Auteur Topic: Winkels met een slechte service  (gelezen 180599 keer)

fakesuperhero

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 18 mei 2011, 21:24:42 »
@VintageROCKS
ook al zie je er wel 'arm' uit, dan hoeven ze zulke dingen NIET tegen je te zeggen :o Zo krijgen ze juist minder inkomsten :p
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2011, 21:25:33 door fakesuperhero »
We lost a dream we never had.

parsprototo

• Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 18 mei 2011, 21:26:42 »

[...]

ik kocht op Moederdag zelf en dan aan mij nog gaan vragen ingepakt of niet

Zij kan toch niet ruiken of het voor moederdag is? Het kon net zo goed voor jezelf zijn of voor je tante die jarig is ofzo. Ze kan toch niet zomaar iets gaan inpakken omdat het moederdag is? Serieus, wat een onzin.
Never regret- if its good, its wonderful... if its bad, its experience

VintageROCKS

• Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 18 mei 2011, 21:26:51 »
@fakesuperhero: Da's waar!
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2011, 21:27:09 door VintageROCKS »

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: 18 mei 2011, 21:29:31 »

[...]

Omdat ze nee schudde vind jij dat jij het recht hebt om zo asociaal te doen?
Alleen omdat jou iets niet aanstond? Echt doe normaal.
Heb ik ook al in andere topics gezien, als jij denkt dat jij zo respect verdient van je medemens.. Nee.

Dat was een van de voorbeelden, denk je nou echt dat ik alleen om dat die kleren op de grond ga gooien? En ik ben heus niet een kattig kind ofo hoor. Ik kan heel aardig zijn, maar als iemand dom tegen mij doet ben ik het tegenovergestelde van heel aardig. En waarom let jij zoveel op mijn reacties? Ik doe normaal, misschien moet jij je maar niet zo druk maken over het gedrag van andere, ok?

THEFEAR

• Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 18 mei 2011, 21:36:50 »

[...]

Dat was een van de voorbeelden, denk je nou echt dat ik alleen om dat die kleren op de grond ga gooien? En ik ben heus niet een kattig kind ofo hoor. Ik kan heel aardig zijn, maar als iemand dom tegen mij doet ben ik het tegenovergestelde van heel aardig. En waarom let jij zoveel op mijn reacties? Ik doe normaal, misschien moet jij je maar niet zo druk maken over het gedrag van andere, ok?

Nou ja, als je het hele verhaal verteld kan ik misschien mijn mening bijstellen maar zo heb je het hier niet geschreven.
Ik let niet speciaal op jouw reacties, maar jouw gedrag viel al eerder ontzettend op en ik onthield je naam omdat je van die supervette galaxy schoenen maakt.
Misschien vind jij je gedrag normaal, ik vind je gedrag eerder asociaal. Wat ik er van lees dan.

Goku

• Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 18 mei 2011, 21:38:20 »
Jumbo Bergen op Zoom, ik zeg áltijd tegen de caissières "Fijne dag!" of "werkse" en meestal krijg ik wel een 'hetzelfde' of 'dankjewel' terug, maar bij de Jumbo is het altijd: Ja doei. Of iets dergelijks.

APinkBow

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 18 mei 2011, 21:38:34 »
Ze moeten gewoon kappen met ons keuren op onze kleding/haar/uiterlijk. Wie zijn zij om te bepalen of we genoeg geld hebben? Ik zie er inderdaad uit als een brugklasser (ben 16), maar zegt niet dat ik geen geld of verstand heb van alle producten.
En als ze ook echt zeggen dat je er geen geld voor hebt is al helemaal belachelijk. Je hoort je mening voor je te houden.

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #107 Gepost op: 18 mei 2011, 21:38:38 »

[...]

Nou ja, als je het hele verhaal verteld kan ik misschien mijn mening bijstellen maar zo heb je het hier niet geschreven.
Ik let niet speciaal op jouw reacties, maar jouw gedrag viel al eerder ontzettend op en ik onthield je naam omdat je van die supervette galaxy schoenen maakt.
Misschien vind jij je gedrag normaal, ik vind je gedrag eerder asociaal. Wat ik er van lees dan.

??
&Jij mag dat asociaal vinden, jou mening heb ik niets over te zeggen, maar je hoeft er niet op in te gaan, je kent me niet, dus hebt er geen last van

THEFEAR

• Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 18 mei 2011, 21:40:17 »

[...]

??
&Jij mag dat asociaal vinden, jou mening heb ik niets over te zeggen, maar je hoeft er niet op in te gaan, je kent me niet, dus hebt er geen last van

Oh, was jij dat niet :'). Hahaha fail.
Dit is een forum. Ik mag reageren op iedereen. Dus ik mag ook iemand aanspreken op haar gedrag.

Edit: Jullie plaatjes lijken op elkaar hahaha, sorry voor de verwarring.
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2011, 21:41:55 door THEFEAR »

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #109 Gepost op: 18 mei 2011, 21:48:00 »

[...]

Oh, was jij dat niet :'). Hahaha fail.
Dit is een forum. Ik mag reageren op iedereen. Dus ik mag ook iemand aanspreken op haar gedrag.

Edit: Jullie plaatjes lijken op elkaar hahaha, sorry voor de verwarring.

Ik zge ook dat het niet mag, maar je hoeft er niet op in te gaan, heel wat anders..
En maakt niet uit, ik dacht al, galaxy schoenen?

THEFEAR

• Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 18 mei 2011, 22:05:39 »

[...]

Ik zge ook dat het niet mag, maar je hoeft er niet op in te gaan, heel wat anders..
En maakt niet uit, ik dacht al, galaxy schoenen?

Ik vond gewoon dat iemand je moest aanspreken op je gedrag, omdat het ook ten nadele van jezelf is.

GOLDDUST

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 18 mei 2011, 22:16:31 »
ING
Verschrikkelijk, bel je die lui op (het was een fout van de ING) en die bellen kost 10cent per minuut. Ik moest wel bellen want zelfs op het kantoor konden ze me niet helpen. Ik bellen, er werd wel meteen opgenomen maar daarna werd ik een paar keer super lang in de wacht gezet, terwijl dat echt niet nodig was. En dan baal ik zo hard, het gewoon een grote fout van hen en ik moet daar voor betalen.
Nou is het niet heel veel, maar ik kan me daar echt heel kwaad om maken...
"Rock on, gold dust woman. Take your silver spoon and dig your grave."

wobsik

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 18 mei 2011, 22:32:40 »
Men at work

Ik kwam er binnen werd meteen meegetrokken naar de broeken 2 voor 100 euro maar ik wilde geen broek en toen zei ik dat zegt hij ineens "ja ze moeten weg hoe moet ik ze anders verkopen dan?" ik zo beetje als grapje "ja misschien als je ze gratis weggeeft"  zegt hij ineens "JA EN DAN STA JE NATUURLIJK ALS EERSTE IN DE RIJ VOOR DE BROEKEN, JA ZULKE MENSEN KEN IK WEL JA! "

:|

xVivalavida

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 18 mei 2011, 22:37:05 »
De tally weil in apeldoorn. vre-se-lijk!  ik stond daar in de rij, en het meisje achter de kassa was hele gesprekken aan het roddelen met een vriendin naast mij. Dus mijn moeder schraaapt zo dr keel. Nee hoor ze kijken niet op of om. Ik zo, gaan jullie altijd zo om met jullie klanten? Zegt ze nota bene of ze ook niet een gesprek mag aan gaan. Ik stond echt op ontploffen. Ik zo, nou je mag toch verwachten dat je als klant geholpen wordt. Zegt ze, na wij hebben het hier toch gehad, en we gaan toch sluiten over een maand. Pffft. Het is dat ik dat ene shirtje heeel graag wilde hebben, anders had ik het neergesmeten en was de winkel uitgegaan!
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2011, 22:37:24 door xVivalavida »

parsprototo

• Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 18 mei 2011, 22:40:14 »
De vero moda/only ? in utrecht hoog catherijne ofzoiets.
Het meisje achter de kassa was terwijl ze mijn shirtje afrekende met een paar mensen aan het praten die verderop in de winkel stonden, dat vond ik al onbeleefd. Maar nog onbeleefder vond ik dat ze in een andere taal spraken.
Never regret- if its good, its wonderful... if its bad, its experience

xVivalavida

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 18 mei 2011, 22:40:23 »
Ooh en nog iets anders, eigenlijk eerder andersom. Ik was aan het werk. (kledingwinkel) staat er een mevrouw bij de paskamers. Gaat ze met haar vingers knippen en fluiten dat ik moet komen. Ik heb die mevrouw vriendelijk uitgelegd dat ik haar best wil helpen met haar kleding, alleen ik wil niet behandeld worden als een hondje dat naar haar mand moet!
ik bedoel ik mag dan wel jonger zijn, maar ik ben ook maar een mens.

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #116 Gepost op: 18 mei 2011, 22:41:11 »

Men at work

Ik kwam er binnen werd meteen meegetrokken naar de broeken 2 voor 100 euro maar ik wilde geen broek en toen zei ik dat zegt hij ineens "ja ze moeten weg hoe moet ik ze anders verkopen dan?" ik zo beetje als grapje "ja misschien als je ze gratis weggeeft"  zegt hij ineens "JA EN DAN STA JE NATUURLIJK ALS EERSTE IN DE RIJ VOOR DE BROEKEN, JA ZULKE MENSEN KEN IK WEL JA! "

:|

Pff, ik zie het al voor me  laughing7.

ilovebeauty89

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 18 mei 2011, 22:44:37 »

Ooh en nog iets anders, eigenlijk eerder andersom. Ik was aan het werk. (kledingwinkel) staat er een mevrouw bij de paskamers. Gaat ze met haar vingers knippen en fluiten dat ik moet komen. Ik heb die mevrouw vriendelijk uitgelegd dat ik haar best wil helpen met haar kleding, alleen ik wil niet behandeld worden als een hondje dat naar haar mand moet!
ik bedoel ik mag dan wel jonger zijn, maar ik ben ook maar een mens.

hoe reageerde ze?

havefaithinme

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 18 mei 2011, 22:54:45 »
Attitude holland is inderdaad echt verschrikkelijk. Ik had ooit een bandshirt besteld, en twee maanden later was hij nog niet binnen terwijl hij binnen 20-21 dagen binnen zou komen. Ja toen heb ik die bestelling dus geannuleerd. En ik vind de IC Paris XL ook altijd vervelend om naar binnen te gaan want die mensen kijken je dan echt zo minachtend aan.. Verder vind ik dat er bij ons in de stad een cafe is waar die bediening altijd zó chagrijnig is. Echt vervelend als je gezellig iets wilt gaan drinken met je vriendinnen en je echt chagrijnig aangestaard wordt en als je dan iets wilt bestellen ze doen alsof ze je niet zien..
A drunk mind speaks a sober heart.

xVivalavida

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 18 mei 2011, 23:16:42 »

[...]

hoe reageerde ze?

ze vond me nogal onbeschoft. Maar uiteindelijk heeft ze wel de kleding gekocht die ik haar aanbevolen had omdat ze beter stonden dan wat ze aan had.

tja. mensen ook af en toe. Gelukkig sta ik meestal achter de kassa en heb ik niet echt te maken met al die passende mensen op de vloer!

Juulxx1

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 18 mei 2011, 23:25:00 »
@shoegirl89 Oh ik snap je helemaal! Ik werk in een cafe en als er iemand met zijn vingers knipt dat komt ik dus echt NIET. Moet ie zelf maar bier gaan halen.
I remember every first kiss, how I didnt want to leave your lips.

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 18 mei 2011, 23:50:20 »
Oh, en de H&M in Alphen.
Normaal kon ik daar altijd mijn kleding die ik niet nam aan het meisje van de paskamers afgeven, zodat zij het weer netjes kon maken en terug zou hangen.

Tijdje terug hadden ze ineens een of andere tjappie daar staan, een jong gastje dat alleen maar met een andere gast stond te kletsen.
Ik was daar aan het passen. Was ik klaar met passen, ik nam een aantal dingen niet. Wil ik ze aan hem geven, zegt hij:
"Ja, het is de bedoeling dat je het ZELF terughangt." met een arrogante kop.
En maar verder kletsen leunend op zijn toonbankje.
Ik stond echt met mijn mond vol tanden daar. Ik weet niet hoor, maar waarvoor sta jij daar anders? Om je geld kletsend te verdienen?

En even van heel de andere kant:
Goede service.
Notorious in Utrecht.
Was daar laatst, heel erg aardig en gezellig meisje achter de toonbank die echt goed advies geeft. Vriendin van mij gaf aan dat ze iets wilde passen maar nog niet wilde kopen omdat ze het geld er niet voor had, maar ze nam ruim een half uur de tijd om ons te helpen, zelfs die vriendin die niks kocht heeft ze goed geholpen. Zelfs helemaal het korset ingesnoerd dat ze wilde passen en uitleg gegeven over hoe je een korset moet dragen etc.
Gewoon heel leuk, en geen dwingend verkooppraatje ofzo.
and if you think that you can spell, make a list of the cunts you'd send to hell and send them

LIKEAG6

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 18 mei 2011, 23:53:39 »
wow, maar bij jou valt het personeel nog wel mee. Ik denk dat het gewoon echt aan die baas ligt. Want normaalgesproken mag het personeel dat ook allemaal niet (retourbonnen etc. uitdelen) en als de baas zon gierige zak is, neemt het personeel dat van hem over

Naja, ik heb niet echt asociaal winkelpersoneel meegemaakt, maar ben wel ooit de dupe geweest doordat een medewerker niet juist handelde.

Lange versie
Oke, ik was 14, ik kon nog niet zo goed voor mezelf opkomen en ik was alleen in de stad.
Ik ging naar de Only winkel en ik zag een leuke 3 kwart broek hangen. Helaas hing hij er alleen in maat M en L, niet in mijn maat S dus. Maar ik zag tot mijn geluk dat een paspop de broek aan had! Dus ik ging naar een verkoopster toe en ik vroeg of ze mij die broek in maat S wilde pakken.
Ondertussen (dus na mij) kwam een moeder met een meisje (ongeveer dezelfde leeftijd als ik) achter mij staan en zij vroegen of zij ook een maat S in die broek mochten.
Nou wat deed de verkoopster? Ze haalde de broek van de paspop af en gaf die aan dat meisje waar die moeder bij stond!
Ik dacht: wat krijgen we nu!
Maar ze verzekerde mij dat er achter nog een maat S lag. Dus zij ging hem halen.
Na een tijdje kwam ze terug en zei ze: Ja sorry we hebben hem niet meer.
Eigenlijk was toen het moment daar waarop ik moest zeggen: ''Ja sorry hoor, ik vroeg het als eerste aan jou, ga die broek maar terugvragen aan dat meisje.''
Maar verlegen en goedhartig als ik ben, wachtte ik netjens af (dat k**wijf zat ook nog kk lang te passen en ook nog allemaal andere kleding, ik wilde echt alleen die broek uit die hele winkel en ik wilde hem zo graag hebben, dus heb daar echt wel een kwartier gestaan, in mijn eentje) en toen Madame klaar was met passen ging ik haar vragen of ze die broek ging kopen.
Ze zei: 'Ja, ik denk het wel, sorry'
Dat was het moment waarop ik had moeten zeggen: 'Nee, ik vroeg het eerder aan die verkoopster, geef me me fckng broek terug gvd.'
Maar lief en onschuldig dat ik was zei ik: oke .

Korte versie
Ik ging naar de Only, was 14 jaar oud.
Ik wilde een broek in maat S hebben en vroeg een verkoopster.
Ondertussen kwamen er een moeder met haar dochter (die leek ook 14) achter me staan en vroegen om dezelfde broek, dezelfde maat.
De verkoopster haalde hem van de paspop af en gaf hem aan hun, voor mij ging ze achter kijken.
Achter hadden ze hem niet.
Ik vet lang gewacht, uiteindelijk dat meisje voorzichtig gevraagd of ze hem ging kopen.
En ja dat ging ze.
Toen liep ik verdrietig weg xD.

Op die dag, heb ik geleerd, voor mezelf op te komen.
Amen.
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2011, 23:54:39 door LIKEAG6 »

LIKEAG6

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 18 mei 2011, 23:58:21 »

afgelopen weekend was ik 5 minuten voor sluitingstijd in de supermarkt,
toen we aankwamen bij de kassa werden we niet begroet of niks.
nou madame scande onze artikelen, en zei hoe duur het was.
toen mn vriend bezig was met pinnen kwamen er 2 jongens achter ons in de rij.
beetje hetzelfde volk als de cassiere.
terwijl wij nog bij haar balie stonden vroeg een van die gastjes;
"kom je mee buiten chillen straks?"
madame antwoordde;
"neeee want ik ben Kziek, want van mijn Kbaas moet ik al heel de Kdag werken,
en ik zit hier al Klang en ik ben Kmoe enz enz enz"
-alle K's vervangen door kanker, maar ik vind dat zon vervelend woord-
maargoed,
zoiets doe je toch niet in het bijzijn van andere klanten?
voor hetzelfde geld ben ik er net 1 dag geleden iemand aan verloren..

Ja, dat moet je ook niet op je werk doen. Daar moet je sowieso niet schelden, maakt niet uit welk woord.
Maarja, ik ben zelf ook cassiere, wel een leukere opzich, maar geloof me, de laatste paar minuten voor sluitingstijd zit je daar soms ook wel echt zo van: Oke, klanten, de winkel is nu 12 uur open geweest, ga maar fijn naar huis van je weekend genieten :)
Alleen zeg je dat natuurlijk niet, maarja.

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: 19 mei 2011, 00:04:32 »
Exactly @ hierboven.

Mensen die vijf minuten voor sluitingstijd de winkel in komen wandelen en rustig de tijd gaan nemen om uitgebreid schoenen te passen: WHY?
(terwijl we de deuren al dicht aan het doen zijn)"Ja, ik zal het snel maken hoor, jullie willen zeker ook wel naar huis." NEE IK STA HIER VOOR MIJN LOL WAAROM KOM JE GVD DAN OM 20:57 BINNEN.
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2011, 00:06:15 door Lunaste »
and if you think that you can spell, make a list of the cunts you'd send to hell and send them