Auteur Topic: Winkels met een slechte service  (gelezen 174243 keer)

Napoleon

  • ***
  • Berichten: 2.453
    • Bekijk profiel
« Reactie #1675 Gepost op: 21 maart 2017, 00:27:51 »
Dat is wel heel slecht. Elke apotheek heeft een spreekkamer waar je apart kunt gaan zitten met iemand om rustig uitleg te kunnen geven. Zou als ik jou was echt naar een andere apotheek gaan.
In de opleiding wordt hier gelukkig wel aandacht aan besteed, vind het ook echt niet normaal hoe het er bij jou aan toe gaat. Ik volg de opleiding voor apothekersassistent en heb dit nog nooit gehoord, gelukkig maar. :')
Dit was bij mij ook vaak het geval. Ik moet soms ook naar de apotheek en een keer had ik iets waar ik wat zwaarders voor moest hebben. Schreeuwt die vrouw bijna door de hele zaal dat dit iets was voor "zéér heftige aandoeningen" en ik er dus "extreem voorzichtig" mee moest zijn. En bedankt hè, toen wist het halve dorp ook meteen dat ik iets mankeerde. Moet wel zeggen dat dit meestal vrouwen van middelbare leeftijd zijn met bijbehorend kortpittig kapsel, de echte apotheker is een stuk discreter.
There will be no tomorrow.

Labyrinth

  • ***
  • Berichten: 1.360
  • Ad tempus vitae
    • Bekijk profiel
« Reactie #1676 Gepost op: 21 maart 2017, 18:15:54 »
Dit was bij mij ook vaak het geval. Ik moet soms ook naar de apotheek en een keer had ik iets waar ik wat zwaarders voor moest hebben. Schreeuwt die vrouw bijna door de hele zaal dat dit iets was voor "zéér heftige aandoeningen" en ik er dus "extreem voorzichtig" mee moest zijn. En bedankt hè, toen wist het halve dorp ook meteen dat ik iets mankeerde. Moet wel zeggen dat dit meestal vrouwen van middelbare leeftijd zijn met bijbehorend kortpittig kapsel, de echte apotheker is een stuk discreter.

Ik had het vroeger ook eens met iets tegen luizen. Echt heel tof dat de anderen wisten dat ik toentertijd luizen had..

Inevitable

  • ***
  • Berichten: 1.245
  • Nil volentibus arduum
    • Bekijk profiel
« Reactie #1677 Gepost op: 21 maart 2017, 20:51:33 »
^Hahaha wauw dat het zo vaak voorkomt. Ik werd vorige week ook toegeschreeuwd over hoe ik een epipen moest gebruiken. Scheelt dat het handig kan zijn als anderen het ook weten :')

Juno

  • ***
  • Berichten: 3.540
    • Bekijk profiel
« Reactie #1678 Gepost op: 22 maart 2017, 12:52:12 »
Zara Nieuwendijk in Amsterdam, ik vroeg een medewerkster waar de broek lag die ik vasthield want deze was door een random stranger on een andere stapel gedropt en ik vond 'm zo leuk, dus ik dus vroeg waar deze broek lag. Begrijpt ze me eerst niet want ze spreekt geen Nederlanders, nou ja, kan gebeuren (vind ik niet helemaal geweldig, maar ik word in gewone winkels in Amsterdam nooit meer in het Nederlands aangesproken, dus het valt te verwachten), leg ik het uit, gaat ze eerst passief-agressief me aanstaren en dan loopt ze echt veel te snel de hele winkel door. Nou ja, ik ben niet gemeen dus ik zeg gewoon 'thanks a lot! :)' en loopt ze met een chagrijnig hoofd weg.
Ik ben geen moeilijke klant en ik snap ook wel dat het een kutbaan kan zijn, maar als ik iets doodnormaal vraag dan verwacht ik gewoon nette service.
Alhoewel laatst kwam ik bij de kassa van een winkel en toen stond er een vrouw die aan de kassa (!!!) ging vragen of ze deze kleren in een andere maat voor haar konden pakken. Ik vond dat asociaal. Dat het een winkel is, betekent niet dat ze alles voor je moeten doen.


Ik vind de mensen bij de Episode in de Berenstraat in Amsterdam echt verschrikkelijk. Veel te druk met elkaar aan het praten en ze kijken best wel verwaand naar me. Ze hebben er wel echt de leukste jassen dus ik kom er graag, maar ik voel me nooit helemaal welkom. En het is erger geworden sinds ze de winkel in één verdieping hebben gepropt.


Elke Lucardi-winkel. Echt wat een mensen die daar werken. Ik zeg dat ik graag gewoon 14-karaat gouden oorbellen wil, kijkt ze me beetje bozig aan en zegt 'Ja, het is maar wat je wil'. ???? Wat is dat nou weer voor een zin. :') Maar goed, ze zijn perfect en ik heb ze gekocht, maar ik zet nooit meer een voet in die winkel.

flylikeabird

  • ***
  • Berichten: 1.354
  • We don't need no wings to fly.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1679 Gepost op: 25 maart 2017, 21:40:39 »
Ik vind het altijd stront irritant dat ik, als ik alleen even rond loop bij de Bijenkorf, ik meteen zo word aangestaard dat ik het niet kan betalen. Vooral bij de merken die er echt apart staan. Of als ik iets pak om te kijken hoe het is dat ik het niet netjes terug leg. Staan ze echt in mijn nek te hijgen zonder iets te zeggen.
Sometimes you gotta fall before you fly

Rrrr-Meeuwtje

  • *
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
« Reactie #1680 Gepost op: 05 februari 2019, 19:38:04 »
Mega topic-kick, sorry...

Maar godallemachtig, die verkoopsters bij Hunkemöller moeten echt eens inbinden hoor! bduh.gif Het is algemeen bekend dat ze nogal opdringerig zijn (heb ik hier wel eens eerder gelezen), maar hallo zeg. Ik stond nog maar net in het pashokje of madam wou het gordijn al openrukken. Gelukkig stond mijn man ervoor, die dat gelukkig verhinderde. En dan nog rond blijven hangen en nog even benadrukken (voor de tweede keer) dat de vierde beha gratis is... Bij het afrekenen nóg een een keer, EN dat ik de beha het beste in een waszakje kon wassen, EN of ik er dan ook een wou voor vijf euro (mevrouw had hem er al bijna bij gerekend), EN of ik een klantenkaart wou, EN of ze parfum op de papieren tas moest spuiten (serieus!?)...

Okay, sommige van deze dingen zullen geheid gezien kunnen worden als goede service. Maar zo. Veel. Opdringerigheid. Ik wil gewoon afrekenen en naar buiten. :') En dat binnenkomen in het pashokje, daar heb ik gewoon geen woorden voor. Dat is al not done als je gewoon een T-shirt past, maar een beha!?  bduh.gif Er is nota bene een bel aanwezig voor als je daadwerkelijk assistentie kan gebruiken!

Sorry, lange rant. Maar ik kan er gewoon niet over uit. XD

Oceaan

  • **
  • Berichten: 682
    • Bekijk profiel
« Reactie #1681 Gepost op: 05 februari 2019, 20:58:52 »
Zara, echt elke medewerker daar ever is niet te genieten :') (Maar het schijnt echt afschuwelijk zwaar kutwerk te zijn daar dus dan snap ik het ergens wel)