook wat functies. Denk dat je het beste goed op een rijtje kunt zetten wat je allemaal écht wilt doen met de fitbit en dan een keuze maken. Je kunt ook gewoon de goedkoopste kiezen, zo heb je wel wat minder functies. Maar dan heb je minder het risico dat als je het minder gaat gebruiken dat die daar ligt te stoffen.

DeniseMK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2020, 15:39:16 »
Ik vind het zo tegenvallen de fitbit! Voor mij voegde het niet zoveel waarde toe, op je telefoon kan je alles bijhouden wat de fitbit ook kan, en die heb je toch altijd bij de hand. Ik zou zeggen; zonde van je geld!

Iwie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22 september 2020, 13:49:10 »
Ik ben zelf ook niet weg van de fitbit. Ik had een goedkoop model, maar het was gewoon net niets. Zelfs voor het goedkope model ben je nog best wat geld kwijt.. Ik kreeg ook veel irritatie op mijn pols van de fitbit