Auteur Topic: Winkels met een slechte service  (gelezen 180699 keer)

Anonymous

• Gast
« Reactie #75 Gepost op: 18 mei 2011, 20:22:47 »

^
Mag ik weten bij welke Etos dat was? (Ik werk daar ook, als je baas er van hoort kun je als parttimer je volgende contract wel schudden.)

Ik logeerde bij mijn nicht toen, in de buurt van Utrecht. Nou ja, ik was boos! Heb me toen moeten inhouden om niet naar der baas te stappen. Later iets aan een mannelijke medewerker gevraagd, die was heel beleefd en aardig enzo, niets aan op te merken. En ik hoorde van mijn nicht dat zij ook iets vroeg aan haar en ze helemaal pissed reageerde.

Daddledoo

• Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 18 mei 2011, 20:35:48 »
Ik was in Amsterdam met vriendinnen bij een McDonalds.
Een jongen die daar werkte ging friet pakken voor de klant die voor mij aan de beurt was. Toen hij die friet naast de frituur neerzette pakte hij nog even een frietje uit dat bakje, en likte hij ook nog z'n vingers af.. :/
Vervolgens kwam de manager aan en die zei tegen hem dat hij "echt eens op moest houden met steeds te eten". Die jongen begon te lachen (en drukte daarbij ook helemaal z'n vingers tegen zijn mond aan) en liep het hoekje om zodat de manager hem niet zag. De manager vertrok en die jongen kwam weer terug, pakte hij nog een frietje! En vervolgens zette hij de hele bestelling van die klant op het dienblad.
Toen ben ik toch naar een andere kassa gelopen, bah. ¬¬
Tumblr! - That\'ll do it.

C.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 18 mei 2011, 20:44:35 »

de verkopers die elke keer maar kan ik U helpen
Dan steeds maar zeggen nee we kijken.
of dat ze ongeïnteresseerd in je zijn om je te helpen
of dat achter kassa overdreven Doen Goede morgen/middag kan ik het afreken