Auteur Topic: Dansschool Amsterdam  (gelezen 228 keer)

modefreakx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 23 januari 2020, 17:43:31 »
Heyy meiden,

Ik ga volgend jaar in Amsterdam studeren en ik ben alvast aan het kijken voor activiteiten die ik daar kan gaan doen. Ik vind dansen heel leuk en dan in het specifiek urban of hiphop :) Ik ben wel nog een beginner. Weet iemand een leuke dansschool voor studenten, dus vanaf 17 jaar ongeveer? Let me know😁

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2020, 15:48:34 »
Je hebt echt genoeg dansscholen, zeker in Amsterdam! Amsterdamse hogeschool voor theater en Dans is namelijk heel goed, Lucia Marthas is ook bekend. Of Amsterdam Hogeschool voor de kunsten! Dan heb je ook nog ROC in Amsterdam.. Ik moet wel zeggen dat als je een dansopleiding gaat doen dat je niet kan verwachten dat je alleen hiphop en urban gaat doen, ze proberen je te leren om zo versatile mogelijk te zijn als artiest, komt vaak ook ballet, klassieke dans en alles anders bij kijken, bij sommige audities vragen ze ook hoe je acteer en zang is, je hoeft er niet goed in te zijn maar ze kijken dan of je potentie hebt (maar dat is niet bij elke school die ik benoemd heb). De audities zijn vaak pittig, en je staat vaak tussen allemaal gevorderde dansers die allemaal een plekje proberen te bemachtigen, dus het is nog best competitief. Vaak doen mensen namelijk ook inschrijven voor meerder locaties en scholen, doen ze audities bij allemaal en maar hopen of ze bij eentje worden aangenomen! Hopelijk wordt het wat, ik zal er voor gaan als ik jou was want het is super gaaf!!

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2020, 15:54:40 »
Of je bedoeld gewoon een dansschool in Amsterdam terwijl je studeert hahah my bad! Dan zijn mijn suggesties; Amsterdam DanceCenter, Wladimir dance studios, beatzone. Super leuke mensen, makkelijke schema's dus je kan precies zien voor welke leeftijd, voor beginners of gevorderde en welke dans ze die dag leren!