Auteur Topic: Afvaltopic voor meiden met meer/extreem overgewicht  (gelezen 584568 keer)

Exoticism

• Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 22 maart 2012, 17:19:29 »
Mijn moeder had weer kipfingers gemaakt........
Ik heb soms echt het gevoel dat ik me tijd er mee verdoe zo.
~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men.

T.

• Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 22 maart 2012, 18:42:12 »
Had ik een lang bericht getypt, is het verdwenen. -_-

@xxshine; Ik kan idd beter nog iets van fruit nemen, misschien tussendoor m'n ontbijt en lunch want ik ben niet zo'n goede eter 's ochtends.
Ennn; verliefdheid heeft ook zo zijn voordelen als je wilt afvallen haha. ;p
@emie; awh, vanwaar die vreselijke dag? Ik vind dat je een mooi lijstje hebt, al denk ik dat er nog wel een avondtussendoortje bij kan aangezien je avondeten ook mager is.
@oxelsnorr; Ik weet niet wat voor sport je doet maar misschien is het een idee om een sport te zoeken die je echt leuk vind om te doen en waarbij je niet echt het idee hebt dat je aan het sporten bent?
@Blingblingpurse; Misschien zou je eens met je moeder kunnen praten erover, want ik kan me echt voorstellen dat je hiervan baalt.

Zo, en nu ga ik m'n kont in de sportschool zetten haha.

chicaddict

• Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 22 maart 2012, 19:10:24 »

Ik faal hard elke keer als ik zeg ik ga sporten doe ik het niet .. HAAAT
i dont go looking for trouble. trouble usually finds me.

tearsx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 22 maart 2012, 19:19:26 »
Ik was eerst echt lekker bezig, en toen kreeg ik iets in mijn hoofd van: "achja, wat boeit het?" en ging ik gewoon weer eten. :/ Dus motivatie weg. :(

_emie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 22 maart 2012, 22:38:58 »
Oke ik had echt een rot dag vandaag. Om 9uur was ik al op school. Ben ik met een groep 2 uur bezig geweest voor een herkansing van sport en spel. Vervolgens willen we het opslaan, crasht microsoft is er gewoon 2 uur aan hard werk weg. Kunnen we weer op nieuw beginnen. Nog drie kwartier bezig geweest. Vervolgens zijn we tot 3 uur bezig geweest om presentatie te maken. ik en een ander meisje hebben een prezi gemaakt (soort powerpoint.) werd alleen maar afgekraakt dus konden we weer een nieuwe maken. Daarna hadden we met de groep een presentatie over ons adviesrapport. Hier hebben we 6 weken hard aan gewerkt en de gene die het presenteert de verpest het gewoon. De dingen waar zij het in het document niet mee eens was maar de rest wel laat ze gewoon weg. En als we feedback krijgen van een leraar gaat ze er gewoon steeds tegen in. Vervolgens wil hij een laatste punt feedback geven, begint ze te zuchten "nog meer?!" zo ongelofelijk grof! Ik ben blij dat dit maar een Try-Out was en geen eindpresentatie anders hadden we zeker een onvoldoende gehad. Ik heb geen pauze gehad. Super veel werk voor niks gedaan. Ik heb weinig vrienden op school en mijn enige vriendin was er niet dus ben veel alleen geweest. Ik was om 4 uur klaar, toen ben ik naar huis gegaan, snel gegeten en meteen door naar het werk tot half tien. Pffff zo'n drukke dag gehad.

_emie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 22 maart 2012, 22:46:52 »
@tearsx heb ik ook vaak last van. Dan heb je een slechte dag of week gehad waar je slecht eet. Hierdoor voel je je slecht waardoor je nog meer gaat eten en weer terug valt in je oude gewoontes. Gewoon proberen het nu weer op te pakken en maak het niet te moeilijk voor jezelf. Je kan niet in 1 keer heel je levensstijl omgooien. Daar moet je aan wennen. Geef je 1 dag per week waarop je van jezelf mag 'zondigen'. (zelf weten wat je op brood doet of frisdrank drinken of 's avonds eens een keer iets lekkers eten.) Oh en alle zo veel mogelijk fietsend of lopend doen werkt ook goed en is met dit weer ook niet vervelend.

_emie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 22 maart 2012, 22:48:50 »
oh en mijn definitieve lijstje (heb na het werk toch nog wat gegeten) :

8:30 krentenbol met halvarine en 30+ kaas
11:30 appel, sinaasappel, 2 kiwi's (mini fruitsalade gemaakt)
14:15 2 bruine boterhammen met 30+ kaas, achter ham, tomaat, komkommer en een heel klein beetje yogonaise zodat het minder droog is
15:15 flesje fanta en 1 dropje (topdrop)
17:45 maaltijd salade kip Cesar (305kcal)
21:30 kop zelfgemaakte tomaten-groentesoep + kaiser broodje met 30+ kaas

Mandy

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 23 maart 2012, 08:33:08 »
Planning van vandaag;

O: 200 ml magere yoghurt, 2 bb met appelstroop
T: -
L: 1 appel, 1 bb met appelstroop, 1 bb met slankie, 1 bb met sandwichspread
T: 1 kiwi, 1 appel
D: ?
Mijn health/fit/sport/lifestyle TUMBLR http://forallwhosaidyoucant.tumblr.com/

xxshine

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 23 maart 2012, 14:53:33 »
O: 2 knäckebröd volkoren met Philadelphia light, kiwi
T: banaan
L: 2 bb met filet american, tosti met 30+ kaas en ham
T: 2 mandarijntjes
A: groentesoep, kipburger met aardappels en sla
T: bakje met komkommer en radijsjes
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2012, 15:33:44 door xxshine »

T.

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 23 maart 2012, 16:05:30 »
@emie; Pfff, dat is nog eens een schooldag zeg!
Voor de rest mooie lijstjes!
Ik woog vanochtend 81 kg. Het lijkt nu wel een stuk langzamer te gaan, jammer genoeg.

Mijn lijstje:
O; cracker rookvlees, cracker light jam.
T; appel
L; 2 vb huttenkase, 1 vb rookvlees.
T; 150 ml magere kwark.
A; 2 pittabroodjes met shorama, sla en tomaat.
T; half bekertje snoeptomaatjes.

xxshine

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 23 maart 2012, 16:37:28 »
Netjes lijstje perfectsecret! Irritant heh, als je even stil staat? Hoop wel dat het je niet demotiveert want je bent heel goed bezig! (: Mag ik vragen op welk gewicht je ook alweer begon?

Damn .. M'n vader gaat morgen weer een cake bakken. :|

T.

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 23 maart 2012, 16:51:46 »
Ik ben gemotiveerder dan ooit. :p Ik heb bericht gekregen van de ziekteverzekering, dat als ik 75 kg weeg en dit een jaar stabiel hou dat ik een operatie mag ondergaan. (Ik heb deze operatie nodig, maar mocht deze niet omdat ik te zwaar was) Dus ik ga gewoon verder knokken!
Ik ben 9 januari begonnen met 94 kg, maar was daarvoor al een tijd bezig maar ik viel amper af vanwege spieropbouw.

Yumm, cake.. Afentoe zondigen mag wel he!

Exoticism

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 23 maart 2012, 16:57:06 »
wow dat heb je toch snel gedaan 13 kilo 3 maanden.
Wat voor operatie dan? Maagverkleining?
~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men.

T.

• Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 23 maart 2012, 17:08:16 »
Haha, nee hoor dat zou ik niet eens willen. Een plastische operatie vanwege een lichamelijke afwijking. =)
Maar daardoor zou ik eigenlijk liever naar de 65 willen inplaats van de 70 kg, dat oogt me iets veiliger voor als ik plots weer eens wat kg's aan kom.

Exoticism

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 23 maart 2012, 17:12:48 »
O okee.
Ja dat is een goede motivatie! We gaan gewoon allemaal proberen ons streefgewicht te halen! :p:D Ik heb straks dus mijn fittest. Gaan ze kijken hoeveel ik voorruit ben gegaan. Er zal wel iets af zijn denk ik qua. Ik bedoel ik weeg nog hetzelfde maar er is vast wel spier bijgekomen.

Mandy

• Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 23 maart 2012, 17:29:21 »
Lijstje is toch nog veranderd.

O: 200 ml magere yoghurt, 1 bb met gekookt ei, 1 bb met appelstroop
T: -
L: 1 bb met sandwichspread, 1 bb met slankie, 1 bb met appelstroop
T: 1 appel, 50 gram chocola
D: gebakken aardappelschijfjes, sla, shoarma, wrap, kip

Wel zonde van me shoarma en me chocola, maar ik heb vandaag ook nog 36 km gefietst en 30 minuten gehockeyd.

T.

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 23 maart 2012, 18:39:36 »
BlingBling; Dat gaat helemaal goed komen, daar geloof ik wel in! En ookal blijf je op hetzelfde gewicht, waarschijnlijk ben je dan wel afgevallen in cm's en dat is hardstikke goed! Ten eerste zet je dan vet om in spieren en hoe meer spieren je hebt hoe hoger je vetverbranding is. Succes!

@loveyourlifex; het valt toch wel mee met de chocola, je mist een paar tussendoortjes en je hebt goed bewogen vandaag dus volgens mij kan het wel hoor!

Even m'n eten laten zakken en ik ga ook weer fitnessen.

Exoticism

• Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 23 maart 2012, 21:38:38 »
Oke. Ik ben 2 kilo vet kwijt en mijn conditie is van zwak naar gemiddeld gegaan. c:

chicaddict

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 23 maart 2012, 21:42:42 »
@ blinbling Goed gedaan meis! Echt goed. Voelt fijn he?

Ik ben net voor het eerst in hele lange tijd weer gaan hardlopen, met start to run. Ben ik met mijn domme hoofd vergeten een warming up te doen/rekken en strekken. Dus ik kon het niet afmaken want mijn ene onderbeen, oh my wat een pijn..

:(
i dont go looking for trouble. trouble usually finds me.

_emie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 23 maart 2012, 21:44:59 »
@voquesh oh mee oppassen hoor als je last krijgt van je onderbenen / schenen. Echt meteen stoppen dan want zo is mijn been/botvliesontsteking (shin splints) begonnen. Is nu al 2 weken ofzo geleden en kan nog steeds niet huppelen, rennen, snel traplopen etc.

_emie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 23 maart 2012, 21:55:11 »
O: 1 bb met appelstroop, 1 glas halfvolle melk, 1 appel
T: 500 gr magere perzikkwark flesje fanta
L: pasta-salade
T: 2 bakjes fruit van ah to go (1 met ananas, 1 met ananas mango en papaja) flesje water
A: 1 aardappel, 1 lapje varkensvlees, 1 lepel bloemkool (zoooo vies vind ik dat), bakje karamel vla met slagroom [ :( ]
T: ?? ik denk dat ik zo nog wat fruit ofzo pak want ik baaaaarst van je honger

ik moet echt stoppen met fanta drinken.. en toetjes schrappen, maar is zo moeilijk als iedereen lekker zit te eten. bij yoghurt ofzo gaat dat wel maar vla daar heb ik écht een zwak voor.

Exoticism

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 23 maart 2012, 21:55:24 »
@voquesh: Ja! c: Mijn instructeur was ook heel blij.

aww :c Volgende keer maak je die fout in ieder geval niet!
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2012, 21:56:27 door BlingBlingPurse »

Mandy

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 23 maart 2012, 23:43:50 »
Deze avond nog 4 blokjes oude kaas gehad, en 2 glaasjes cola. Maar ik heb ook nog 14 km gefietst vanavond. (intotaal 50!! :D)

Morgen wil ik er wel weer vol op tegen aan gaan. En ik ga sowieso nog hardlopen.

xxshine

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 24 maart 2012, 08:07:02 »
Blingblingpurse, oh wat super goed zeg! Daar mag je zeker wel trots op zijn! :D

Emie, je geeft inderdaad zelf al aan wat er beter zou kunnen. Besef dat dat niet zomaar ineens kan gaan, je moet er langzaam naar toe werken. Probeer geen of zo min mogelijk frisdrank te drinken, dit is zo'n erge dikmaker! En met het toetje kun je bijvoorbeeld met jezelf afpreken dat je het 2x in de week neemt.

Loveyourlifex, super dat je zoveel hebt gefietst! Maar besef wel dat je niet moet gaan denken van: 'oh, ik heb gefietst dus ik eet een bakje chips extra.' bij wijze van .. Weet niet of jij dit hebt hoor, maar merk dat ik zelf wel zo begin te denken wanneer ik gesport of naar school heb gefietst, een hele foute gedachte.

Straks de hele dag werken tot 17u en heb er zo geen zin in! Is het prachtig weer en zit ik de hele dag binnen. :| Wat zijn jullie plannen voor vandaag? :)

Mandy

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 24 maart 2012, 10:06:34 »
Planning van vandaag:

O: 250 ml magere yoghurt, 1 bb met sandwichspread, 1 bb met appelstroop
T: 1 appel
L: 1 bb met sandwichspread, 1 bb met appelstroop, 1 bb met slankie, 150 ml magere yoghurt
T: 1 kiwi, 1 appel
D: tortellini

Om half 12 ga ik les 1 van start2run doen, en aan het eind van de middag wil een vriendin van me ook nog een rondje doen.