Auteur Topic: Ervaringen Garcinia Cambogia  (gelezen 6313 keer)

Anoniem

• Verwijderd
« Gepost op: 29 juni 2015, 11:47:09 »
Hi,
met de vakantie in het vooruitzicht, wil ik nog een paar kg en vooral wat vet kwijt. Nu weet ik dat afslankpillen niet de beste oplossing zijn, maar ik ga over 7 weken op vakantie en aangezien ik de laatste 3 maanden niet meer zozeer op m'n eten heb gelet als daarvoor, zit er weer 5 kg bij aan. Ik wil deze 5 kg    en in ieder geval wat vet nog kwijt voor ik (18aug) op vakantie ga, ik ben nu gewoon niet tevreden met hoe ik eruit zie. Ik weet dat jojo-en niet goed is en pillen ook niet, maar het is misschien voor nu, voor de vakantie, even een tijdelijke oplossing. Anders zit ik me te verstoppen onder m'n handdoek op het strand :'). Ik geloof niet in wonderpillen dus ik zal er ook gewoon gezond en voldoende bij eten, vandaag de draad weer opgepakt... en ik hopelijk ook sporten, maar weet niet of dat er veel in zit, moet heel veel werken tot ik wegga. Nu heb ik vorig jaar een proefpakket van Caf├ęSlim gebruikt waarmee ik heel goede resultaten heb geboekt in 1 maand tijd. Mijn vet was echt een stuk verminderd en ik was 5kg kwijt. Daarom wil ik nu voor deze zomervakantie hetzelfde doen, puur om voor de vakantie nog dat vet/kg's kwijt te krijgen. Caf├ęSlim is niet meer als proefpakket te verkrijgen alleen Garcinia Cambogia wel. Nu is mijn vraag: hebben mensen hier positieve ervaringen mee en op welke site kan ik betrouwbaar een goed proefpakketje bestellen, dus met goede pillen. Ik las nl. dat er ook veel neppillen in de omloop zijn met maar heel wenig HCA (wat voor de vetverbranding zorgt). Ervaringen met iets anders wat goed werkt en waar een proefpakket van te bestellen is mag natuurlijk ook. :)
En oja, ik weet dus zelf wel dat dit niet de beste oplossing is en ik had het zelf ook wel liever anders gezien, maar reacties met hoe slecht het is en dat je beter kunt afvallen door gezond eten en sporten hoef ik niet.. want dat weet ik wel.
Thanks

Punzi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2015, 13:30:15 »
Een paar mensen die ik ken zijn flink wat afgevallen met herballife, maar ik weet niet of dit precies is wat je zoekt. In ieder geval heel veel succes de komende weken :)

Denna

• Bitch mode activated
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2015, 14:07:03 »
Pillen zijn niet gezond, maar naast dat...ik vind dit topic niet geschikt voor GS. Het stimuleert jonge meiden om misschien aan de pillen te gaan omdat ze ook dunner willen zijn. Daarom meld ik ook dit topic zodat een mod het kan sluiten.

5 kilo is echt geen ene reet en ik denk dat als je je zelfvertrouwen laat afhangen van die paar kilo's denk ik dat je beter aan je zelfdbeeld kan werken aan dan afvallen.

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 29 juni 2015, 14:24:09 »
Ik sluit hierbij je topic. Het is onverantwoord om met pillen af te vallen. Met het oog op de doelgroep de girlscene heeft is het niet de bedoeling dat dit wellicht zonder jouw bedoeling stimulerend kan werken voor jonge meiden hier.

Er zijn op girlscene wel afvaltopics, kijk hier gerust eens in voor wat tips. Ook zijn er diverse sport topics om strakker in je vel te komen zitten.
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..