Auteur Topic: wijde kleren voor bedekken curves  (gelezen 1205 keer)

Sourire

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 juni 2019, 21:54:06 »
Hey,
Ik wil graag Mn garderobe omgooien en eigenlijk alleen wijde en hoogsluitende kleren dragen om mijn curves te bedekken.(die zijn vrij groot zeg maar) Ik heb al in heel aantal winkels gekeken en gepast maar maatje m zit altijd mega strak rond Mn billen/heupen en borsten en maatje L af en toe ook, (vooral rokjes en shirtjes) en ja dat is gewoon vervelend. Kheb zeg maar zo’n zandloper model  (ik weet niet of dat echt wat is maar dat zag ik op Google voorbijkomen) dus het is al snel dat alles erin staat, en dat het dan afzakt bij je buik (vooral met wijde onderkleren) en dat is ook geen chill gevoel, maar kwil het echt goed bedekken. Iemand tips voor welke winkels en welke typen kleren ik kan dragen, en hoe ik die kan combineren? Ik ben 14 jaar oud dus tmaakt me verder niet zoveel uit hoe het eruit ziet, als het maar niet te duur is ;)
Owja en tips voor badmode? Ik wil het liefst een badpak, ik heb al een heleboel bikinis gepast(beugelnikini, triangel/halter, balconette etc en ook met broekjes) maar ik zie er overal “hoerig” in uit als het ware. Maar als het een nette bikini is kan het ook nog wel maar liever een badpak. Nog leuke badkleding winkels/webshops?

Alvast bedankt!

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 juni 2019, 12:05:01 »
Hmm H&M?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 juni 2019, 14:20:27 »
H&M en Asos!
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 juni 2019, 18:01:33 »
Je moet juist geen (te) wijde kleding dragen op dingen te bedekken, dat ziet er alleen maar slechter uit. Gewoon je eigen maat en passende (dus niet strak of los) kleding.

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 juni 2019, 18:05:39 »
Ik heb ook zon soort figuur, en ik draag JUIST geen wijde kleding omdat ik er dan “dikker” uitzie. Je moet gewoon de goede maat kleren hebben. Dus niet te strak, en niet te los zegmaar.
la vie est belle

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 juni 2019, 19:16:02 »
Qua bikini's zou ik gewoon naar een Hunkemöller gaan. Die hebben ook voor grote maten en is alles gewoon netjes bedekt. Ligt er natuurlijk wel aan welk model je neemt. Ook heb je dan goede ondersteuning. Je zou natuurlijk ook hier voor een badpak kunnen kijken. Ik weet niet hoe snel je als 14-jarige zo'n winkel binnen loopt, maar als je een goede, stevige bikini/badpak hebt, doe je er langer mee.

Eden

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 17 juni 2019, 13:49:08 »
Mag ik vragen waarom je jezelf zo graag wilt bedekken?
was Taurus.