Auteur Topic: Winkels met een slechte service  (gelezen 180699 keer)

Anonymous

• Gast
« Reactie #75 Gepost op: 18 mei 2011, 20:22:47 »

^
Mag ik weten bij welke Etos dat was? (Ik werk daar ook, als je baas er van hoort kun je als parttimer je volgende contract wel schudden.)

Ik logeerde bij mijn nicht toen, in de buurt van Utrecht. Nou ja, ik was boos! Heb me toen moeten inhouden om niet naar der baas te stappen. Later iets aan een mannelijke medewerker gevraagd, die was heel beleefd en aardig enzo, niets aan op te merken. En ik hoorde van mijn nicht dat zij ook iets vroeg aan haar en ze helemaal pissed reageerde.

Daddledoo

• Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 18 mei 2011, 20:35:48 »
Ik was in Amsterdam met vriendinnen bij een McDonalds.
Een jongen die daar werkte ging friet pakken voor de klant die voor mij aan de beurt was. Toen hij die friet naast de frituur neerzette pakte hij nog even een frietje uit dat bakje, en likte hij ook nog z'n vingers af.. :/
Vervolgens kwam de manager aan en die zei tegen hem dat hij "echt eens op moest houden met steeds te eten". Die jongen begon te lachen (en drukte daarbij ook helemaal z'n vingers tegen zijn mond aan) en liep het hoekje om zodat de manager hem niet zag. De manager vertrok en die jongen kwam weer terug, pakte hij nog een frietje! En vervolgens zette hij de hele bestelling van die klant op het dienblad.
Toen ben ik toch naar een andere kassa gelopen, bah. ¬¬
Tumblr! - That\'ll do it.

C.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 18 mei 2011, 20:44:35 »

de verkopers die elke keer maar kan ik U helpen
Dan steeds maar zeggen nee we kijken.
of dat ze ongeïnteresseerd in je zijn om je te helpen
of dat achter kassa overdreven Doen Goede morgen/middag kan ik het afreken
alstublieft tot ziens!!! Ik had keer cadeau gekocht voor me moeder want was moeder dag  en ze vroeg als nog is het een cadeau of niet moet dus ingepakt of niet ik dacht wat denk je zelf natuurlijk in gepakt het is moederdag ik zei vriendelijk ja graag ik keek behoorlijk pissig

wat wil je dan
als ze aanbieden om te helpen is het niet goed
en als ze het niet doen is het ook niet goed.
beetje dom sorry

Damon_master_piece

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 18 mei 2011, 20:46:06 »

[...]

wat wil je dan
als ze aanbieden om te helpen is het niet goed
en als ze het niet doen is het ook niet goed.
beetje dom sorry

maar als verkoper steeds in herhaling valt van kan ik U helpen en alleen maar
een keer is wel genoeg lijkt me

APinkBow

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 18 mei 2011, 20:53:35 »
Bij de H&M werkt een man die altijd heel chagerijnig is. Ik probeer altijd bij een andere kassa te staan en desnoods iets van de kinderafdeling te kopen om niet bij hem te hoeven betalen. Mijn moeder kocht een keer daar een armband en betaalde met een briefje. Hij smeet het geld op de balie.
Als je bij hem aan de beurt bent zegt hij voordat je er staat al met een zeurderige stem "hallo" en rekent dan af en dan zegt hij met een zeikstem gedag. Het lijkt gewoon net alsof hij er geen plezier in heeft om in de H&M te werken en met mensen te praten.

En de Ici Paris durf ik ook niet alleen in, omdat ze altijd zo naar je kijken alsof je geen geld hebt. Ik heb nu al 1 cadeaubon verspild, omdat ik er niet naar binnen durf zonder moeder. Met moeder zijn ze wel altijd lief en aardig en krijgen we 100 testertjes bij onze parfum.

APinkBow

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 18 mei 2011, 20:53:56 »
oeps
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2011, 20:54:13 door APinkBow »

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #81 Gepost op: 18 mei 2011, 20:56:34 »

[...]

Ik heb wel meerdere reacties van jou gezien, jij hebt echt een enorme attitude.
Je gedraagt je echt alsof je fucking Mariah Carey bent, echt wtf.

wtf, waar slaat dit nu op?

parsprototo

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 18 mei 2011, 20:58:28 »
Ik was ook een keer in de etos aan het kijken bij make-up van dior en lancome enzo, komt er een verkoopster naar mij toe: dit is een heel duur en luxe merk, misschien kan je beter hier kijken? En toen nam ze me mee naar etos eigen merk en miss sporty enzo...
Never regret- if its good, its wonderful... if its bad, its experience

parsprototo

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 18 mei 2011, 20:58:48 »

[...]

Ze heeft gewoon gelijk, no offense.

melovesfashion2

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 18 mei 2011, 20:59:28 »

Bij de H&M werkt een man die altijd heel chagerijnig is. Ik probeer altijd bij een andere kassa te staan en desnoods iets van de kinderafdeling te kopen om niet bij hem te hoeven betalen. Mijn moeder kocht een keer daar een armband en betaalde met een briefje. Hij smeet het geld op de balie.
Als je bij hem aan de beurt bent zegt hij voordat je er staat al met een zeurderige stem "hallo" en rekent dan af en dan zegt hij met een zeikstem gedag. Het lijkt gewoon net alsof hij er geen plezier in heeft om in de H&M te werken en met mensen te praten.

En de Ici Paris durf ik ook niet alleen in, omdat ze altijd zo naar je kijken alsof je geen geld hebt. Ik heb nu al 1 cadeaubon verspild, omdat ik er niet naar binnen durf zonder moeder. Met moeder zijn ze wel altijd lief en aardig en krijgen we 100 testertjes bij onze parfum.

Bij dat soort winkels denken ze echt altijd een radar te hebben voor mensen met geld.. Zo van: ja die nu binnen komt heeft dure kleren aan, snel ga haar helpen  :ph34r:

THEFEAR

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 18 mei 2011, 21:01:25 »

[...]

Ja, ik vond dat iemand er gewoon iets van moest zeggen want je hoeft echt niet zo te doen.
Is voor beide partijen niet leuk.

0209

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 18 mei 2011, 21:01:38 »

de verkopers die elke keer maar kan ik U helpen
Dan steeds maar zeggen nee we kijken.
of dat ze ongeïnteresseerd in je zijn om je te helpen
of dat achter kassa overdreven Doen Goede morgen/middag kan ik het afreken
alstublieft tot ziens!!! Ik had keer cadeau gekocht voor me moeder want was moeder dag  en ze vroeg als nog is het een cadeau of niet moet dus ingepakt of niet ik dacht wat denk je zelf natuurlijk in gepakt het is moederdag ik zei vriendelijk ja graag ik keek behoorlijk pissig

Alsof ze het kunnen ruiken dat het voor moederdag is....

En hierboven zei iemand iets over Ici Paris, over dat het alleen 'veilig' is met moeders er bij. Dat gevoel heb ik inderdaad ook haha! Ik durf daar ook nooit alleen naar binnen

Damon_master_piece

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 18 mei 2011, 21:02:45 »

[...]

Alsof ze het kunnen ruiken dat het voor moederdag is....

En hierboven zei iemand iets over Ici Paris, over dat het alleen 'veilig' is met moeders er bij. Dat gevoel heb ik inderdaad ook haha! Ik durf daar ook nooit alleen naar binnen

dat weten dondergoed  dan moet als nog ingepakt ik vond suff van dat mens

Supremex

• Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 18 mei 2011, 21:03:16 »
trouwens ook in de new yorker; ik was al heel lang op zoek naar die mulberry lookalike; dus ik wilde dat zo vragen; het enige wat ze doet is me héél arrogant aan kijken en zeggen wat zijn dat? alsof ik in de fout zat ofzo. vreselijk meteen weggegaan.

FallingDown

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 18 mei 2011, 21:04:49 »
omg vandaag nog.

ik ging vanochtend bij de bakker een broodje halen, ik heb betaald, zij heeft hem in een zakje gedaan. Ik vroeg nog of ze het broodje in tweeën kon snijden(het was een lang turks broodje), nou dat deed ze en legt het zakje op de toonbank neer en loop de winkel uit, zonder mij aan te kijken, doei te zeggen of wat dan ook. WTF moment had ik toen!! zij loopt de winkel uit, terwijl ik daar in mijn eentje stond het broodje in mijn tas te doen.

:S:S

en dit is niet de eerste keer, dat meisje zie ik zowat iedere dag werken in die bakker, ik woon er erg dichtbij en ze is echt focking asociaal. ik ga er nooit meer iets halen. Ik HAAT slechte service!
*Reality is like a dementor, it sucks all the happiness out of your life...

THEFEAR

• Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 18 mei 2011, 21:05:17 »

[...]

Wtf, dat meisje had toch moeilijk het kunnen inpakken zonder te vragen?
Dadelijk wilde je dat niet, dan was het super raar geweest.
Dus dat ze het vraagt is gewoon hartstikke normaal.

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: 18 mei 2011, 21:05:56 »
-
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2011, 21:10:55 door GoldenKiller »

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: 18 mei 2011, 21:05:56 »

[...]

Ja, ik vond dat iemand er gewoon iets van moest zeggen want je hoeft echt niet zo te doen.
Is voor beide partijen niet leuk.

Nee, maar op momenten wanneer je afgekakt word denk ik niet dat je aan die gene tegenover je denkt. Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden, nou zij behandelde mij zo en ik dacht, laat ik het maar terug doen, want zo wilt ze dus zelf ook behandeld worden. Ze is al ontslagen btw, dus ik was niet de enige die haar zo erg vond blijkbaar.

parsprototo

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 18 mei 2011, 21:08:46 »

[...]

Ja maar ze kan toch niet zomaar gaan inpakken? :')

Damon_master_piece

• Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 18 mei 2011, 21:09:38 »

[...]

Ja maar ze kan toch niet zomaar gaan inpakken? :')

ik kocht op Moederdag zelf en dan aan mij nog gaan vragen ingepakt of niet

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #95 Gepost op: 18 mei 2011, 21:12:36 »

[...]

ik kocht op Moederdag zelf en dan aan mij nog gaan vragen ingepakt of niet

Maar het kan mooi zijn dat jij hem zelf wilt inpakken?
Dat je moeder ingepakte caudeaus haat?
Dat je een inpakfobie hebt? (ja vb. je weet maar nooit)

THEFEAR

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 18 mei 2011, 21:13:47 »

[...]

Nee, maar op momenten wanneer je afgekakt word denk ik niet dat je aan die gene tegenover je denkt. Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden, nou zij behandelde mij zo en ik dacht, laat ik het maar terug doen, want zo wilt ze dus zelf ook behandeld worden. Ze is al ontslagen btw, dus ik was niet de enige die haar zo erg vond blijkbaar.

Omdat ze nee schudde vind jij dat jij het recht hebt om zo asociaal te doen?
Alleen omdat jou iets niet aanstond? Echt doe normaal.
Heb ik ook al in andere topics gezien, als jij denkt dat jij zo respect verdient van je medemens.. Nee.

Damon_master_piece

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 18 mei 2011, 21:15:07 »

[...]

Maar het kan mooi zijn dat jij hem zelf wilt inpakken?
Dat je moeder ingepakte caudeaus haat?
Dat je een inpakfobie hebt? (ja vb. je weet maar nooit)

Maar als ik iets koopt wil ik graag ingepakt hebben ook als is het van de Etos
ik snap dat ook anders kan maar ik ben dwars ik vind al fijn als ze papier om heen doen

VintageROCKS

• Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 18 mei 2011, 21:20:24 »
Ik had ook eens in de New Paris Londres: vriendin en ik zien leuke handtas en vragen hoeveel hij kost. Antwoordt de verkoopster: "veel te duur voor jullie". & bedankt.
Ik zie er btw niet arm uit of zo :P

Hemellichaam

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 18 mei 2011, 21:24:07 »
Bij de AH To Go op het Centraal Station in Amsterdam hebben ze echt de minst gemotiveerde en meest chagrijnige cassières ooit. Als je ze "fijne dag nog" hoort zeggen merk je aan alles dat ze totaal niet geïnteresseerd zijn en het al helemaal niet menen.
En bij de Kiosk op datzelfde station heb ik vaak gehad dat het personeel gewoon met elkaar stond te praten terwijl je afrekende en hélemaal niets zeiden.