Auteur Topic: Zwarte broek die zwart blijft  (gelezen 2860 keer)

DustBunny

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 januari 2019, 16:20:32 »
Ik draag altijd zwarte skinny jeans, die ook rond om je enkel strak zitten. Merken die ik draag zijn Dr.Denim (primark), only, hm, pull&bear. Wat ik bij deze merk is dat ze erg snel grijs/lelijk zwart worden of het elastiek komt eruit en dan krijg je van die draadjes bij de kruis.

Welke wat duurdere broek merken blijven lang zwart na het wassen?

Ikiteiru.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 januari 2019, 17:06:40 »
Heb goede ervaring met Topshop, maar ik was mijn broeken niet super vaak.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about"

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2019, 17:10:34 »
Topshop! Hele goede kwaliteit. En inderdaad niet al te vaak wassen. Ik was jeans meestal pas na 3 à 4 keer dragen.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Bloempot

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2019, 17:32:21 »
Nieuwe broeken eerst nachtje in azijn/water voor kleurfixatie en geeft het ook minder af.
En ik was niet na 1x dragen.

4968

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 29 januari 2019, 18:39:26 »
Ik heb deze spijkerbroek en was hem met wasmiddel voor de donkere/zwarte was:

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0399201002.html
“Not everyone gets a true ending. There are two types of endings because most people give up at the part of the story where things are the worst, where the situation feels hopeless. But that's when hope is needed most. Only those who persevere can find their true ending.” ― Stephanie Garber

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 29 januari 2019, 20:22:30 »
Nieuwe broeken eerst nachtje in azijn/water voor kleurfixatie en geeft het ook minder af.
En ik was niet na 1x dragen.
De azijntip werkt goed ja!