Auteur Topic: Afvaltopic voor meiden met meer/extreem overgewicht  (gelezen 619821 keer)

Mis_Mis

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #150 Gepost op: 30 maart 2012, 14:59:12 »
@hieperdepieper

In mijn voeding en beweging zit het volgens mij niet ongezond. Ik wil vanaf vandaag 4 dagen in de week sporten; hardlopen, pilates en paardrijden en  kijken of dat meer invloed heeft. Bedankt voor je reactie!

danielle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: 30 maart 2012, 15:19:06 »
ik ben al een tijdje aan het proberen af te vallen en sport al meer en snoep minder maar ik heb gewoon soms zo een dagen dan eet ik echt veel warm eten of als ik niet zo veel in een keer eet dat wel door mijn hoofd de hele tijd blijft spoken dat ik niet genoeg heb gegeten. maar ja wil het heel graag dus dan maar harder sporten was allen handig geweest als je iemand had die je echt tot het uiterste zou laten gaan en niet als je zelf gaat sporten stopt als je geen zin meer hebt

ohmysisssy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: 30 maart 2012, 16:03:20 »
Ben nu bijna 25 kilo afgevallen, ik moet nog meer alleen het staat nu stil... En de motivatie is weg :( ik baal enorm!

Weightlossgirl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #153 Gepost op: 30 maart 2012, 18:22:39 »
Lijstje voor vandaag!

O 2 vb sandwichspread
T Appel + 2 droge lu crackers (15 cal per stuk)
L 3 vb sandwichspread + appel
T 2 droge lu crackers (15 cal per stuk)
A Kopje soep + 3 vb sandwichspread.
T Ik denk iets lekkers, ik doe 1x per week even een kleinigheidje voor mezelf. (handje chips of een lekkere koek bijvoorbeeld).
Dat betekent wel dat ik het hele weekend verder gewoon gezond moet doen.. ik eet wel ongezond beleg in het weekend, maar verder ben ik de hele week gewoon gezond bezig + minimaal 3 uur sporten.
blijf gewoon jezelf.

Linda

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #154 Gepost op: 30 maart 2012, 18:44:52 »
Ik let al een tijdje op mijn eten,
maar ik zit altijd met mijn middageten..

Ik ben totaal niet dol op brood dus dat is niet echt een optie.
Ik eet smorgens altijd crackers, volkoren.

Hebben jullie tips voor een gezonde lunch?

Shine!

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #155 Gepost op: 30 maart 2012, 18:57:35 »
Een poosje geleden wou ik ook gezond doen en afvallen. Ik ben toen 2 weken ongeveer enorm streng voor mezelf geweest. Wel gewoon genoeg brood en avondeten maar absoluut geen koekjes of andere lekkere dingen.
(ik ben toen 1 kilo afgevallen)

Nu ben ik dus gestopt omdat ik mezelf eigenlijk wel slank genoeg vind en het niet noodzakelijk is om af te vallen. ( en ik enorm van lekker eten houd hihi)

Het probleem is nu; dat ik enormm aan het eten ben gegaan.. Omdat ik in die 'gezonde periode' niks lekkers mocht eten van mezelf,  eet ik nu echt superveel.
Ook al heb ik eignelijk geen honger, dan pak ik toch koekjes ofzo en dit alleen maar om het idee dat ik nu weer lekkere dingen mág eten..

Maar als ik zo doorga kom ik natuurlijk wel kilo's aan, en dat wil ik niet :/
Zijn er mensen die dit herkennen of tips hebben?

Sorry voor het lange verhaal maar ik hoop echt dat er mensen zijn die dit herkennen of tips hebben

Survivor

• Bekijk profiel
« Reactie #156 Gepost op: 30 maart 2012, 22:05:14 »
@liveandlove: Misschien moet je nu proberen om weer even iets strenger voor je te zijn betreft dat. Je mag echt wel eens een keer iets lekkers, dat moet je ook gewoon doen omdat het anders gewoon veel te moeilijk wordt om vol te houden. Misschien kan je het nu proberen om gewoon even wat af te bouwen. Stel je pakt normaal 3 koekjes, pak er dan nu 1. Ik begrijp het ook wel dat het weer moeilijk is, het is voor mij namelijk ook best herkenbaar. Ik heb er nu zelfs ook nog wel eens moeite mee en dan vooral op de zaterdagen en zondagen.

@xrooomyk: Wat goed van je dat je er al 25 kwijt bent! Dat stil staan ervaar ik helaas ook op het moment...

@flowerds: Kan je anders niet onder begeleiding sporten? Bij sommige sportscholen kan dit namelijk. Of een groepsport gaan doen?

chicaddict

• Bekijk profiel
« Reactie #157 Gepost op: 31 maart 2012, 11:30:43 »
Problem problem! Hopelijk kan iemand me helpen.

In de ochtend eet ik gewoon gezond, middag gezond, en avond eet ik gewoon iets minder dan ik normaal at. Daar tussen eet ik gewoon fruit of een cracker etc. Gewoon goed en gezond dus!

Maar dan komt de avond.. Het gaat echt BIJNA ALTIJD mis..
Zo begin ik met een broodje omdat ik denk nog honger te hebben, en eindig ik met koekjes, snoepjes etc. En ik kan gewoon niet stoppen. Ik haat mezelf op zo een moment maar zelfs dat kan het eten niet stoppen.

Het gaat dus een hele dag goed, tot het avond is. Ook al eet ik overdag meer, het maakt niet uit.. Iemand tips? :(
i dont go looking for trouble. trouble usually finds me.

NailsByStephanie

• Bekijk profiel
« Reactie #158 Gepost op: 31 maart 2012, 13:13:01 »
@Voquesh; Strenger voor jezelf zijn. Op de avond weten dat wanneer je één ding pak er meerdere achteraan komen en daarvan spijt krijgt. Honger kan je niet meer hebben omdat je genoeg hebt gehad gedurende de dag, maar als je echt echt honger hebt pak dan anders desnoods een cup-a-soup en stop daarna.

Ik heb hier ook heel erg veel last van gehad, aar wanneer het eenmaal een week goed gaat dan heeft je lichaam daar geen behoefte meer aan.
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2012, 13:14:24 door StepHhaniE »
Go see my blog!                               http://www.nailsbystephanie.nl/

T.

• Bekijk profiel
« Reactie #159 Gepost op: 31 maart 2012, 14:27:52 »
Hoe gaat het bij jullie dames?
Ik heb gister een wat slechtere dag gehad. Ik blijf het gewoon moeilijk vinden als ik ongesteld ben. Maar vandaag ga ik het gewoon weer gezond houden, dan maar geen frietjes eten vandaag, is m'n eigen schuld.

Survivor

• Bekijk profiel
« Reactie #160 Gepost op: 31 maart 2012, 14:31:01 »
Het gaat op zich wel goed! Ik heb het idee dat mijn lichaam nu weer wat meer op gang komt nu ik 3 keer in de week 1 tot 2 uur sport. Het afvallen was eerst zeg maar gestopt, waardoor er niets af ging en het gaat nu weer met kleine stapjes. :] Heb zelf het idee dat het eten nu ook weer wat beter gaat, ik pak steeds minder zoet beleg etc. Alleen zijn de zaterdagen en zondagen bij mij altijd zo moeilijk, heb dan altijd zin in lekker eten.

En afvallen terwijl je ongesteld bent, gaat naar mij gevoel ook altijd wat moeilijker! Succes verder vandaag :)!

xxshine

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #161 Gepost op: 31 maart 2012, 19:03:25 »
Jemineetje .. naar heel lang niet te kunnen posten op Girlscene ben ik er weer! Het gaat redelijk, inmiddels 4.8 kg eraf! :D Donderdag verjaardag gehad en dit is wel een beetje uit de hand gelopen. Had met mezelf afgesproken dat ik wel taart zou  nemen en dat had ik ook gedaan. Hierna kwamen de hapjes op tafel. Eerst zat ik heel braaf alleen aan de komkommertjes, totdat ik met m'n stomme hoofd bedacht dat ik best één stukje worst kon nemen. Daarna ging het helemaalm is en was de rem er af. :') Vrijdag en vandaag met zin rustig aan gedaan. Maar ben nu ongesteld (alweer na twee weken) en ben daar zo moe door. Heb totaal geen energie. Heb vandaag gewerkt van 9 tot 17 maar zit nu echt kapot met een kruikje op de bank. Ga vanavond lekker vroeg op bed.

Vandaag:
O: 2 knackebrod volkoren met philadelphia light en komkommer
T: appel
L: afbak pistolet met komkommer, afbak pistolet met smeerkaas 20+, afbak pistolet met smeerworst
T: 2 mandarijntjes, 3 paaseitjes (shoot me!)
A: macaroni

xxshine

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #162 Gepost op: 31 maart 2012, 19:06:04 »
Mijn maand gratis sporten is nu trouwens af gelopen. Het is mij heel goed bevallen en heb dan ook besloten om lid te worden. Een goede motivatie om elke week te gaan nu ik er 35,- in de maand voor moet betalen, beetje zonde anders.

Hieperdepieper

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #163 Gepost op: 31 maart 2012, 22:30:43 »
Mwah.. gaat. Ik ben ook ongesteld en heb vanmiddag een ijsje gehad. Had ik zo'n zin in!! Maar ach, één ijsje kan dat toch niet bederven(meestal wel, maar nu hopen op niet).. en het is weekend dus dan mag ik 1 keer iets lekkers hebben.
Hopelijk wordt het weer snel lekker weer want ik wil skaten!

@xxShine; Wauw, 4,8 eraf! Goed bezig meid! Fijn dat je eerst een maand gratis kon sporten en nu kan beslissen of je het echt wilt en ook echt voor het sporten gaat.

ohmysisssy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #164 Gepost op: 01 april 2012, 16:02:01 »
Ga morgen de draad weer oppakken, hoop zo dat het me lukt! In juli ga ik naar turkije, dus dat is een geweldige motivatie.

Survivor

• Bekijk profiel
« Reactie #165 Gepost op: 01 april 2012, 16:43:16 »
@xrooomky: Ik doe met je mee! Vandaag is het echt slecht gegaan en heb gister ook het een en ander op! Ik ga deze zomer ook 3 weken op vakantie dus dat is voor mij ook een sterke motivatie haha!

Misschien dat ik deze week 4x na de sportschool ga, heb namelijk deze week vrij :)

Sharonkyona

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #166 Gepost op: 01 april 2012, 23:42:27 »
Zat vandaag echt even in een dipje. Stond op de weegschaal en was niet echt afgevallen. Wel in vetpercentage afgevallen en aangekomen in spiermassa maar vond het niet leuk om te zien. Nou ja wel goed gesprek gehad met mijn moeder, en nu weet ik ook wel dat ik al een heel eind ben gekomen. Er is al een groot deel van mijn buik af, hij is niet meer zo dik als hij was en mijn borsten komen een stuk beter uit.. Kreeg gister allemaal complimentjes op werk, dat was wel vet leuk!
En ik was vrijdag een beetje de mist in gegaan, als ik ongesteld ben, ben ik echt een bodemloze put pff.. Kon niet stoppen met eten, evenals gister maar toen heb ik wel alles gezond gegeten. Heb dan ook gewoon constant honger.. Ook heb ik deze week me niet gehouden aan mijn hardloopschema maar kon het echt even niet opbrengen.. Maar wel vandaag mijn hele kamer schoongemaakt en opgeruimd, dus dat was ook een hele workout haha. Morgen ga ik gewoon weer fris en fruitig aan een nieuwe week beginnen!
The most important relationship you have in you life, is the relationship you have with yourself.

Weightlossgirl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #167 Gepost op: 02 april 2012, 08:09:00 »
Wat was dit een slecht weekend... heb veel te veel koolhydraten binnen gehad!
Ik post mn lijstje vanavond weer ;)
blijf gewoon jezelf.

Hieperdepieper

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #168 Gepost op: 02 april 2012, 10:01:11 »
Lijstje van vandaag? Ik heb geen flauw idee.. ben ziek(hier thuis is bijna iedereen ziek).

T.

• Bekijk profiel
« Reactie #169 Gepost op: 02 april 2012, 12:38:02 »
Hieperdepieper; Beterschap!
Och, wat een slecht weekend heb ik achter de rug. Ik heb opzich niet slecht gegeten, maar wel te veel en te veel alcohol gedronken. Vanaf nu maar weer m'n lijstjes neerzetten, want dan kan ik me er makkelijker aanhouden;
O; 2 crakcers philadelphia.
T; schaaltje yoghurt.
L; 2 vb met 2 gebakken eieren, 1 vb zalmsalade.
T; banaan.
A; geen idee nog.
T; half bekertje snoeptomaatjes.

Weightlossgirl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #170 Gepost op: 02 april 2012, 16:59:44 »
Mijn lijstje gaat tot nu toe goed.. hopelijk hou ik me vanavond in bij het theater. (het is anderhalf uur rijden.. en de voorsteling duurt 2 uur)

O 2 vb sandwichspread
T Banaan
L 3 vb sandwichspread
* Uur gesport 600 cal verband*
T Appel + kopje opkikker kip
A Aardappelen met rode bietjes + kip
T Ik hoop niet zo veel...

Het is in ieder geval tot 17:00 goed gegaan, ik hoop dat ik vanavond kan zeggen dat ik het goed heb gedaan :$
blijf gewoon jezelf.

Survivor

• Bekijk profiel
« Reactie #171 Gepost op: 02 april 2012, 21:41:07 »
Hoi allemaal! Ik heb ook een slecht weekend gehad maar nu ik gezondigd heb, denk ik weer; Nu kan ik er ook weer flink tegen aan! Alleen jammer dat ik 0,1 ben aangekomen naar het weekend. Oh, ik woog btw geen 82.5 (dat was toen ergens het meest recenst gewicht) maar 81.0. Vannochtend woog ik 80.0 dus is er toch al 1 kilo af!

T.

• Bekijk profiel
« Reactie #172 Gepost op: 03 april 2012, 14:15:08 »
^Wat goed zeg van die kg! Binnen hoeveel tijd is dat er nu af, toch best wel snel?
Ik ga me nu niet wegen want ik ben nog steeds ongesteld en eigenlijk durf ik me aan het einde van de week ook niet te wegen. Maar er is wel weer 4 cm van me buik af en dat terwijl ik ongesteld ben. =)

Lijstje vandaag;
O; cracker kipfilet, cracker philadelphia.
T; 150 ml magere kwark.
L; 2 vb philadelphia, 1 vb gerookte zalm.
T; trosje druiven
A; geen idee nog
T; plakje ontbijtkoek

Survivor

• Bekijk profiel
« Reactie #173 Gepost op: 03 april 2012, 14:26:46 »
Ja ik geloof binnen 10 a 11 dagen als ik het goed heb. Terwijl ik eigenlijk alleen iets gezonder ben gaan eten. Maar het kan goed zijn dat het nu toch weer een stuk langzamer gaat, maar dat vind ik opzich geen probleem zolang het er maar af blijft.

Wat goed dat er al 4cm van je buik af is zeg! Dat zegt ook iets toch (:!

T.

• Bekijk profiel
« Reactie #174 Gepost op: 03 april 2012, 14:42:45 »
Langzamer is alleen maar goed! Het blijft er beter af en je huid krijgt ook de tijd zich te herstellen.

Ik denk dat dat van me buik alleen maar vocht is. Ik gebruik namelijk van die zweetbanden die je rond je buik moet doen tijdens het fitnessen. Maargoed, alle beetjes zijn meegenomen. :p