Auteur Topic: Billen zijn zooo plat  (gelezen 408 keer)

cintaxo

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 23 maart 2020, 12:03:14 »
hoi allemaal, ik heb heel youtube afgezocht maar kon niks vinden.
ik ben laatste tijd bezig met mijn workouts en ik merk wel verandering qua buikspieren, armen etc. maar het probleem bij mijn kont is:
ik heb letterlijk GEEN vet daar, het is alleen maar bot ofzo. daarom als ik het train, werkt het ook niet omdat er niks is dat zich kan vormen..
is het Ć¼berhaupt mogelijk om dan een grotere kont te krijgen of denken jullie van nee helaas ..🥺 en nee ik doe dit niet voor anderen, maar ik doe het omdat ik gewoon geen strakke kleding aan durf en het voelt gewoon niet goed :(
Xoxo me šŸ–¤

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2020, 20:02:59 »

Er zitten spieren in je kont hoor haha, en die kan je gewoon trainen voor een mooiere kont. Maar laat je niet misleiden door al die insta fitness models met dikke konten, die hebben naast dat ze intensief trainen vaak ook hun kont laten opvullen met chirurgie.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2020, 22:04:55 »
In je billen zitten inderdaad gewoon spieren dus dit valt te trainen. Echter heb je veel geduld nodig en is het allemaal niet zo fancy als op Instagram. Als je platte billen hebt zul je niet ineens hele grote billen krijgen, hoeveel je ook traint.
Hoi