Auteur Topic: Winkels met een slechte service  (gelezen 176869 keer)

Linde

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 17 mei 2011, 20:45:52 »
@kwinkeling: Damn, ik vind echt dat als je geen vragen wil beantwoorden je niet in een winkel moet werken :']

McDonalds, Almelo. Was daar met m'n ex, hadden 2 ijsjes besteld. Hij had niet genoeg geld dus wilde zn pinpas zoeken. Was verder niemand in de winkel. Zo'n zure puber helemaal ''Ja komt er nog wat van vandaag, schiet eens op etc''
En toen: Ja dit duurt me wel heel lang, ga maar ergens anders heen. Kiepert ie die ijsjes zo weg o.O

En de Attitude, online shop -.- Je bestelt iets wat op voorraad is, elke keer krijg je een brief met hoelang dat duurt, datum wordt steeds verschoven, net zolang totdat het ineens niet meer op voorraad is en het andere nog wel maar je het zo beu bent dat je het toch maar cancelt. Zo heb ik een halfjaar op 2 vesten gewacht o.O

Pev

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 17 mei 2011, 20:49:06 »
H&M met stip op 1. En iedereen zal wel begrijpen waarom.

Denies

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 17 mei 2011, 20:52:24 »
@Pevensie.
Hier is pas een H&M geopend en echt een hele goede service. Stond er echt versteld van, de dichtstbijzijnste vroeger was die in Rotterdam en daar was de service inderdaad super slecht. Maar over deze ben ik zeker wel tevreden!
Blogspot  x.

Linde

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 17 mei 2011, 20:57:00 »
Ik denk dat Pevensie t meer over de online shop heeft en ja, ik snap wel waarom xD

ItsSteef

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 17 mei 2011, 20:59:05 »
@ Pevensie:
Ik heb ook zo mijn problemen gehad met H&M [en dan heb ik het over de Online Shop] en keer op keer worden er verkeerde artikelen geleverd etc. MAAR, als je de klantenservice belt zijn ze altijd enorm behulpzaam en aardig en netjes. Dat compenseert dan weer :D

En diegenen die over de Hunkemöller begon: Jaren geleden heb ik er zelf gewerkt en heb een cursus gehad, en mij is altijd verteld dat je NIET zomaar de kleedkamer in mag gaan, pas als de klant erom vraagt. Zelfs als om een andere maat nodig hadden, ging alleen de hand de kleedkamer in. Maar dat kan natuurlijk wel per winkel verschillen.

Bij Attitude Holland heb ik ook problemen gehad. Iets dat binnen 10 dagen binnen zou komen was er na enkele weken nog niet. Heb toen gezegd dat ik het voor een bepaalde datum moest hebben, en dat ze het anders maar moesten cancelen en toen had ik het binnen een paar dagen binnen. Maar klachten over levertijd heb ik daarvan wel vaker gehoord!

Anonymous

• Gast
« Reactie #30 Gepost op: 17 mei 2011, 21:01:59 »
laserbeam @
Ja dat is ook zo je kan toch wel 2 verschillende vragen stellen lijkt me.
Maar dat vn jullie is ook knap lullig tss je ex had ff tijd nodig en het ging hem niet snel genoeg, dat snap ik niet hij is de dag open en hij wilt verdienen. Lijkt me duidelijk

parsprototo

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 17 mei 2011, 21:05:35 »

@ parsproto
bij mij is de Hunkemöller juist zo'n hele nette winkel zeg maar met echt hele aardige verkoopsters die je altijd willen helpen en advies geven enzo!

Bij mij is het echt het tegenovergestelde! Toen ik daar een keer kwam zaten er 4 verkoopster recht voor de paskamers koffie te drinken. Toen m'n moeder goedemiddag zei keken ze haar aan en zeiden ze niets terug. Ik vroeg waar iets lag en ze wees alleen even naar de andere kant van de winkel zonder op te kijken. Ik wou passen en moest vragen of ze misschien aan de kant wouden gaan (ze zaten nog steeds recht voor de paskamer) en ze informeerden geen een keer of het lukte ofzo. Daarna hebben we een kwartier bij de kassa gestaan omdat ze nog niet uitgepraat waren en eerst hun koffie op moesten drinken. Wat een vreselijke winkel met vreselijk verkoopsters! :S
Never regret- if its good, its wonderful... if its bad, its experience

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 17 mei 2011, 21:06:49 »
Bij een kledingwinkel hier lopen er meiden van 18 met een gezicht van hier tot Tokio. Een keer vroeg ik of je kon pinnen. Doet dat meisje schudde met haar hoofd van NEE! Ik echt zo; zeker tongverloren! Ik liet de kleren op de grond EXPRESS vallen en liep weg, echt zo irritant die tutjes daar.

Moonstone

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 17 mei 2011, 21:08:22 »

Bij een kledingwinkel hier lopen er meiden van 18 met een gezicht van hier tot Tokio. Een keer vroeg ik of je kon pinnen. Doet dat meisje schudde met haar hoofd van NEE! Ik echt zo; zeker tongverloren! Ik liet de kleren op de grond EXPRESS vallen en liep weg, echt zo irritant die tutjes daar.

Nogal laag van jou, eigenlijk.

L.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 17 mei 2011, 21:08:45 »
wij hebben allemaal van die arrogante wijven in de douglas werken. Je komt daar binnen en ze kijken je bijna de winkel uit alsof het daar te duur voor je is :s en ze lopen de hele tijd achter je aan!

parsprototo

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 17 mei 2011, 21:10:41 »

Ik vind jouw gedrag eigenlijk erger als dat van dat meisje achter de kassa...

Anonymous

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 17 mei 2011, 21:13:00 »
misschien niet wat je gehoopt had maar ze schudde wel nee, dus je hebt antwoord

Amperbroekie

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 17 mei 2011, 21:19:47 »

Oh, en de Burger King op Utrecht Centraal.

Die het iedere keer weer voor elkaar krijgen om de 'fast' uit 'fast food' te halen x') ook al is het er rustig en staan er verder geen klanten in de zaak krijgen ze het nog voor elkaar om 20 minuten over een simpele bestelling patat te doen.

Inderdaad! Ik ga nu altijd naar die 'gezondste friet van Nederland van Bram' of zoiets. :')

Y

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 17 mei 2011, 21:25:02 »

H&M met stip op 1. En iedereen zal wel begrijpen waarom.

Ik erger me alleen al aan het tempo daar, die kassamederwerkers zijn z'o sloom! En dan als ze de winkel willen sluiten, ja dan hebben ze ineens haast he en gaat het ineens heel snel.

ilovebeauty89

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 17 mei 2011, 21:25:43 »
Ik heb het niet in een winkel gehad maar in een croissanterie.. Vanaf dat ik een jaar of 11 ben kom ik er al. Dus nu zo'n 10 jaar. Sinds de zaak 2 jaar geleden over is genomen duren de bestellingen erg lang. Ik had met een vriendin een broodje besteld en wat te drinken. Expres tegelijk, want dan was het een beetje op tijd. Broodjes kwamen er aan, maar het drinken is nooit gearriveerd.. Willen we afrekenen. Rekent ze het drinken er bij op! Dus ik zo dat bedrag klopt niet, want we hebben geen drinken gehad.. Huh jullie hadden dat toch besteld.. Wij zo ja, maar nooit wat ontvangen, dus gaan we ook niet voor betalen.. Kijkt ze ons arrogant aan en zegt Ja, dan hadden jullie dat even moeten zeggen he!

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 17 mei 2011, 21:31:36 »

[...]

Ik vind jouw gedrag eigenlijk erger als dat van dat meisje achter de kassa...

Jammer, maar zij zijn gewoon heel irritant.

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 17 mei 2011, 21:32:15 »

[...]

Nogal laag van jou, eigenlijk.

Vind jij,

Kaboosh

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 17 mei 2011, 21:52:43 »

[...]

Vind jij,

En ik ook ;)
Het is nogal redelijk grof om dat zomaar om de grond te gooien.. Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden, zou ik zo zeggen.

parsprototo

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 17 mei 2011, 21:54:33 »

[...]

Vind jij,

Vind jij het echt normaal dan om voor iemands neus kleren op de grond te gooien, terwijl je weet dat diegene het dan moet gaan opruimen voor jou? :')

Suus

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 17 mei 2011, 22:21:41 »

[...]

En ik ook ;)
Het is nogal redelijk grof om dat zomaar om de grond te gooien.. Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden, zou ik zo zeggen.

Vind ik ook..
Kanker is GEEN bijvoeglijk naamwoord!

Curiousx26

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 18 mei 2011, 00:17:27 »

[...]

En ik ook ;)

Maar blijkbaar had ht meisje wel zo'n 'gedrag' van fuckyouu anders doet ze dat niet zomaar?"
Ik vind dat je, wanneer iemand je écht niet helpt etc, je bést zo kunt reageren ja.

Betsey

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 18 mei 2011, 00:43:30 »
De primark in London was echt vreselijk, maar ik kan 't toch nog wel begrijpen aangezien het stampendruk was!

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 18 mei 2011, 08:16:15 »

[...]

Vind jij het echt normaal dan om voor iemands neus kleren op de grond te gooien, terwijl je weet dat diegene het dan moet gaan opruimen voor jou? :')

Ja ze mag best iets voor een klant doen, aangezien ze toch iedereen alleenmaar afkakt.

Damon_master_piece

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 18 mei 2011, 08:29:00 »
bij de kruivat werden we weg gekeken heel vreemd gedrag
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2012, 10:49:54 door vero123 »

VintageROCKS

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 18 mei 2011, 08:45:35 »
Eccowinkel in Gent.

Ik ging een wandelreis maken, dus ik had stevige stapsandalen nodig. Mijn vriend en ik gingen speciaal naar de Ecco in Gent, wat toch wel anderhalf uur reizen is. We komen daar binnen, en ik pas de sandalen die ik wou kopen. Maar ze zaten veel te los. Ik wil zo het riempje aanspannen, zegt die mevrouw: "Nee je hoeft dat riempje niet aan te spannen, dat hoort zo los te zitten!" Een stapsandaal die van je hiel afzakt, wtf? Het was trouwens de kleinste maat. Anyway, aangezien ik het riempje niet mocht aanspannen van haar, zei ik dat ik die schoenen niet zou kopen.

Mijn vriend had ook stapschoenen nodig, maar voor zijn vader. Maar omdat zijn vader ook anderhalf uur moet reizen om naar de winkel te komen, wou hij natuurlijk eerst weten of ze die schoenen überhaupt wel hadden. Dus mijn vriend vraagt het aan de verkoopster (hij had de naam van de schoenen), zegt dat mens: "Zonder artikelnummer kan ik ze niet opzoeken." Mijn vriend: "Sorry, artikelnummer weet ik niet, maar ze staan op hun officiële site, dus het artikelnummer zal er wel bij staan zeker?" Weigert dat mens toch wel om het artikelnummer op te zoeken zeker? :s Na lang aandringen heeft ze ze EINDELIJK opgezocht (en meteen gevonden). Bleek dat ze ze niet hadden in de winkel. Mijn vriend: "En kan je ze bestellen?" Verkoopster: "Ik spreek hier wel over schoenen van rond de 100 euro, IK WEET NIET OF JULLIE DAT KUNNEN BETALEN."
WTF. Wat een vriendelijkheid zeg! Dat zeg je toch niet tegen je klanten? En natuurlijk konden we dat betalen, djeezes. :s