Auteur Topic: Ben ik te oud? Kunschaatsen  (gelezen 811 keer)

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 januari 2020, 00:38:26 »
Hoi!,

ik wil heel graag op kunstschaatsles, maar ik ben al 19. Ik ben nooit echt goed geweest met gym of in een sport maar dit lijkt me zo leuk. Nu vraag ik me af .. kan ik er nog wel goed in worden? Zit ik dan niet tegen veel jongere kinderen in eventuele wedstrijden? Weet iemand hoe het er uit zou kunnen zien voor me?

groetjesss

Sophiex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2020, 15:06:46 »
Hey,

Ik weet niet of je dit nog leest, maar je bent zeker niet te oud hoor om nog te beginnen. Als het je leuk lijkt, zou ik gewoon eens een proefles gaan volgen! Ik weet niet waar je woont, maar als er een schaatsbaan in de buurt is waar ze lessen aanbieden, kan je altijd vrijblijvend een keer mee doen. Ik was ook pas op mijn 13e begonnen en ik was er helemaal niet goed in, maar ik vond het wel ontzettend leuk om te doen! Binnenkort ga ik ook weer een proefles doen en ik ben al 22. Bij ons hebben ze ook een recreatiegroep voor de wat oudere meiden. Veel plezier!

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2020, 20:05:45 »
Je bent nooit te oud om het te leren! Ik was zelf ook 18 toen ik weer met een sport begon. Onze groep is echt verschillend, meisjes die al jaren dansen en meisjes zoals ik, die nog nooit hebben gedanst. Maar dat maakt helemaal niet uit, het is leuk en gezellig!
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 februari 2020, 21:07:31 »
Hey,

Ik weet niet of je dit nog leest, maar je bent zeker niet te oud hoor om nog te beginnen. Als het je leuk lijkt, zou ik gewoon eens een proefles gaan volgen! Ik weet niet waar je woont, maar als er een schaatsbaan in de buurt is waar ze lessen aanbieden, kan je altijd vrijblijvend een keer mee doen. Ik was ook pas op mijn 13e begonnen en ik was er helemaal niet goed in, maar ik vond het wel ontzettend leuk om te doen! Binnenkort ga ik ook weer een proefles doen en ik ben al 22. Bij ons hebben ze ook een recreatiegroep voor de wat oudere meiden. Veel plezier!

wat leuk! en ik heb inderdaad proeflessen gedaan, ik ga volgend seizoen schaatsen. Waar schaats jij?

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 februari 2020, 21:09:08 »
Je bent nooit te oud om het te leren! Ik was zelf ook 18 toen ik weer met een sport begon. Onze groep is echt verschillend, meisjes die al jaren dansen en meisjes zoals ik, die nog nooit hebben gedanst. Maar dat maakt helemaal niet uit, het is leuk en gezellig!

leuk dat je reageerde! ik ga zelf idd ook beginnen aan kunstschaatsen xD

Sophiex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 februari 2020, 21:28:23 »
^Ik schaats in Amsterdam. Wat leuk dat je gaat beginnen en het bevalt! Waar heb jij proefles gedaan?