Auteur Topic: Winkels met een slechte service  (gelezen 181152 keer)

Achilles

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 18 mei 2011, 08:59:25 »
Beha gekocht in hunkemuller. Mevrouw zei dat het de goede beha was voor mij. Ik had steeds dat mn borsten eruit vielen. Bleek ik een cupmaat te klein aan te hebben. Maar ik winkel er nog steeds XD niet meer dat filiaal.
It's time to see what I can do, To test the limits and break through, No right, no wrong, no rules for me, I'm free! LET IT GO!

Achilles

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 18 mei 2011, 09:02:01 »
Ik werk sinds kort bij de Mediamarkt. Ik doe hard mijn best om iedereen goed te helpen. En mijn collega's ook. Maar ik vind wel dat het zinnetje: sorry niet mijn afdeling veel te vaak en onnodig gezegd word.
It's time to see what I can do, To test the limits and break through, No right, no wrong, no rules for me, I'm free! LET IT GO!

melovesfashion2

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 18 mei 2011, 11:22:41 »
Zalando..

Bestel ik daar schoenen met een groupon bon, krijg ik schoenen thuis gestuurd waar een steentje vanaf is.
Na een mailtje gestuurd te hebben moest ik foto's sturen van het ontbrekende steentje.. Bieden ze me een korting aan van 10% of ik kan ze terugsturen.
Maarja ik heb die schoenen nodig en ze hadden ze natuurlijk niet meer in mijn maat.. Nu verdienen ze natuurlijk weinig aan een bestelling met zo'n groupon bon, dus ik denk eigenlijk dat ze dan 'expres' de wat minder goede artikelen naar je sturen.
Daar bestel ik dus niks meer (en zeker niet meer met een kortingsbon!).

zwanus

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: 18 mei 2011, 11:29:13 »
Men at work. Echt vreselijk, als je al 1 stap in de winkel zet springen de ultravrolijke medewerkers al op je om te vragen wat je wil en dat je dit,dit en dit aan moet passen. Ik ga er dus ook echt nooit meer naar binnen omdat je gewoon niet normaal kunt kijken.

TETRISADDICT

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 18 mei 2011, 11:29:25 »

@ parsproto
bij mij is de Hunkemöller juist zo'n hele nette winkel zeg maar met echt hele aardige verkoopsters die je altijd willen helpen en advies geven enzo!

Bij ons ook! mijn moeder is juist degene die het gordijn opentrekt als ik net topless sta hahaha.

melovesfashion2

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 18 mei 2011, 11:33:14 »

Men at work. Echt vreselijk, als je al 1 stap in de winkel zet springen de ultravrolijke medewerkers al op je om te vragen wat je wil en dat je dit,dit en dit aan moet passen. Ik ga er dus ook echt nooit meer naar binnen omdat je gewoon niet normaal kunt kijken.

Inderdaad! En ze kunnen echt slijmen :o

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 18 mei 2011, 11:49:41 »
Ik moet wel zeggen dat ik als winkelmedewerker heel 'vriendelijk' vervelend ga doen als ik echt nare, onbeleefde klanten heb.
Dus het ligt er ook wel een beetje aan hoe klanten mij benaderen.

Klant komt met schoen met grote knalgele sticker van 35 euro erin naar mij toe. "Hoe duur is deze schoen?"
"35 euro, meneer, zoals in de schoen staat." *smile smile smile*

Klant wijst vaag naar de andere kant van de winkel, vier meter verderop, zonder met haar luie kont van een poefje af te komen.
"Ik wil die schoen passen."
"Welke, mevrouw?"
"Ja, die witte."
(er staan daar misschien twee witte modellen maar ik ben verdomd als klanten me zo onbeschoft benaderen)
"Oh, ik zie niet welke u bedoelt." *smile smile smile*

Dus ja, ik geef ook wel eens slechte service, maar altijd alsof het per ongeluk zo is en altijd met een glimlach, zodat ze niks concreets hebben om over te klagen. Subtiel bitchgedrag tegen onbeschofte klanten, fuck yeah.

(dit is heel versimpeld om op te kunnen schrijven, hoor, dit soort klanten benaderen je ook echt naar en onbeleefd)

En met hele lieve klanten ga ik ook echt extra voor goede service.
and if you think that you can spell, make a list of the cunts you'd send to hell and send them

ItsSteef

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 18 mei 2011, 13:29:10 »
@ Lunaste: Ik ben ook zo! :D Haha, ook als ik zelf de klant ben en andere klanten lopen te zuchten en te steunen, dan ga ik expres vriendelijk doen.

Squidward

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 18 mei 2011, 13:46:42 »
M'n vader vertelde wel eens dat een verhaal over een man die hij kende die ook zoiets heeft gehad. Die man was dus in z'n oude kleren naar een Mercedes autozaak gegaan, hij was een of andere hoge pief in de zakenwereld en zijn bedrijf had alleen maar auto's van Mercedes. Maar goed, verder hele normale man en hij ging dus die autozaak binnen en bestelde een auto. Had die medewerker gevraagt; 'Maar meneer, kunt u dat wel betalen?' Nja, zoiets vráág je toch niet.

En die kerel was gewoon miljonair ofzo :'3
Shake your house like a motherfucking earthquake

Anonymous

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: 18 mei 2011, 13:57:31 »
In België ben ik een keer weggelopen met de woorden 'O, en doe de volgende keer even arrogant als je klanten er níét bij zijn.' Nouja zoiets, ik weet niet meer precies wat ik zei haha. Stomme drollen stonden gewoon over me te roddelen (ik wilde eerst een ketting omdat ik dacht dat er een fikse korting op zat, maar toen bleek dat niet zo te zijn dus wilde ik 'm niet meer:)). Ik geloof dat ze iets zeiden van dat het krenterig was ofzo, tegen elkaar. Terwijl ik voor hun neus stond!

ItsSteef

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 18 mei 2011, 14:09:22 »
Haha, echt achterlijk he?! En vaak zijn de typetjes die zich zo gedragen zelf helemaal niet rijk, maar voelen ze zich alleen maar beter omdat ze daar werken, haha.

KUSKUS_KUS

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 18 mei 2011, 14:22:03 »
even om op de begin vraag te beantwoorden, je moet gewoon naar het only hoofdkantoor bellen verhaal uitleggen. Hun kunnen er zeker wat aan doen ik had zoiets een keer met geox en kreeg daarna wel in een x nieuwe!!

momus

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 18 mei 2011, 15:15:11 »
Attitude Holland. NIKS op voorraad, minimum levertijd 10 tot 21 dagen (en dat zijn dan WERKDAGEN), en als het dan binnen is nemen ze lekker nog 2 weken de tijd om je bestelling in een vuilniszak te proppen, alles in te tapen en op te sturen. Als je zo'n grote en best bekende winkel hebt kan je best wat meer mensen inhuren om netjes in te pakken en een grotere voorraad inkopen.
En dan ook nog de belachelijke verzendkosten, als je één simpel klein dingetje zoals nepwimpers of een lippenstift bestelt rekenen ze alsnog 5 euro terwijl het gewoon in een envelop of een klein doosje kan. 5 euro. Om je spullen ingepakt te krijgen in een vuilniszak.
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2011, 15:19:02 door Momus »

Sanne

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 18 mei 2011, 17:11:07 »
Ik ging eventjes langs de zeeman voor een panty en het meisje achter de kassa had iets verkeerd gerekend. Ik denk dat het een jobstudente was die nog niet ingewerkt was. Haar collega, een lelijke dikke vrouw, begon haar helemaal uit te kefferen en te kleineren terwijl alle klanten er bij stonden. Ik heb luid tegen dat meisje gezegd: doe maar rustig aan, ik begrijp wel dat het niet makkelijk is om die kassa te beheren.
Van haar collega kreeg ik een vuile blik.

Ik haat het echt als mensen hun collegas uitkefferen terwijl er klanten bij staan... Heb het zelf ook meegemaakt als stagiaire dat mijn bazin me echt constant de grond in boorde. En toen durfde ik nooit iets terugzeggen maar eens ik thuis kwam barstte ik wel in tranen uit...

Sommige meisjes doen echt wel hun best, maar ze verwachten van hen dat ze alles op 1 dag kunnen leren ofzo bduh.gif ... En dan nog is er de mogelijkheid om dat op een normale manier uit te leggen. Haat zulke types echt.

capitalME

• Pinez
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 18 mei 2011, 19:33:40 »

Eccowinkel in Gent.

Ik ging een wandelreis maken, dus ik had stevige stapsandalen nodig. Mijn vriend en ik gingen speciaal naar de Ecco in Gent, wat toch wel anderhalf uur reizen is. We komen daar binnen, en ik pas de sandalen die ik wou kopen. Maar ze zaten veel te los. Ik wil zo het riempje aanspannen, zegt die mevrouw: "Nee je hoeft dat riempje niet aan te spannen, dat hoort zo los te zitten!" Een stapsandaal die van je hiel afzakt, wtf? Het was trouwens de kleinste maat. Anyway, aangezien ik het riempje niet mocht aanspannen van haar, zei ik dat ik die schoenen niet zou kopen.

Mijn vriend had ook stapschoenen nodig, maar voor zijn vader. Maar omdat zijn vader ook anderhalf uur moet reizen om naar de winkel te komen, wou hij natuurlijk eerst weten of ze die schoenen überhaupt wel hadden. Dus mijn vriend vraagt het aan de verkoopster (hij had de naam van de schoenen), zegt dat mens: "Zonder artikelnummer kan ik ze niet opzoeken." Mijn vriend: "Sorry, artikelnummer weet ik niet, maar ze staan op hun officiële site, dus het artikelnummer zal er wel bij staan zeker?" Weigert dat mens toch wel om het artikelnummer op te zoeken zeker? :s Na lang aandringen heeft ze ze EINDELIJK opgezocht (en meteen gevonden). Bleek dat ze ze niet hadden in de winkel. Mijn vriend: "En kan je ze bestellen?" Verkoopster: "Ik spreek hier wel over schoenen van rond de 100 euro, IK WEET NIET OF JULLIE DAT KUNNEN BETALEN."
WTF. Wat een vriendelijkheid zeg! Dat zeg je toch niet tegen je klanten? En natuurlijk konden we dat betalen, djeezes. :s

haha aardig ;p
(〃^▽^〃)

THEFEAR

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 18 mei 2011, 19:46:24 »

Bij een kledingwinkel hier lopen er meiden van 18 met een gezicht van hier tot Tokio. Een keer vroeg ik of je kon pinnen. Doet dat meisje schudde met haar hoofd van NEE! Ik echt zo; zeker tongverloren! Ik liet de kleren op de grond EXPRESS vallen en liep weg, echt zo irritant die tutjes daar.

Ik heb wel meerdere reacties van jou gezien, jij hebt echt een enorme attitude.
Je gedraagt je echt alsof je fucking Mariah Carey bent, echt wtf.

VintageROCKS

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 18 mei 2011, 19:53:51 »

Ik werk sinds kort bij de Mediamarkt. Ik doe hard mijn best om iedereen goed te helpen. En mijn collega's ook. Maar ik vind wel dat het zinnetje: sorry niet mijn afdeling veel te vaak en onnodig gezegd word.

Dat is wel waar, maar soms kan je niet anders.

Ik werk zelf in een kledingwinkel op de kinderafdeling. Maar soms komen mensen me dingen vragen over de damescollectie, en ook al wil ik ze dan wel helpen, ik KAN niet omdat het mijn afdeling niet is en ik dan ook niets weet over de damesafdeling.

THEFEAR

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 18 mei 2011, 19:55:09 »
Oeps.
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2011, 19:55:43 door THEFEAR »

Amperbroekie

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 18 mei 2011, 20:11:25 »

de verkopers die elke keer maar kan ik U helpen
Dan steeds maar zeggen nee we kijken.
of dat ze ongeïnteresseerd in je zijn om je te helpen

Dat moet in veel winkels..

Ik snap echt niet waarom mensen dat irritant vinden.. als je niet geholpen wil worden zeg je toch gewoon nee?
Terwijl veel mensen die wel geholpen willen worden het niet durven te vragen.

Damon_master_piece

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 18 mei 2011, 20:14:26 »

[...]

Dat moet in veel winkels..

Ik snap echt niet waarom mensen dat irritant vinden.. als je niet geholpen wil worden zeg je toch gewoon nee?
Terwijl veel mensen die wel geholpen willen worden het niet durven te vragen.

omdat als ene verkoper het vraagt komt volgende verkoper met zelfde vraag
daar word ik geïrriteerd  van

Amperbroekie

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 18 mei 2011, 20:16:38 »

M'n vader vertelde wel eens dat een verhaal over een man die hij kende die ook zoiets heeft gehad. Die man was dus in z'n oude kleren naar een Mercedes autozaak gegaan, hij was een of andere hoge pief in de zakenwereld en zijn bedrijf had alleen maar auto's van Mercedes. Maar goed, verder hele normale man en hij ging dus die autozaak binnen en bestelde een auto. Had die medewerker gevraagt; 'Maar meneer, kunt u dat wel betalen?' Nja, zoiets vráág je toch niet.

En die kerel was gewoon miljonair ofzo :'3

Mijn ouders hebben ook een keer zoiets gehad. Die waren een dagje gaan wandelen en kwamen dus in spijkerbroek in een sterrenrestaurant.. Ze werden echt de hele tijd onbeschoft behandeld terwijl mensen die er 'rijker' uitzagen wel normale service kregen. Aan het einde van de avond betaalde mijn vader met zijn goldcard (in die tijd echt heel wat) en gaf 1 cent fooi. Toen kwam de boodschap wel door.

Amperbroekie

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 18 mei 2011, 20:17:17 »

[...]

omdat als ene verkoper het vraagt komt volgende verkoper met zelfde vraag
daar word ik geïrriteerd  van

Dat is wel dom inderdaad. :')

Anonymous

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: 18 mei 2011, 20:18:19 »
- Bij de Etos laatst, er was zo'n bak met allemaal mascara's en ik vroeg me af hoeveel twee mascara's kostte. Er was maar één medewerker in de buurt en ik had haar daarvoor al iets gevraagd, vraag ik het weer. Zegt ze ontiegelijk chagrijnig: ''Moet ik je even leren kijken? Loop dan maar mee. Hier, 15 euro en die ook 15 euro. Ja?'' Loopt ze weer geïrriteerd weg.
- Een keer bij een make-up winkel, wij keken bij zo'n merk wat duur was ja. Komt zo'n verkoopster omdat ik met vriendinnen daar ben en twee vrienden; ''Gaan jullie wat kopen? Vast niet, dit is veel te duur voor jullie. Hier, daar liggen die tienermerken.'' Gaat ze ons echt wegsturen.

Amperbroekie

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 18 mei 2011, 20:20:42 »
^
Mag ik weten bij welke Etos dat was? (Ik werk daar ook, als je baas er van hoort kun je als parttimer je volgende contract wel schudden.)

Damon_master_piece

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 18 mei 2011, 20:21:10 »

[...]

Dat is wel dom inderdaad. :')

Ja inderdaad ik snap dat graag goed mogelijk helpen om klant naar zijn zin te maken