Auteur Topic: Waar kopen jullie je BH's?  (gelezen 1326 keer)

LadyAmorex

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 juni 2019, 19:44:18 »
Hee hallo allemaal!

Ik heb een probleempje...
Mijn borsten zijn behoorlijk zwaar. Hierdoor zitten weinig BH's echt lekker en wanneer ze dat wel doen gaan ze snel kapot of ze bieden na een korte tijd geen goede steun meer. Dit is erg vervelend want daardoor blijf ik nieuwe BH's kopen, of met oude lopen die me helemaal niet steunen in het leven.

Kortom: ik heb een BH nodig die tegengas kan geven en tegen een stootje kan. Waar kopen jullie je BH's die heel lekker zitten? En, zijn er eventueel meiden die dit probleem herkennen?

(ps: de bh's van de Hunkemöller zijn bij veel mensen populair, maar bij mij helaas niet.)

Alvast bedankt allemaal!
Ciao Ciao x

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2019, 20:23:04 »
Ik zit met hetzelfde probleem! Heb nu bh's bij de Livera vandaan. Zijn van goede kwaliteit, maar dat mag opzich ook wel voor de prijs. Helaas ben ik er uit mijn huidige bh's alweer bijna uitgegroeid waardoor ik merk dat het minder steun biedt. Toch zit het mij niet in de weg. Als je op een actie wacht zijn de bh's ook weer iets goedkoper. Hoop dat jij er wat aan hebt!

onzekerkiindje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 juni 2019, 22:51:10 »
Het merk Triumph al ns geprobeerd? Hunkemöller is verschrikkelijk... :blush:

TresCoolxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18 juni 2019, 16:05:25 »

Ik werk toevallig in een lingeriewinkel :)

Merken zoals PrimaDonna & Simone Perele zijn geweldig. Chantelle is ook goed. Ze zijn allemaal wat duurder maar je krijgt er wel iets voor terug.
Marlies Dekkers is ook goed maar de band wordt sneller iets losser

Thenightreader

• Earth without art is just ‘eh’.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 18 juni 2019, 16:35:22 »
Superbra is een hele goede winkel in Rotterdam! Je kan ook via de website bestellen als je weet wat je maat is :)
 Listen to the music of the night... Papierpropjes! ~Always~

InfxB

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 25 juni 2019, 13:41:34 »
Ik vind de bh's van Calvin Klein echt super! Bij mij zitten de bh's van hunkemoller ook niet goed maar Calvin Klein wel.

Prive

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 juli 2019, 00:25:26 »
Ik heb dat probleem niet naar vriendinnetje van mij wel die koopt ze vaak bij calvin klein of Marlies Dekkers ik Hunkemöller maar dat is niks voor haar ik hoop dat je er wat aan hebt x

vero999

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 24 juli 2019, 05:50:09 »
Livera hunkmoller
Christine la duc

LadyAmorex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 27 juli 2019, 19:27:26 »
Onwijs bedankt voor de reacties allemaal!
De uiteindelijke oplossing is tevens ook een tip voor jullie allemaal: de sport BH's van de Hema zijn hartstikke goedkoop en ze zitten fantastisch!

nicky_1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 24 september 2019, 15:13:18 »
ik koop meestal beha's in intimissimi

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 28 september 2019, 15:19:40 »
Hunkemoller!!!! Na 7 jaar slechte bh's heb ik eindelijk stevige, goede gevonden! (ook niet zo duur en in alle vormen)